Przemeq Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 W Południowej Afryce trzy firmy: BMW, Audi i Subaru postanowiły pobawić się marketingowo kosztem samych siebie. Zaczęło BMW hasłem: "Congratulations to Audi for Winning the South African Car of the Year 2006. From the Winner of the World Car of the Year 2006" Audi odpowiedziało: "Congratulations to BMW for Winning the World Car of the Year 2006. From the Winner of Six Consecutive Le Mans 24 Hour Races 2000-2006." A na to subaru "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." I obrazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Gruuubo... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 "Well done to Audi and BMW for winning the beauty contest. From the winner of the 2006 International Engine of the Year." No to poczekajmy teraz na odpowiedź BMW. Może być ciekawie... Chodzi Ci o to, że subaru zdobyło w jednej kategorii (2.0L - 2.5L), a BMW w pięciu? To sugerowałoby, że o ile pierwsze dwie reklamy mogą być prawdziwe, to ta trzecia lipna, ale kto wie, kto wie... 8) I to od lat, od lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Silnik jak silnik. Ale reszta - tragedia [Po chwili zastanowienia] Ale właśnie - Krzysiom chyba na silnik nie narzekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 To nie podpowiadaj... :roll: A w ogóle to chyba Renault pierwsze zaczęło taką akcję w kontekście 5 gwiazdek w teście NCAP :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 A u nas to co jest? "Firmom Toyota i Mazda gratulujemy nadzwyczajnej niezawodności samochodów! Mazda Demio i Toyota yaris zajęły ex aequo drugą pozycję w teście bezawaryjności w kategorii samochodów w wieku od 1 do 3 lat. Dane na podstawie Raportu TUV 2006 Auto Bild." Foryś na m-cu pierwszym. Reklama w wakacyjnym GT. I u nas się zaczęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 hehe fajnie!!! takie zagrywki marketingowe.. cos nowego - zwraca na siebie uwagę i o to autorom chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się