martineks Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 witam mam problem z moim legacy 2.0 turbo 1991 gaz. od jakiegos tygodnia przy odpalaniu musze krecic okolo czterech sekund zeby zalapal a po odpaleniu faluja obroty. na cieplym silniku odpala w miare dobrze ale juz po osmiogodzinnym postoju pod praca znowu musze krecic 4-5 sekund. na benzynie obroty wachaja sie miedzy 500 a 1300. na gazie jest troche lepiej chociaz tez niezbyt rowno chodzi obroty 800-1000. swiece platynowe wymieniane okolo 10 kkm temu. z gory dziekuje za wszystkie porady i przepraszam jezeli temat byl poroszany ale nie znalazlem pozrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorzel Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Podpinam się pod temat: u mnie jest trochę inaczej - nie ma problemów z odpalaniem zimnego silnika, ale jak po jeździe chwilę postoi, to żeby odpalić trzeba kręcić kilka razy dłużej niż normalnie. Z obrotami problemów brak, instalacji gazowej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 może to wina świec ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 a może się wtryskiwacze troszkę zapychają śmiotkami z benzyny? próbowaliście dolać do paliwa tego takiego szuwaksu co przeczyszcza układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 witam mam problem z moim legacy 2.0 turbo 1991 gaz. od jakiegos tygodnia przy odpalaniu musze krecic okolo czterech sekund zeby zalapal a po odpaleniu faluja obroty. na cieplym silniku odpala w miare dobrze ale juz po osmiogodzinnym postoju pod praca znowu musze krecic 4-5 sekund. na benzynie obroty wachaja sie miedzy 500 a 1300. na gazie jest troche lepiej chociaz tez niezbyt rowno chodzi obroty 800-1000. swiece platynowe wymieniane okolo 10 kkm temu. Mozesz sprawdzic na wszelki wypadek, czy ECU sie nie przeprogramowal. Niby instal gazowa do turbo nie powinna tak wplywac na ECU, ale sprawdzenie to nie problem. Odpina sie kleme minusowa od akumulatora na kilka minut i juz. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Podpinam sie pod temat mam ten sam identyczny problem tyle ze w imprezie odpinalem juz kleme i nadal klopot sie pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar3k Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Regulacja zaworów, wymiana świec i przewodów zapłonowych,to pomogło u mnie i teraz silnik pracuje idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi