maciek1006 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Otoz mam dalej problem ktorego nie potrafie ani ja ani mechanicy rozwiazac a wiec auto przy mocnym przyspieszaniu szarpie , sa 2-3 szybkie szarpniecia i auto idzie dalej dobrze. Nie ma zadnych bledow , wymienione swiece , kable , cewka dobra , luzy zaworowe zrobione , wszystkie wezyki i uszczelki pod kolektorem dolotowym wymienione, cisnienie paliwa tez duze okolo 4-5 bar. Doladowanie - 1,2 - 1,3 bar , auto ma 3 calowy wydech , filtr stozkowy, zrobione mapy i jezdzi duzo lepiej od seri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Nie piszesz nic o przepływce - sprawdzona? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 (edited) niby byla sprawdzana i jest ok , zadam jeszcze raz mechanikowi do sprawdzenie jej. Zastanawiaja mnie jeszcze 2 rzeczy , jak sprawdzic wtryslki ? I jak powinna dzialac sonda lambda przy 3 calowym wydechu i remapie , poniewaz u mnie sonda pokazuje 5,11V co oznacza ze albo jest zepsuta albo celowo jakos "wylaczona" ? Edited April 10, 2014 by maciek1006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Najlepiej założyć na próbę nową albo ze sprawnego auta. Inna diagnostyka raczej trudna będzie. Przy filtrach stożkowych przepływka jest dosyć częstym pacjentem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 miałem podobnie wyszła przepływka Jak sprawdzili przepływke? Moja też niby była ok dopiero jak pod maską się nagrzało zaczynały się cyrki Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted April 10, 2014 Author Share Posted April 10, 2014 a z wrx 2001 podejdzie przeplywka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Nie myślałeś by pojechać do MTS w Dzierżoniowie? Bo widzi mi się, że wymieniasz w ciemno elementy a nie przybliża Cię to do celu. Taniej podjechać do warsztatu, który się na tych autach zna i naprawić to co jest zepsute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 a z wrx 2001 podejdzie przeplywka ? Nie. Ma inne mocowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zubru Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Zgodzę sie z kolega wyżej lepiej podjechać do mts niż wymieniać. Koszt przepływki to plus minus 400zl. Może to jakaś pierdoła Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Te rzeczy co wymienilem to i tak wymagaly wymiany , no moze i lepiej tam podjechac tylko ja nigdy nie znajde czasu zeby tam podjechac ;] A jeszcze jak trzba auto bedzie zostawic to juz calkiem pozamiatane :] Nic jeszcze podjade do mojege mechanika cos poszukamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciek1006 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 (edited) A moze jest ktos blizej Jeleniej Góry kto ogarnia to ? Zastanawia mnie jeszcze cisnienie doladowania u mnie jest okolo 1,2 bar a czasami nawet 1,3 moze to ma jakis wplyw ? Edited April 23, 2014 by maciek1006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubabb Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 W GT masz pewnie taką jak u mnie szukaj kogoś z okolicy i podmieńcie na chwile miałem ten sam problem Taką masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan GT Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Witam serdecznie, mam podobny problem co Maciek1006, auto przejrzane przez specjalistę od Subaru. Wymieniony czujnik spalania stukowego, błąd w kompie wykasowany, ciśnieniowe sterowanie turbiną poprawione (nie było dławika). Turbo dmucha 1.05 bara - sprawdzał mechanik ponieważ nie mam jeszcze zegarów. Razem z mechanikiem doszliśmy do porozumienia że póki co odbiorę auto (auto było robione ponad tydzień). W sumie rachunek był dosyć spory więc obydwie strony potrzebowały przerwy. Natomiast auto jednorazowo przerywało w chwili przyśpieszania w okolicach 3500 obrotów - mechanik dał do zrozumienia że pewnie to pompa paliwa... Jak się okazuje to chyba nie była wina pompy paliwa. W zeszłym tygodniu oddałem auto na montaż gazu. Instalacja z górnej półki do tego V generacji żeby być w pełni zadowolonym z jazdy na gazie. Niestety jest problem, przy mocnym wciśnięciu pedału gazu silnik szarpie i przy każdym szarpnięciu słychać ciche psst z blow offa. Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto ładnie równomiernie przyśpiesza (sprawdzałem między 2500 a 5500 obrotów i jest ok) Oprócz tego co ostatnio mechanik mi zrobił mam już zrobione: - uszczelki pod głowicami (szlify zaworów, gniazd zaworowych, oczywiście głowic + regulacja zaworów) - wymieniłem całkowicie nie trzymający zawór DV na blow off - zero rezultatu - wymieniłem świece na platynowe - zero rezultatu - zmieniony rozrząd - jakby ktoś pytał - przewody zapłonowe - jest problem z zakupem nowych, cały czas szukam i cały czas nie pasują (aktualnie mam do odesłania przewody Powertec) - podmieniałem od kolegi z jego Imprezy przewody i zero zmian Gazownik cały dzień siedział przy moim aucie i nie znalazł przyczyny szarpania (testowaliśmy niezliczoną ilość map, wtryski wymieniane na jakie tylko dało radę, komputer od gazu podmieniany na próbę) i nadal nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now