Jump to content

Szarpanie Impreza GT


maciek1006

Recommended Posts

Otoz mam dalej problem ktorego nie potrafie ani ja ani mechanicy rozwiazac a wiec auto przy mocnym przyspieszaniu szarpie , sa 2-3 szybkie szarpniecia i auto idzie dalej dobrze. Nie ma zadnych bledow , wymienione swiece , kable , cewka dobra , luzy zaworowe zrobione , wszystkie wezyki i uszczelki pod kolektorem dolotowym wymienione, cisnienie paliwa tez duze okolo 4-5 bar. Doladowanie - 1,2 - 1,3 bar , auto ma 3 calowy wydech , filtr stozkowy, zrobione mapy i jezdzi duzo lepiej od seri.

Link to comment
Share on other sites

niby byla sprawdzana i jest ok , zadam jeszcze raz mechanikowi do sprawdzenie jej. Zastanawiaja mnie jeszcze 2 rzeczy , jak sprawdzic wtryslki ? I jak powinna dzialac sonda lambda przy 3 calowym wydechu i remapie , poniewaz u mnie sonda pokazuje 5,11V co oznacza ze albo jest zepsuta albo celowo jakos "wylaczona" ?

Edited by maciek1006
Link to comment
Share on other sites

Nie myślałeś by pojechać do MTS w Dzierżoniowie? Bo widzi mi się, że wymieniasz w ciemno elementy a nie przybliża Cię to do celu. Taniej podjechać do warsztatu, który się na tych autach zna i naprawić to co jest zepsute.

Link to comment
Share on other sites

Te rzeczy co wymienilem to i tak wymagaly wymiany , no moze i lepiej tam podjechac tylko ja nigdy nie znajde czasu zeby tam podjechac ;] A jeszcze jak trzba auto bedzie zostawic to juz calkiem pozamiatane :] Nic jeszcze podjade do mojege mechanika cos poszukamy

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A moze jest ktos blizej Jeleniej Góry kto ogarnia to ? Zastanawia mnie jeszcze cisnienie doladowania u mnie jest okolo 1,2 bar a czasami nawet 1,3 moze to ma jakis wplyw ?

Edited by maciek1006
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Witam serdecznie,

mam podobny problem co Maciek1006, auto przejrzane przez specjalistę od Subaru.

Wymieniony czujnik spalania stukowego, błąd w kompie wykasowany, ciśnieniowe sterowanie turbiną poprawione (nie było dławika).

Turbo dmucha 1.05 bara - sprawdzał mechanik ponieważ nie mam jeszcze zegarów.

 

Razem z mechanikiem doszliśmy do porozumienia że póki co odbiorę auto (auto było robione ponad tydzień). W sumie rachunek był dosyć spory więc obydwie strony potrzebowały przerwy. Natomiast auto jednorazowo przerywało w chwili przyśpieszania w okolicach 3500 obrotów - mechanik dał do zrozumienia że pewnie to pompa paliwa...

 

Jak się okazuje to chyba nie była wina pompy paliwa.

W zeszłym tygodniu oddałem auto na montaż gazu.

Instalacja z górnej półki do tego V generacji żeby być w pełni zadowolonym z jazdy na gazie.

Niestety jest problem, przy mocnym wciśnięciu pedału gazu silnik szarpie i przy każdym szarpnięciu słychać ciche psst z blow offa.

Przy delikatnym wciśnięciu gazu auto ładnie równomiernie przyśpiesza (sprawdzałem między 2500 a 5500 obrotów i jest ok)

 

Oprócz tego co ostatnio mechanik mi zrobił mam już zrobione:

- uszczelki pod głowicami (szlify zaworów, gniazd zaworowych, oczywiście głowic + regulacja zaworów)

- wymieniłem całkowicie nie trzymający zawór DV na blow off - zero rezultatu

- wymieniłem świece na platynowe - zero rezultatu

- zmieniony rozrząd - jakby ktoś pytał

- przewody zapłonowe - jest problem z zakupem nowych, cały czas szukam i cały czas nie pasują (aktualnie mam do odesłania przewody Powertec) - podmieniałem od kolegi z jego Imprezy przewody i zero zmian

 

Gazownik cały dzień siedział przy moim aucie i nie znalazł przyczyny szarpania (testowaliśmy niezliczoną ilość map, wtryski wymieniane na jakie tylko dało radę, komputer od gazu podmieniany na próbę) i nadal nic :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...