Jump to content

Fotoradar

Tomek Niecik

Recommended Posts

Witam Panowie,

Na wstepie chcialbym powiedziec ze nie wiem gdzie zapytac o pomoc mam nadzieje ze mi pomozecie.

Mam taki problem - fotoradar cyknął mi fotkę. Jest to moj pierwszy raz i nie wiem dokladnie jak przebiega procedura mandatowa. Słyszałem że przychodzi list od Inspekcji czy jakos tak. Dodam ze samochod zarejestrowany jest na mojego tate a ze chcialbym mu oszczedzic nerwow (ma podwyzszone cisnienie a ja jestem mlodym kierowca dopiero 4 miesiace mam prawko z pewnoscia bedzie zly) chcialbym zalatwic sprawe bez jego wiedzy. Czy tak sie da? Co powinienem zrobic??

Pozdrawiam

Wyluzuj. Mialem taka sama sytuacje rok temu, tez autem ojca ;)

Kazdemu sie moze zdazyc. Pogadaj ze staruszkiem na spokojnie i uprzedz go, ze moze cos takiego przyjsc. Pamietaj, ze klamstwo ma krotkie nogi. Jak nie masz teraz kasy, to uzbieraj do tej pory i zaplac. A jak nie uzbierasz na szybko, to nie odbierajcie listu. Polezy troche na poczcie i za jakis czas wysla ponownie. 7 dni na zaplate bedziesz mial dopiero po odebraniu mandatu. Ale najpierw przyjdzie ci powiadomienie o popelnieniu wykroczenia, ktore musisz wypelnic (jako twoj ojciec) wskazujac sprawce i odeslac. Pozniej znowu minie jakis czas zanim przysla ci mandat. Ja tak zwlekalem ponad miesiac, a pewnie da sie i dluzej z nimi pogrywac :)

Przy czym i tak w koncu przyjdzie ci zaplacic ;)

Mozesz liczyc jeszcze na to, ze jakims cudem na zdjeciu nie bedzie mozna odczytac nr z blach ;)

Tego Ci zycze :P

Edited by pajac_am