Skocz do zawartości

Subaru Outback MY15


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie to interesuje czy "dyzel" (turbo benzyna?) będzie miał wlot na masce. Bez wlotu na masce wyglądają Subaraki jakby im czegoś brakowało.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze że im dłużej na niego patrzę tym bardziej mnie się podoba.

Jeżeli mial bym jakieś zastrzeżenia odnośnie praktyczności to dzielona kanapa 60/40 a nie 40/20/40 co jest o wiele bardziej praktycznym rozwiązaniem.

Jeżeli trafi do niego 2.0 DiT na EU to jest potencjał na fajne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szamot bo to jest chyba najlepszy przykład jak z koszmaru stylistycznego jakim jest obecne Legacy prostymi zabiegami mozna zrobić calkiem OK wyglądające auto I nawet te masywne czarne plastiki z relingiem na dachu wygladaja fajnie I wogle wyglada na to jak by ten samochód zaprojektowała kompletnie inna osoba. Tak właśnie powinien wyglądać następca Legacy z 2008 roku.

Teraz pozostaje sie tylko modlic aby EU dostala jakaś turbo benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż,mnie i wielu innym również z tego Forum ,obecny Legacy jednak przypadł do gustu (te posty mogę odnaleźć i wkleić jeśli chcesz)mimo opinii Twojej i paru dziennikarzy.

Jednym z kryteriów zakupu mojego Legacy było to,że podobał się mnie i mojej rodzinie.

Miło,by było więc jednak ,gdybym nie musiał czytać Twojej subiektywnej opinii że jeżdżę estetycznym shitem.

Pomyślałeś o tym,że możesz tym kogoś delikatnie mówiąc urazić i to w dodatku na Forum Subaru?

 

Zapewne jesteś zalogowany na Forum VW,więc napisz tam proszę zgodnie z prawdą,że wszystkie VW są nudne do urzygania.Ciekawe co tamtejsi koledzy Ci odpowiedzą.

 

Nie wiem czy znasz takie rzymskie przysłowie:"De gustibus non disputandum est."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Tak właśnie powinien wyglądać następca Legacy z 2008 roku.

Teraz pozostaje sie tylko modlic aby EU dostala jakaś turbo benzynę.

I tu się z Tobą zgadzam  :ok: 

@@stach1111, zbyt personalnie się odnosisz....

To że nie podoba mi się obecne Legacy/Obk nie oznacza że uważam Cię za ślepego fana marki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy ma jednak trochę "delikatniejszą" stylistykę niż Outback. Poza tym jest niżej zawieszone, co też optycznie czyni różnicę. Mając kiedyś poprzednika, następca nie przypadł mi do gustu (zupełnie inne proporcje, ramki w drzwiach) co jednak nie zmienia faktu, że akurat Legacy może się podobać, zwłaszcza w wersji kombi. O zaletach praktycznych tego modelu nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

choć by nawet większość dziennikarzy

 

mam nadzieję, że do tej większości nie zaliczasz np. Sz.P. Balkana bo on nie ma wiele wspólnego z obiektywnym i rzetelnym dziennikarstwem.

Z ust tego pana dziennikarz usłyszałem w tok FM ,że nowy legacy i ganeralnie w ogóle prawie każde subaru niczym nie odróżniają się od np.Toyot,a na koniec łaskawie dodał,że no może jakimś tam 4x4.

 

Szamot,odnośnie urody legaca opinie są naprawdę podzielone,wystarczyłoby więc wyrażając swój "jedynie słuszny" osąd dodać IMO i nie pisnąłbym ani słowem.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą brzydotą to trochę tak, że wszyscy mówią, że brzydki bo wszyscy mówią że brzydki. Do Subaru świat dziennikarski przypiął łatkę, że jeździ ale nie wygląda i użytkownicy i nie-użytkownicy powielają stereotyp nie zastanawiając się nad własnym zdaniem.

