matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Z tym zawiasem w A6 to słyszałem opinię od właściciela że póki się serwis tego nie dotknie to wszystko cacy. Jak tylko ktoś przy tym zaczyna grzebać bez pojęcia to się zaczynają schody. Znajomek ma natłuczone około 200 tyś i póki co zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Dla mnie A4 All.Quattro stronic 225KM jest ideałem,tyle,że jakbym nie próbował to zawsze wychodzi 210tys(przez upustami oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 stach1111 ja też tak myślałem. Dokładnie z takim silnikiem i skrzynią. Jednak przed zakupem się przejechałem A4 i mimo że napęd jest super to jakoś samo auto mi nie przypasowało. Że tak powiem nie było chemii między nami Stanęło na OBK i nie żałuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 stach1111 ja też tak myślałem. Dokładnie z takim silnikiem i skrzynią. Jednak przed zakupem się przejechałem A4 i mimo że napęd jest super to jakoś samo auto mi nie przypasowało. Że tak powiem nie było chemii między nami Stanęło na OBK i nie żałuję. To już mi lżej jakby tak wersja "sport" nowego OTB z lekko obniżonym zawiasem i mocniejszym dieslem...pomarzyć można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jakby diesla H6 zrobili to brałbym w ciemno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 za miesiąc lub półtora będę jeździł 2.5 z CVT z 2014r, już misie wydaje że w porównaniu do H6 to nie ma porównania. Ale czy można H6 zamulić bardziej niż 5EAT? CVT pewnie nie będzie takie złe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Sewa, Outback jako następca Legacy ma sens jeśli naprawdę potrzebujesz auta z realnymi możliwościami do jazdy w terenie. W innym przypadku przesiadka z Legacy SBD na Outbacka SBD niewiele zmieni. Jedynm wyjątkim jest przesiadka na Outbacka H6. Dla tego zawsze warto to zrobić. Hybryda to wielka niewiadoma, chociaż hybrydy Lexusa wychodzą Toyocie bardzo dobrze. Dzięki za opinię; dziś wracałem do domu po kilkutygodniowych wakacjach w PL. Za każdym razem jak jeżdżę po kraju to doceniam swoje Legacy. Leśne drogi w Lubuskiem, góry i błoto w Beskidach, drogi krajowe w okresie żniw, wszędzie czuję się komfortowo. Jeździmy z dwójką dzieci więc auto jest załadowane po brzegi. Mimo wszystko ten diesel dobrze sobie radzi i przyspiesza w każdej sytuacji. Zawieszenie i prowadzenie w zakrętach są bez zarzutu, pomijając dwie sytuacje gdzie przytarłem podwoziem. Dzisiaj przejechaliśmy przez Niemcy. Na silnik i osiągi nie mogę narzekać ale nie mogę się pozbyć wrażenia że przydałoby się nam auto nieco większe niż Legacy IV i wygodniejsze, najlepiej w samopoziomującym się tylnym zawieszeniem, ponieważ przy pełnym załadunku samochód przypomina motorówkę. Ciekaw jestem Levorga ale być może Outback będzie lepszym rozwiązaniem. Fajne w tych samochodach jest to że dają komfort i możliwość wjechania prawie wszędzie, ta ich 'utylitarność' bardzo mi odpowiada. To fakt że 150KM w ciężkim Outbacku będzie trochę na styk ale jeżeli Subaru nie podkręci mocy to zawsze można zwrócić się do nich: http://www.litchfieldimports.co.uk/SUBARU/Subaru-Diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Sewa, miałem takiego samego Legacy jak Ty. Fura super, ale dla mojej rodziny okazała się trochę za mała. Przez prawie 100 000 km nigdy nie porysowałem podwozia, ale też zdarzały się takie sytuacje, że opuściłem wjazd w konkretne miejsce (mimo, że było by to wskazane z logistycznego punktu widzenia), bo po prostu wiedziałem, że nie dam rady, zwłaszcza samochodem załadowany na maxa. I strasznie mnie to irytowało. Odkąd mam OBK wszelkie dylematy i kompromisy zniknęły. Zwiększony i stały prześwit daje bardzo duże możliwości. I nie mówię tu o jeździe w nie wiadomo jak trudnym terenie, ale na przykład o wyprzedzania na bardzo wąskich drogach (takie mam dojazdówki do domu) - po prostu wjeżdżam jedną stroną na pobocze i wyprzedzam. Wczesną wiosną w mojej okolicy asfalt przestaje istnieć, dosłownie. Wszelkiej maści osobówki kluczą w żółwie tempie między kraterami w drodze, czasami wręcz zatrzymują się przed decydującym atakiem. OBK takie akcje nie dotyczą. Ostatnio utknąłem w korku. Obok dwupasmówki była droga serwisowa, którą można było swobodnie objechać korek, było jedno ale - bardzo wysoki krawężnik i duża pochyłość terenu pomiędzy drogami. Oceniłem sytuację, że dam radę i przejechałem bez problemu (ale z duszą na ramieniu) na