Jump to content

Marketing subaru


Przemeq
 Share

Recommended Posts

W Południowej Afryce trzy firmy: BMW, Audi i Subaru postanowiły pobawić się marketingowo kosztem samych siebie.

 

Zaczęło BMW hasłem:

 

"Congratulations to Audi for Winning the South African Car of the Year 2006.

From the Winner of the World Car of the Year 2006"

 

Audi odpowiedziało:

 

"Congratulations to BMW for Winning the World Car of the Year 2006.

From the Winner of Six Consecutive Le Mans 24 Hour Races 2000-2006."

 

A na to subaru :mrgreen:

 

"Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest.

From the winner of the 2006 International Engine of the Year."

 

I obrazki

 

1-aug2-ad.jpg

 

2-aug2-ad.jpg

 

3-aug2-ad.jpg

Link to comment
Share on other sites

"Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest.

From the winner of the 2006 International Engine of the Year."

 

No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie...

Link to comment
Share on other sites

"Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest.

From the winner of the 2006 International Engine of the Year."

 

No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie...

 

Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? :twisted:

 

To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8)

Link to comment
Share on other sites

"Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest.

From the winner of the 2006 International Engine of the Year."

 

No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie...

 

Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? :twisted:

 

To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8)

 

I to od lat, od lat...

Link to comment
Share on other sites

A u nas to co jest?

 

"Firmom Toyota i Mazda gratulujemy nadzwyczajnej niezawodności samochodów!

Mazda Demio i Toyota yaris zajęły ex aequo drugą pozycję w teście bezawaryjności w kategorii samochodów w wieku od 1 do 3 lat. Dane na podstawie Raportu TUV 2006 Auto Bild."

 

Foryś na m-cu pierwszym. Reklama w wakacyjnym GT.

 

I u nas się zaczęło. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...