wyrod Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/ Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-) The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque. Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm. Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry. Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez wyrod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/ Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-) The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque. Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm. Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry. Dobre i to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Co do nowości silnikowych to sugerowałbym śledzenie tego co jest dostępne: a) w Japonii, w Australii. Faktem jest, że przykładem WRX STI, przydałoby się wprowadzić w niewielkiej ilości jakąś wypasioną wersję OBK, następcę 3.6R H6. Tu dobrze pasuje wersja z silnikiem 2.0DIT, o której wszyscy w tym wątku marzą. Ale nie liczyłbym na to. Szybciej spodziewałbym się pożegnania z silnikiem 2,5i niż pojawienia się 2.0DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Co do nowości silnikowych to sugerowałbym śledzenie tego co jest dostępne: a) w Japonii, w Australii. Faktem jest, że przykładem WRX STI, przydałoby się wprowadzić w niewielkiej ilości jakąś wypasioną wersję OBK, następcę 3.6R H6. Tu dobrze pasuje wersja z silnikiem 2.0DIT, o której wszyscy w tym wątku marzą. Ale nie liczyłbym na to. Szybciej spodziewałbym się pożegnania z silnikiem 2,5i niż pojawienia się 2.0DIT. czyli ze co? z lektury watku rozumiem, ze 3.6R bedzie w Europie niedostepny, 2.0DiT tez, z 2.5i tez sie pozegnamy... to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Nie mówię że się pożegnamy z 2,5i ale szybciej obstawiałbym taki wariant niż pojawienie się 2.0DIT. Na pewno jakiś silnik benzynowy będzie - sam diesel nie zostanie w ofercie. Ale ale, OBK z silnikiem 2.0i, mocą ok. 160 KM - takie wersje Forka już wychodziły - z reduktorem, to wcale nie byłaby taka głupia sprawa. 3.6R to już historia jeśli chodzi o UE, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 czyli ze co? z lektury watku rozumiem, ze 3.6R bedzie w Europie niedostepny, 2.0DiT tez, z 2.5i tez sie pozegnamy... to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? to już jest jawna nadinterpretacja H6 może nie być w PL z wiadomych względów ale w EU pewnie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 H6 chyba można obecnie kupić na specjalne indywidualne zamówienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h? staram się tak wolno nie jeździć Ja nic niepokojącego nie zauważyłem przy prędkościach powyżej 200, oczywiście nie na seryjnych geolandarach, tylko na "normalnej" oponie. Nie wiem też czy H6 nie miały innego twardszego zawieszenia w porównaniu do wersji nie H6 to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? zmniejszą tylko trochę momentu, bo sprzęgła ponoć padały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 zmniejszą tylko trochę momentu, bo sprzęgła ponoć padały W CVT nie ma sprzęgła, które mogłoby paść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 W CVT nie ma sprzęgła, które mogłoby paść a to teraz już tylko z CVT będzie oferowane? No to pozostawią obecne parametry silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Manual pewnie też ale możesz mieć pewność, że problemów ze sprzęgłem nie ma przynajmniej od 4 lat ... żadnych. Troszkę na starych danych bazujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ale ale, OBK z silnikiem 2.0i, mocą ok. 160 KM - takie wersje Forka już wychodziły - z reduktorem, to wcale nie byłaby taka głupia sprawa. Nowy Forek 2.0i 150KM w manualu jest niestety bez reduktora. Jeśli Forek nie ma reduktora - nie sądzę, żeby w nowym OBK dali. A szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 A szkoda. Mogą przecież istnieć dwie wersje: bez reduktora i z reduktorem. Zwłaszcza, że konstrukcyjnie temat jest oklepany i nie wymaga żadnych nakładów - tylko produkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Wracając do testowanego wozu pancernego komentarze pod tamtejszym artykułem sugerowały że skoro prototyp wozu bojowego nie ma wału napędowego (chodzi o możliwość lepszego opancerzenia podwozia) to sugerowałoby że diesel działa jedynie jako alternator dla silników elektrycznych. Tak czy inaczej dobrze świadczy o subaru że ich diesel bierze udział w takim projekcie. Co do mocy w dieslu, koresponduję obecnie z tunerem który sprzedaje sprzęt i oprogramowanie Ecutec. Jak już pisałem, ich nowe oprogramowanie fabrycznego ECU podnosi moc do 180 KM i 420 Nm. Teraz ciekawostka: firma opracowała interfejs za pomocą którego klient otrzymuje oprogramowanie pocztą i wczytuje je samodzielnie. Za 300 Euro kupuje się coś takiego http://www.ecutek.com/Products/Retail/ProECU-Programming-Kit.aspx po czym można wymieniać pliki z tunerem na odległość. Myślę że dla osób którym skończyła się już gwarancja to może być ciekawa propozycja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ja bym ofertę SBD (do Forestera, XV-a i Outback-a) widział tak: 150KM + 6MT i 180KM + CVT. Oczywiście najpierw Subaru musi opracować CVT do Diesla które będzie mniej palić niż manual. Może przy okazji Outback-a MY15? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Foresterowy 2.0DIT ma mniejszą emisję CO2 od Outbackowego 2.5i więc nie wiem nad czym FHI się w ogóle zastanawia (nie wspominam nawet o 18.6% akcyzie dla 2.5i). Trzeba wprowadzić Outbacka MY15 w wariantach z silnikiem 2.0DIT oraz 2.0D a wszyscy będą zadowoleni Ewentualnie jeszcze H6 na indywidualne zamówienie. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Trzeba wprowadzić Outbacka MY15 w wariantach z silnikiem 2.0DIT oraz 2.0D a wszyscy będą zadowoleni Ewentualnie jeszcze H6 na indywidualne zamówienie. Święte słowa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/ Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-) The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque. Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm. Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry. 350 Nm to sporo, elektryczny silnik może służyć w tym wypadku głównie do poprawy charakterystyki. Brak wyczuwalnej turbodziury i więcej pary w górnym zakresie obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Witam, właśnie zamówiłem u dilera w Chicago Outback 2.5 limited z navi i eyesight,skóra CVT cena katalogowa $34.000 po negocjacjach internetowych diler spuścił cenę do $30.500 będzie dopiero w grudniu ,jeszcze nie produkuja z eyesight Jeździłem 3.6 i 2.5 oba daja radę ,nie ma tragedii z cvt ,chodzi bardzo podobnie jak zwykły 6 biegowy automat 3.6 jest droższy o $3000 można zrobić konfigurację na us stronie subaru.com pozdrawiam z Chicago Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jeździłem 3.6 i 2.5 oba daja radę ,nie ma tragedii z cvt ,chodzi bardzo podobnie jak zwykły 6 biegowy automat 3.6 jest droższy o $3000 w US są inne skrzynie CVT. Inne czytaj z innym oprogramowaniem i charakterystyką pracy. Nie chcę Ci psuć humoru ale przy różnicy 3k dolarów i waszych cenach paliwa to ja bym nawet nie spojrzał na 2.5 N/A........ Obu tych aut po prostu nie da się porównywać. W każdym razie witamy w klubie i życzę długiej i bezproblemowej eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 dzięki, będzie to moje pierwsze subaru,pierwszy 4 cylindrowy silnik w US,może da radę..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) właśnie zamówiłem u dilera w Chicago Outback 2.5 limited z navi i eyesight,skóra CVT cena katalogowa $34.000 po negocjacjach internetowych diler spuścił cenę do $30.500 [...] 3.6 jest droższy o $3000 Kiedyś emigrowało się za chlebem, dzisiaj trzeba przemyśleć emigrację za subaru Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Ceny w US: BRZ od $25,695 Impreaza od$17,895 WRX $26,295 Legacy $21,695 Forestet $22,195 XV $21,995 XV hybrid $25,995 Outback $24,895 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Bardzo fajne ceny .... Jak się mieszka w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 tutaj więcej zdjęć i szczegółów Outback MY15 na rynek US http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2015.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się