boczną drogę. Nikt inny z korka nie zaryzykował. Podsumowując - kolejny samochód, to też na pewno będzie podwyższone kombi. Chciałbym, żeby to był nowy OBK ale z mocniejszym silnikiem, niż te, które są w aktualnej ofercie. Tu możesz poczytać o moich subiektywnych odczuciach po przesiadce z poprzedniego Legacy, do aktualnego modelu OBK: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60967-przesiadka-legacy-iv-v-wrazenia/?fromsearch=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 @spawalniczy dzięki za uwagi; przeczytałem tamtą dyskusję, ciekawe jest to co piszesz o tylnym zawieszeniu. Do tej pory nie brałem wysokich aut po uwagę ale żona mówi że skoro mam już BRZta to auto rodzinne nie musi już być niskie. Będę się bronił przed SUV-em ale Outback z bokserem brzmi ciekawie. Tak jak pisałeś, miejsca jest sporo, i co ważne nie tylko wzwyż ale i wszerz i wzdłuż. Ponadto Bokser, stały AWD i wysoko-profilowe opony to dużo lepsza recepta dla wysokiego samochodu niż standardowy silnik + sztywne zawieszenie i 19 calowe felgi. Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 @spawalniczy dzięki za uwagi; przeczytałem tamtą dyskusję, ciekawe jest to co piszesz o tylnym zawieszeniu. Do tej pory nie brałem wysokich aut po uwagę ale żona mówi że skoro mam już BRZta to auto rodzinne nie musi już być niskie. Będę się bronił przed SUV-em ale Outback z bokserem brzmi ciekawie. Tak jak pisałeś, miejsca jest sporo, i co ważne nie tylko wzwyż ale i wszerz i wzdłuż. Ponadto Bokser, stały AWD i wysoko-profilowe opony to dużo lepsza recepta dla wysokiego samochodu niż standardowy silnik + sztywne zawieszenie i 19 calowe felgi. Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h? Przy 160-170km/h nie zauwazylem niczego niepokojacego,jak dla mnie prowadzi sie pewnie,coprawda przy bocznym wietrze podniesione nadwozie powoduje wieksza nerwowosc.Na autostradzie w szczerym polu to troche przeszkadza,ale jak mocno wieje to generalnie zle sie jezdzi.Do V max jeszcze nie probowalem,jakos tak wyszlo i powiem szczerze ze nie wiem jakie sa wtedy wrazenia,a mysle ze wiekiej roznicy nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Do V max jeszcze nie probowalem,jakos tak wyszlo i powiem szczerze ze nie wiem jakie sa wtedy wrazenia,a mysle ze wiekiej roznicy nie bedzie. V max to nie jest prędkość przebiegowa dla OBK. Niestety wysokość i wielkość nadwozia robi swoje. Oczywiście jechać się da ale..... Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h? 160km licznikowe dla SBD to 4k obrotów. Z CVT jest trochę mniej. Wytłumienie jest na tyle dobre że można spokojnie rozmawiać. Powyżej jest już trochę gorzej. Opory powietrza robią swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 160 km/h to raczej 3200 u/min w SBD & MT. 4000 u/min to powyzej 200 km/h. Przynajmnie tajk jest w Legacy a OBK ma ten sam silnik i przelozenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 160 km/h to raczej 3200 u/min w SBD & MT masz rację. Pomerdało mi się z 2.5N/A. W SBD to jest około 3.2 - 3.3. Realne 160km/h to okolice 3.5k obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Ładny jest ten nowy Outback. W U.S. najlepsza wersja kosztuje 36 tys, ciekawe na ile wycenią dobrze wyposażonego diesla. Znalazłem kilka ładnych zdjęć: http://www.autoblog.com/photos/2015-subaru-outback-first-drive/full/#photo-2743459/ Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 http://www.autoblog.com/photos/2015-subaru-outback-first-drive/full/#photo-2743459/ Tradycyjnie brakuje dopracowania detali. Przykładowo, jak można zamontować "lustrzany" wręcz ekran nawigacji. Ale ogólnie zmiany idą ku lepszemu, jak na wersję USDM auto wygląda całkiem przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Musze przyznać ,że fajnie to wygląda,tylko te wielgaśne halogeny są "demode",trzaby wydłubać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) http://www.autoblog.com/photos/2015-subaru-outback-first-drive/full/#photo-2743459/ Tradycyjnie brakuje dopracowania detali. Przykładowo, jak można zamontować "lustrzany" wręcz ekran nawigacji. Ale ogólnie zmiany idą ku lepszemu, jak na wersję USDM auto wygląda całkiem przyzwoicie. Mnie też wnętrze się podoba, wygląda dość porządnie, a co ważne nie jest kolejnym modelem z deską rozdzielczą żywcem przeniesioną z XV (Forek, nowe STI)Ciekawy jestem, kiedy OBK pojawi się w ofercie w PL/Europie. Póki co widzę sporo reklam obecnego modelu. Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ładny jest ten nowy Outback. W U.S. najlepsza wersja kosztuje 36 tys, ciekawe na ile wycenią dobrze wyposażonego diesla. Znalazłem kilka ładnych zdjęć: http://www.autoblog.com/photos/2015-subaru-outback-first-drive/full/#photo-2743459/ Ale po co mu opony masłem wysmarowali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Musze przyznać ,że fajnie to wygląda,tylko te wielgaśne halogeny są "demode",trzaby wydłubać Właśnie fajne takie duże A nie ma SI - DRIVE ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ale po co mu opony masłem wysmarowali ? Raczej puszka Plaka na jedna oponę (+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Duży ten Outback co ma swoje dobre i złe strony. Z jednej strony komfort ale z drugiej znaczne gabaryty na parkingu. Zona przed chwilą dzwoniła 'pochwalić' się że przytarła moim BRZtem wyjeżdżając z podziemnego garażu. Boję się myśleć co mogłoby się wydażyć gdyby wyjeżdżała Outbackiem... I tak fajne auto, ciekaw jestem ceny... Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Musze przyznać ,że fajnie to wygląda,tylko te wielgaśne halogeny są "demode",trzaby wydłubać Właśnie fajne takie duże A nie ma SI - DRIVE ? SI-Drive w US spec. i w obecnej wersji zdaje się nie był dostępny. Ale podstęp jest w drobiazgach: zegar 24h (AM/PM), tryb auto przy starowaniu oknem pasażera :-). Nie wiem czy h6 ma VTD w połączeniu z CVT czy jest sprzęgło .... Nic trzeba czekać na wersję EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Jeszcze jedno pytanie, jak Outback się zachowuje przy prędkościach 160-180 km/h? Przy 160-170km/h nie zauwazylem niczego niepokojacego,jak dla mnie prowadzi sie pewnie,coprawda przy bocznym wietrze podniesione nadwozie powoduje wieksza nerwowosc.Na autostradzie w szczerym polu to troche przeszkadza,ale jak mocno wieje to generalnie zle sie jezdzi.Do V max jeszcze nie probowalem,jakos tak wyszlo i powiem szczerze ze nie wiem jakie sa wtedy wrazenia,a mysle ze wiekiej roznicy nie bedzie. Przy prędkościach autostradach prowadzi się bardzo dobrze. Jeszcze lepiej, jak zmieni się fabrycznie montowane geolandary, na dobre opony drogowe. Po takim zabiegu precyzja prowadzenia ulega poprawie. Duży ten Outback co ma swoje dobre i złe strony. Z jednej strony komfort ale z drugiej znaczne gabaryty na parkingu. Mimo sporych gabarytów uważam OBK za auto wyjątkowo przyjazne w parkowaniu. Niektórymi nowoczesnymi, krótszymi o pół metra kompaktami parkuje się zdecydowanie trudniej, bo widoczność jest fatalna i trudniej wyczuć, gdzie kończy się samochód (np kia Ceed). Ładny jest ten nowy Outback. W U.S. najlepsza wersja kosztuje 36 tys, ciekawe na ile wycenią dobrze wyposażonego diesla. Znalazłem kilka ładnych zdjęć: http://www.autoblog.com/photos/2015-subaru-outback-first-drive/full/#photo-2743459/ Naprawdę OBK wygląda teraz dużo lepiej, nowocześniej, nawiązując jednocześnie do modelu produkowanego do 2009r. Tylko te toporne relingi pasują do całości, jak kwiatek do kożucha. Mam nadzieję, że będą też dostępne zwykłe zintegrowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Mimo sporych gabarytów uważam OBK za auto wyjątkowo przyjazne w parkowaniu. Niektórymi nowoczesnymi, krótszymi o pół metra kompaktami parkuje się zdecydowanie trudniej, bo widoczność jest fatalna i trudniej wyczuć, gdzie kończy się samochód (np kia Ceed). Potwierdzam, nie należy się bać dużych rozmiarów Outbacka, bo auto jest bardzo zwrotne na parkingach. Mamy kamerę cofania i dodatkowo czujniki do tego dochodzą kobylaste lusterka - można bez problemu parkować na centymetry. Wyższa pozycja za kierownicą szczególnie przypadnie do gustu kobietom. Bardzo fajnym gadżetem jest pamięć ustawień fotela. Prędkości autostradowe dla H6 to bułka z masłem. Outbackiem podróżuje się ze znacznie większym komfortem niż Foresterem (mieliśmy Forka przez 3,5 roku). Legacy pewnie będzie mniej podatny na wiatr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ciekawy jest ten nowy model oraz zapowiedz hybrydy z dieslem. Przegladajac rozne wiadomosci nt. nowych jednostek napedowych subaru trafilem na ciekawostke: wojsko amerykanskie testuje nastepce Humvee, ktory zamiast V8 ma diesla Sunaru oraz dwa silniki elektryczne: http://www.autoblog.com/2014/01/04/us-army-ulv-subaru-hybrid-video/ Moze wloza cos podobnego do Outbacka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się