Adam12 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 pamiętajmy, że to jest spec US u nas może być inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Czy ktoś wie czy w Polsce z tym modelem będzie dostępny system EyeSight? Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej, aczkolwiek moja wyobraźnia i polityka Subaru to czasami dwie różne sprawy, ale aktywny tempomat i system hamowania, czy asystent martwego pola jest już dostępny w coraz to większej ilości popularnych marek, tu mówimy o samochodzie, który jakoś tam w Polsce miałby aspirować do klasy premium, choć ten system jest i tak za dopłatą. Gdyby polityka Subaru była inna to z tym modelem można zawalczyć o firmy, a tak większość znajomych wybrało Volvo XC 60. Co cieszy z takich wielkich innowacji to uwaga samochód ma nawiewy z tyłu - wow ! Edytowane 7 Maja 2014 przez phagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Co cieszy z takich wielkich innowacji to uwaga samochód ma nawiewy z tyłu - wow ! Niby cieszy, ale znów pytanie, czy będzie to u nas. Ja już się cieszyłem z tych nawiewów zamawiając diesla. Przyjechał bez. Okazało się, że padłem ofiarą błędu w druku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Z tymi nawiewami z tyłu to faktycznie jest delikatna farsa. Szczerze mówiąc było to dla mnie coś tak oczywistego w tej klasie samochodu że nawet sobie trudu nie zadałem żeby sprawdzić czy to jest na pokładzie. Okazało się ku mojemu zaskoczeniu że jednak nie ma Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perscitus Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Pare fotek z NYAS 2014. Wnetrze paskudne, jakosc znacznie gorsza od BL/BP, a nawet BM/BR. Edytowane 7 Maja 2014 przez Perscitus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Niby cieszy, ale znów pytanie, czy będzie to u nas. Nawiewu nie dają na UE, czy systemów bezpieczeństwa ? To jest powoli standard nawet dla Skody. http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1404_2015_subaru_outback_first_look/photo_62.html Trudno ocenić jakość ze zdjęć, ale nie wygląda to źle. Edytowane 7 Maja 2014 przez phagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Im więcej fot nowego OBK oglądam, tym bardziej mi się to auto podoba. Generalnie dobry trend w Subaru, OBK, Legacy, Forester, WRX i STI - wszystkie wyglądają lepiej niż poprzednie generacje. Do tego Levorg. Jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Niby cieszy, ale znów pytanie, czy będzie to u nas. Nawiewu nie dają na UE, czy systemów bezpieczeństwa ? To jest powoli standard nawet dla Skody. W Polsce nawiewy nie były dostępne do Diesla (przynajmniej w MY 2012). Z tego co wiem, były w niektórych benzynach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Faktycznie, dobrze wygląda ten nowy OBK. Podobieństwo do obecnego modelu jednak jest, zwłaszcza tyłu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Z tymi nawiewami z tyłu to faktycznie jest delikatna farsa. to nie jest tylko kwestia nawiewów. Z tego co pamiętam jest tam również sterowanie temperaturą/klimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Z tymi nawiewami z tyłu to faktycznie jest delikatna farsa. to nie jest tylko kwestia nawiewów. Z tego co pamiętam jest tam również sterowanie temperaturą/klimą. Z obrazków wygląda to na podgrzewanie tylnych foteli (kanapy). Sam nawiew taki jak w H6 MY10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) u mnie w OBK MY10 z tyłu są nawiewy Edytowane 8 Maja 2014 przez radekk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 u mnie w OBK MY10 z tyłu są nawiewy Jaki masz silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Z obrazków wygląda to na podgrzewanie tylnych foteli (kanapy). Sam nawiew taki jak w H6 MY10. masz racje. Moja pomyłka. u mnie w OBK MY10 z tyłu są nawiewy Jaki masz silnik? tylko H6 miały nawiewy z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 u mnie w OBK MY10 z tyłu są nawiewy Jaki masz silnik? spalinowy H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 No proszę, a nawet nie wiedziałem, jakie mam extrasy z tyłu w postaci nawiewów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Skoro już o nawiewach z tyłu mowa to czy ktoś sprawdzał co trzebaby wymienić/dokupić żeby mieć nawiewy z tyłu w obecnym OBK? Czy jest to jakaś wyjątkowo skomplikowana operacja czy może wystarczy podmienić środkową konsolę? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 No proszę, a nawet nie wiedziałem, jakie mam extrasy z tyłu w postaci nawiewów Że co? Że jestem w ekstra lidze tylnonawiewonców ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 No proszę, a nawet nie wiedziałem, jakie mam extrasy z tyłu w postaci nawiewów Że co? Że jestem w ekstra lidze tylnonawiewonców ? H6 było w najwyższej wersji pewnie od poprzedniej różniło się właśnie tymi nawiewami :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) tylko H6 miały nawiewy z tyłu. Nie tylko - były jeszcze w 2.5 N/A w najwyższej wersji wyposażenia Comfort Faktem jednak jest, że brakowało ich w przytłaczającej większości egzemplarzy, które zwykle były z SBD... aktywny tempomat i system hamowania, czy asystent martwego pola jest już dostępny w coraz to większej ilości popularnych marek, tu mówimy o samochodzie, który jakoś tam w Polsce miałby aspirować