MACIEK74 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Mam za niskie obroty w moim Subaru 1,8 około 400, czasem jednak są w granicy 600-700 Gdy silnik jest gorący spadają do 400, i trzęsie mi bardzo silnikiem, mam wrażenie że nie równo pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 - sprawdzałeś świece/przewody? może nie pracuje na wszystkich? - masz gaz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Też mi się wydaje, że nie pracuje na wszystkich. Wymień świece i przewody, to się zawsze przydaje - jak nie pomoże, to drąż dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Nie wiem, czy Impreza 1.8 ma taką samą konstrukcję silnika, ale jak w moim aucie zdechły obroty, to okazało się, że problem leżał w martwym czujniku położenia przepustnicy, wymiana na inny rozwiązała problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Maciek74 spróbuj odłączyć ten czujnik na pracującym silniku i zobacz, co się stanie. Jeśli jest tak, jak mówi Aflinta, to po odłączeniu czujnika nie powinno być różnicy w pracy silnika przed jego odłączeniem. Wtyczka (brązowa) od czujnika znajduje się po lewej stronie przepustnicy, przeciwlegle do linki gazu. Przepustnica - zapewne wiesz - to "tułów" skorpiona na jakiego składa się cały kolektor dolotowy, tam, gdzie kończy się "ogon" z czarnej, grubej rury doprowadzającej powietrze z filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja stawiam na zabrudzony zawor dodatkowego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 nie ma gazu swiece wymienione,przewody wymienione i dupa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 A czujnik położenia przepustnicy i zawór dodatkowego powietrza sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 na przepustnicy mam 2 kostki brazowe jedna z góry druga troche nizej gdy zdejmuje górna silnik prawie gasnie obroty spadaja praktycznie do 0 ale chodzi gdy zakładam z powrotem wraca do poprzedniego stanu gdy zdejmuje ta nizej wzrastaja obroty a po chwili wracaja tak jak pracuje normalnie [ Dodano: Czw Sie 10, 2006 11:35 am ] jeszcze jedna ciekawa sprawa gdy odpalam silnik mam wrazenie ze powinien szybciej zapalac przekrecam kluczyk i chyba za długo go kreci jest takie wrazenie jakby nie chcial zapalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Jeżeli kręci w granicach 1-2 sekund to jest to normalne dla Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 tak gdzies kreci 2sekundy [ Dodano: Czw Sie 10, 2006 2:55 pm ] ale co z tym trzesieniem sie silnika na wolnych obrotach przy 1000 ustepuje a ta przepustnica mozna ja jakos wyczyscic. i to co pisalem wyzej o zdejmowaniu tych brazowych kostek z przepustnicy tak ma byc co odpowiada za obroty i jak mozna je ustawic oprucz ingerenci w komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Silnik powinien gładko pracować już przy 750-800 obrotów. Może cewka zapłonowa nie domaga i wypadają zapłony? Czujnik położenia przepustnicy to zwykły potencjometr, trzeba by go pomierzyć miernikiem i sprawdzić, czy trzyma parametry, ale nie wiem jakie powinny być dla Twojego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Może cewka zapłonowa nie domaga i wypadają zapłony? Cewka zapłonowa ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Coś pokręciłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 i sprawa sie rypła brak cisnienia na jednym cylindrze 6 atmosfer [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:19 pm ] reszta ma po 13,5 atmos. zrobilem głowice bo mechanik powiedzal ze sa podparte zawory ale dalej jest 6atmos. na jednym [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:19 pm ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Coś pokręciłem? W tych silnikach chyba nie ma cewki "zapłonowej", tylko jakiś magiczno-tyrystorowy przekształtnik napięcia w module od którego rozchodzą się przewody WN. Podobnież w samych przewodach WN są cewki, ale one chyba (kolejne) nie służą - tak ja w cewce zapłonowej - zwiększaniu napięcia, lecz eliminacji zakłóceń. Poprawcie mnie, jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Coś pokręciłem? W tych silnikach chyba nie ma cewki "zapłonowej", tylko jakiś magiczno-tyrystorowy przekształtnik napięcia w module od którego rozchodzą się przewody WN. Podobnież w samych przewodach WN są cewki, ale one chyba (kolejne) nie służą - tak ja w cewce zapłonowej - zwiększaniu napięcia, lecz eliminacji zakłóceń. Poprawcie mnie, jeśli się mylę. Jest cewka, SI 1,8 ma bezrozdzielaczowy zaplon, tak jak np. : Legacy 2,0 . Cewka jest podwojna, przewody nie maja cewek lecz rezystancje, wlasnie w celu tlumienia zaklucen elektrycznych. Cewka to wlasnie ten "magiczny modol" o ktorym piszesz. Cewka jest sterowana przez modol tranzystorow mocy (umiejscowiony przy przegrodzie czolowej), tranzystory te sa z kolei sterowane przez ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 wszystko jasne dziura w tłoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi