Przemeq Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 W Południowej Afryce trzy firmy: BMW, Audi i Subaru postanowiły pobawić się marketingowo kosztem samych siebie. Zaczęło BMW hasłem: "Congratulations to Audi for Winning the South African Car of the Year 2006. From the Winner of the World Car of the Year 2006" Audi odpowiedziało: "Congratulations to BMW for Winning the World Car of the Year 2006. From the Winner of Six Consecutive Le Mans 24 Hour Races 2000-2006." A na to subaru "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." I obrazki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
man111 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Gruuubo... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gal Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8) I to od lat, od lat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inzynier_mamon Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Silnik jak silnik. Ale reszta - tragedia [Po chwili zastanowienia] Ale właśnie - Krzysiom chyba na silnik nie narzekał Link to comment Share on other sites More sharing options...
man111 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 To nie podpowiadaj... :roll: A w ogóle to chyba Renault pierwsze zaczęło taką akcję w kontekście 5 gwiazdek w teście NCAP :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polini Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 A u nas to co jest? "Firmom Toyota i Mazda gratulujemy nadzwyczajnej niezawodności samochodów! Mazda Demio i Toyota yaris zajęły ex aequo drugą pozycję w teście bezawaryjności w kategorii samochodów w wieku od 1 do 3 lat. Dane na podstawie Raportu TUV 2006 Auto Bild." Foryś na m-cu pierwszym. Reklama w wakacyjnym GT. I u nas się zaczęło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spalili Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 hehe fajnie!!! takie zagrywki marketingowe.. cos nowego - zwraca na siebie uwagę i o to autorom chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now