do klasy premium, choć ten system jest i tak za dopłatą. Nie zdziwiłbym się gdyby EyeSight zadebiutował w Spec EU właśnie wraz z nowym Outbackiem. System ten jest już od pewnego czasu dostępny w Japonii i USA, więc stawiam, że wreszcie pojawi się i u nas - było wystarczająco dużo czasu aby go dostosować, homologować itd. A już na 100% obstawiam, że pojawi się przynajmniej czujnik martwego pola oraz Rear Cross Traffic Alert. Wracając jeszcze do nowości to pokusiłem się o małe podsumowanie: Technika: skrzynia Lineartronic we wszystkich wersjach w USA (brak manuala) X-Mode (od podstawowej wersji) Active Torque Vectoring, czyli "elektroniczna szpera" bazująca na ESP (coś a'la XDS w grupie VAG) wentylowane tarcze hamulcowe z tyłu Komfort: ogrzewanie tylnej kanapy (o czym już była mowa) z 2-ma stopniami podgrzewania, przednie fotele z 3-stopniowym podgrzewaniem całkowicie nowa stacja multimedialna z możliwością instalowania aplikacji (prawdopodobnie oparta na Androidzie) plus 2 złącza USB z funkcją ładowania (niestety obecnie nie pod podłokietnikiem, ale nieosłonięte w konsoli centralnej) nowy topowy, 10-głośnikowy system audio Harman/Kardon o mocy 576 Watt elektrycznie otwierana/zamykana klapa bagażnika "akustyczna" przednia szyba (redukująca hałas) samościemniające się lusterko(a) wsteczne (na pewno wewnętrzne i zdaje się, że także boczne) nowa, lepiej wyprofilowana kierownica dźwignia hamulca elektronicznego umieszczona jest teraz wygodnie z tunelu środkowym wraz z przyciskiem X-Mode i Hill Holder air filtration system? (ciężko powiedzieć coś więcej, mam nadzieję, że wraz z tym pojawi się automatyczne zamykanie dopływu powietrza z zewnątrz w przypadku wykrycia zbyt dużej ilości spalin, jak to ma miejsce w przypadku niektórych innych marek np. Volvo, czy Renault - jeżdżąc po mieście wśród kopcących autobusów i ciężarówek jest to bardzo przydatne) Bezpieczeństwo: nowe poduszki powietrzne (zamontowane zdaje się w przednich fotelach od środka kabiny) nowa generacja (w USA) EyeSight z adaptacyjnym tempomatem, awaryjnym hamowaniem w przypadku wykrycia nieuniknionej kolizji oraz ostrzeżeniem przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu czujnik martwego pola oraz Rear Cross Traffic Alert (od podstawowej wersji) oświetlenie powitalne/pożegnalne (Follow Me Home) doświetlanie zakrętów przy pomocy świateł przeciwmgielnych bezkluczykowy dostęp wzbogacony o opcję wklepania PINu w celu uruchomienia auta Inne: Active Grille Shutter (prawdopodobnie chodzi o jakiś automatycznie przymykające się elementy grilla dla uzyskania lepszej aerodynamiki i tym samym zmniejszenia zużycia paliwa - w USA w wersji 2.5 N/A) W sumie wszystko fajnie wygląda (choć osobiście wolałbym nowe Legacy w jakiejś usportowionej wersji bo chęć na podwyższone kombi już mi przeszła), mają być lepsze materiały, stylistyka jest całkiem udana, oby tylko wsadzili 2.0T zamiast lub (nierealne) oprócz 3.6R na rynek europejski, bo jak oferta skończy się na SBD i 2.5 N/A to będzie padaka... Edytowane 11 Maja 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 bo chęć na podwyższone kombi już mi przeszła), Ale OBK ma być podwyższonym komfortowym samochodem. Taki zawsze był i niech pozostanie. Na usportowione wersje są inne modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Ale OBK ma być podwyższonym komfortowym samochodem. Taki zawsze był i niech pozostanie. Na usportowione wersje są inne modele. Wiem o tym doskonale bo jeździłem przecież przez rok Outbackiem To była tylko taka osobista dygresja - chodziło mi o to, że szkoda, że nie będzie w Europie nowego Legacy bo takie auto w jakiejś usportowionej wersji chętnie bym kupił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Ja OBK jeździłem przez prawie 4 lata (My 08). I jeśli tylko finanse pozwolą, to do Forka XT, kolejne, jako drugie auto w rodzinie, będzie właśnie nowy OBK. I przede wszystkim za to, że w aktualnej ofercie jest to największy i najbardziej komfortowy model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Ja OBK jeździłem przez prawie 4 lata (My 08) Swoją drogą szkoda, że najnowsza generacja nie ma już tych wspaniałych linii... Niby wszystko jest OK, ostre krawędzie, wszystko zgodnie z panującymi trendami, ale jakoś brakuje tej oryginalności (przód przypomina mi trochę nowego Hyundaia Santa Fe) - pewnie skutek tego, że ten model był projektowany bądź co bądź głównie z myślą o rynku USA... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) Ja OBK jeździłem przez prawie 4 lata (My 08) Swoją drogą szkoda, że najnowsza generacja nie ma już tych wspaniałych linii... Niby wszystko jest OK, ostre krawędzie, wszystko zgodnie z panującymi trendami, ale jakoś brakuje tej oryginalności (przód przypomina mi trochę nowego Hyundaia Santa Fe) - pewnie skutek tego, że ten model był projektowany bądź co bądź głównie z myślą o rynku USA... No tak. Z wszystkich OBK uważam, że ten, którego mialem był najładniejszy. Niby nijaki (Clarcson powiedział, że zgubił go na parkingu centrum handlowego), ale klasyczne, szlachetne linie wyróżniały go spośród modeli, którte chciały się wyróżniać nowoczesnością i oryginalnością. I nowy model do tej koncepcji nawiązuje. Dlatego bardzo mi się podoba. Edytowane 10 Maja 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się