martineks Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 witam mam problem z moim legacy 2.0 turbo 1991 gaz. od jakiegos tygodnia przy odpalaniu musze krecic okolo czterech sekund zeby zalapal a po odpaleniu faluja obroty. na cieplym silniku odpala w miare dobrze ale juz po osmiogodzinnym postoju pod praca znowu musze krecic 4-5 sekund. na benzynie obroty wachaja sie miedzy 500 a 1300. na gazie jest troche lepiej chociaz tez niezbyt rowno chodzi obroty 800-1000. swiece platynowe wymieniane okolo 10 kkm temu. z gory dziekuje za wszystkie porady i przepraszam jezeli temat byl poroszany ale nie znalazlem pozrawiam marcin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gorzel Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Podpinam się pod temat: u mnie jest trochę inaczej - nie ma problemów z odpalaniem zimnego silnika, ale jak po jeździe chwilę postoi, to żeby odpalić trzeba kręcić kilka razy dłużej niż normalnie. Z obrotami problemów brak, instalacji gazowej nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 może to wina świec ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 a może się wtryskiwacze troszkę zapychają śmiotkami z benzyny? próbowaliście dolać do paliwa tego takiego szuwaksu co przeczyszcza układ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawo Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 witam mam problem z moim legacy 2.0 turbo 1991 gaz. od jakiegos tygodnia przy odpalaniu musze krecic okolo czterech sekund zeby zalapal a po odpaleniu faluja obroty. na cieplym silniku odpala w miare dobrze ale juz po osmiogodzinnym postoju pod praca znowu musze krecic 4-5 sekund. na benzynie obroty wachaja sie miedzy 500 a 1300. na gazie jest troche lepiej chociaz tez niezbyt rowno chodzi obroty 800-1000. swiece platynowe wymieniane okolo 10 kkm temu. Mozesz sprawdzic na wszelki wypadek, czy ECU sie nie przeprogramowal. Niby instal gazowa do turbo nie powinna tak wplywac na ECU, ale sprawdzenie to nie problem. Odpina sie kleme minusowa od akumulatora na kilka minut i juz. Pozdrawiam, Slawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dycha Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 Podpinam sie pod temat mam ten sam identyczny problem tyle ze w imprezie odpinalem juz kleme i nadal klopot sie pojawia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ar3k Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 Regulacja zaworów, wymiana świec i przewodów zapłonowych,to pomogło u mnie i teraz silnik pracuje idealnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts