Skocz do zawartości

Subaru Outback MY15


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/

 

Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-)

 

The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque.

 

Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm.

Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry.

Edytowane przez wyrod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/

 

Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-)

 

The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque.

 

Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm.

Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry.

 

 

Dobre i to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nowości silnikowych to sugerowałbym śledzenie tego co jest dostępne: a) w Japonii, B) w Australii. Faktem jest, że przykładem WRX STI, przydałoby się wprowadzić w niewielkiej ilości jakąś wypasioną wersję OBK, następcę 3.6R H6. Tu dobrze pasuje wersja z silnikiem 2.0DIT, o której wszyscy w tym wątku marzą. Ale nie liczyłbym na to. Szybciej spodziewałbym się pożegnania z silnikiem 2,5i niż pojawienia się 2.0DIT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nowości silnikowych to sugerowałbym śledzenie tego co jest dostępne: a) w Japonii, B) w Australii. Faktem jest, że przykładem WRX STI, przydałoby się wprowadzić w niewielkiej ilości jakąś wypasioną wersję OBK, następcę 3.6R H6. Tu dobrze pasuje wersja z silnikiem 2.0DIT, o której wszyscy w tym wątku marzą. Ale nie liczyłbym na to. Szybciej spodziewałbym się pożegnania z silnikiem 2,5i niż pojawienia się 2.0DIT.

 

czyli ze co? z lektury watku rozumiem, ze 3.6R bedzie w Europie niedostepny, 2.0DiT tez, z 2.5i tez sie pozegnamy... to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? :facepalm::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że się pożegnamy z 2,5i ale szybciej obstawiałbym taki wariant niż pojawienie się 2.0DIT. Na pewno jakiś silnik benzynowy będzie - sam diesel nie zostanie w ofercie. Ale ale, OBK z silnikiem 2.0i, mocą ok. 160 KM - takie wersje Forka już wychodziły - z reduktorem, to wcale nie byłaby taka głupia sprawa.

 

3.6R to już historia jeśli chodzi o UE, niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czyli ze co? z lektury watku rozumiem, ze 3.6R bedzie w Europie niedostepny, 2.0DiT tez, z 2.5i tez sie pozegnamy... to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? :facepalm::mrgreen:

 

 

to już jest jawna nadinterpretacja :)

 

H6 może nie być w PL z wiadomych względów ale w EU pewnie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h?
staram się tak wolno nie jeździć :P Ja nic niepokojącego nie zauważyłem przy prędkościach powyżej 200, oczywiście nie na seryjnych geolandarach, tylko na "normalnej" oponie. Nie wiem też czy H6 nie miały innego twardszego zawieszenia w porównaniu do wersji nie H6

 

 

 

to co zostanie? tylko i wylacznie 2.0D? :facepalm::mrgreen:
zmniejszą tylko trochę momentu, bo sprzęgła ponoć padały :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ale ale, OBK z silnikiem 2.0i, mocą ok. 160 KM - takie wersje Forka już wychodziły - z reduktorem, to wcale nie byłaby taka głupia sprawa.

 

 

Nowy Forek 2.0i 150KM w manualu jest niestety bez reduktora. Jeśli Forek nie ma reduktora - nie sądzę, żeby w nowym OBK dali.

A szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do testowanego wozu pancernego  :)  komentarze pod tamtejszym artykułem sugerowały że skoro prototyp wozu bojowego nie ma wału napędowego (chodzi o możliwość lepszego opancerzenia podwozia) to sugerowałoby że diesel działa jedynie jako alternator dla silników elektrycznych. Tak czy inaczej dobrze świadczy o subaru że ich diesel bierze udział w takim projekcie.

 

Co do mocy w dieslu, koresponduję obecnie z tunerem który sprzedaje sprzęt i oprogramowanie Ecutec. Jak już pisałem, ich nowe oprogramowanie fabrycznego ECU podnosi moc do 180 KM i 420 Nm. Teraz ciekawostka: firma opracowała interfejs za pomocą którego klient otrzymuje oprogramowanie pocztą i wczytuje je samodzielnie. Za 300 Euro kupuje się coś takiego http://www.ecutek.com/Products/Retail/ProECU-Programming-Kit.aspx po czym można wymieniać pliki z tunerem na odległość. Myślę że dla osób którym skończyła się już gwarancja to może być ciekawa propozycja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ofertę SBD (do Forestera, XV-a i Outback-a) widział tak: 150KM + 6MT i 180KM + CVT. Oczywiście najpierw Subaru musi opracować CVT do Diesla które będzie mniej palić niż manual. Może przy okazji Outback-a MY15?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foresterowy 2.0DIT ma mniejszą emisję CO2 od Outbackowego 2.5i więc nie wiem nad czym FHI się w ogóle zastanawia (nie wspominam nawet o 18.6% akcyzie dla 2.5i). Trzeba wprowadzić Outbacka MY15 w wariantach z silnikiem 2.0DIT oraz 2.0D a wszyscy będą zadowoleni :)  :idea: Ewentualnie jeszcze H6 na indywidualne zamówienie.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. ...http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/

 

Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-)

The Subaru turbodiesel under the hood puts out 175 horsepower and 260 pound-feet of torque.

 

Znaczyłoby to, że diesel będzie miał 175 KM i 352 Nm, a w tej chwili ma 150 KM i 350 Nm.

Dziwnie mały przyrost momentu, dobrze że chociaż kierunek /silniejszy diesel/ dobry.

350 Nm to sporo, elektryczny silnik może służyć w tym wypadku głównie do poprawy charakterystyki. Brak wyczuwalnej turbodziury i więcej pary w górnym zakresie obrotów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

właśnie zamówiłem u dilera w Chicago Outback 2.5 limited z navi i eyesight,skóra CVT

cena katalogowa $34.000 po negocjacjach internetowych diler spuścił cenę do $30.500

będzie dopiero w grudniu ,jeszcze nie produkuja z eyesight

Jeździłem 3.6 i 2.5 oba daja radę ,nie ma tragedii z cvt ,chodzi bardzo podobnie jak zwykły 6 biegowy automat

3.6 jest droższy o $3000

można zrobić konfigurację na us stronie subaru.com

pozdrawiam z Chicago

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeździłem 3.6 i 2.5 oba daja radę ,nie ma tragedii z cvt ,chodzi bardzo podobnie jak zwykły 6 biegowy automat 3.6 jest droższy o $3000

 

 

w US są inne skrzynie CVT. Inne czytaj z innym oprogramowaniem i charakterystyką pracy.

Nie chcę Ci psuć humoru ale przy różnicy 3k dolarów i waszych cenach paliwa to ja bym nawet nie spojrzał na 2.5 N/A........

Obu tych aut po prostu nie da się porównywać.

W każdym razie witamy w klubie i życzę długiej i bezproblemowej eksploatacji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie zamówiłem u dilera w Chicago Outback 2.5 limited z navi i eyesight,skóra CVT

cena katalogowa $34.000 po negocjacjach internetowych diler spuścił cenę do $30.500

[...]

3.6 jest droższy o $3000

 

Kiedyś emigrowało się za chlebem, dzisiaj trzeba przemyśleć emigrację za subaru ;)

Edytowane przez Knurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...