To ZAWSZE kwestia gustu - nawet Mazda 6 nie każdemu się musi podobać. Poprzedni OBK może nie jest cudem stylistyki ale osobiście bym się tylko twarzy trochę czepiał, bo tył i sylwetka są co najmniej OK (oczywiście moim zdaniem). Nowy jest nowy, wydaje się bardziej z trendem więc pewnie będzie lepiej przyjęty ale rewolucją nie jest - co jak dla mnie oznacza, że jest jak najbardziej OK. Byle w EU był dostępny z 2.0 DIT lub chociaż 3,6 i jeździł nie gorzej, a będzie dobrze. Wolę tak, niż rewolucję typu forek II > forek III.

Ja tam ze zrozumieniem przyjmuję (nawet chyba lubię?) jak znajomi od tdików i innych takich mówią ..... no, ale brzydki. I wiedzą, że plastkiki kiepskie bez wsiadania. Nie próbuję zaprzeczać Bo po co?

Ważne, że mnie i rodzinie pasuje - a że sąsiedzi i znajomi niedoceniają. Jak dla mnie tym lepiej. Akurast tą niepretensjonalność i specyficznie rozumianą dyskrecję sobie cenię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a zwłaszcza Staszku między brzydotą a pięknem jest bardzo cienka granica która też jest zależna od indywidualnych preferencji , smaku , ogolnej wrażliwość i wielu innych czynników.Odsuwajac na bok te preferencje i wrażliwość podstawowa a nawet fundamentalna miarą wszystkiego co ocenia sie wizualnie sa proporcje bez znaczenia czy to jest kobieta , dom, samochód ,meble biżuteria czy sztuka.

Jeżeli sa dobre kobieta , dom , przedmiot zazwyczaj sie poba szerszej publice bez znaczenia na preferencje czy smak jeżeli natomiast sa złe w gre zaczynaja wchodzić preferencje które zaczynaja decydować czy ta konkretna rzecz będzie dla nas atrakcyjna lub nie i jeżeli ktoś ma odmienne zdanie nie oznscza to braku gustu czy smaku więc nie ma potrzeby brac tego personalnie.

 

To dlatego tez producenci premium " graja bezpiecznie " ( czytaj dla niektórych nudno ) i projektują zazwyczaj nadwozia o dobrych proporcjach ale bez zbyt dużej ekstrawagancji co daje gwarancję ze produkt będzie sie podobał serszej grupie klientów.

 

Faktem jest ze poprzednia generacja byla wyjątkowo urodziwa i miala świetne proporcje dlatego podobala sie wszystkim podczas gdy obecny model bardzo podzielił opinie ze względu na zaburzone proporcje wiec to czy się podoba czy nie rozbija się juz tylko o indywidualne preferencje wiec zaweza grupę potencjalnych nabywców.

Na ten fakt zwrócili tez uwage dziennikarze w chwili premiery co potraktowali jako minus na tle poprzednika więc nie ma się tu o co obrażać.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a zwłaszcza Staszku między brzydotą a pięknem jest bardzo cienka granica która też jest zależna od indywidualnych preferencji , smaku , ogolnej wrażliwość i wielu innych czynników.Odsuwajac na bok te preferencje i wrażliwość podstawowa a nawet fundamentalna miarą wszystkiego co ocenia sie wizualnie sa proporcje bez znaczenia czy to jest kobieta , dom, samochód ,meble biżuteria czy sztuka.

Jeżeli sa dobre kobieta , dom , przedmiot zazwyczaj sie poba szerszej publice bez znaczenia na preferencje czy smak jeżeli natomiast sa złe w gre zaczynaja wchodzić preferencje które zaczynaja decydować czy ta konkretna rzecz będzie dla nas atrakcyjna lub nie i jeżeli ktoś ma odmienne zdanie nie oznscza to braku gustu czy smaku więc nie ma potrzeby brac tego personalnie.

To dlatego tez producenci premium " graja bezpiecznie " ( czytaj dla niektórych nudno ) i projektują zazwyczaj nadwozia o dobrych proporcjach ale bez zbyt dużej ekstrawagancji co daje gwarancję ze produkt będzie sie podobał serszej grupie klientów.

Faktem jest ze poprzednia generacja byla wyjątkowo urodziwa i miala świetne proporcje dlatego podobala sie wszystkim podczas gdy obecny model bardzo podzielił opinie ze względu na zaburzone proporcje wiec to czy się podoba czy nie rozbija się juz tylko o indywidualne preferencje wiec zaweza grupę potencjalnych nabywców.

Na ten fakt zwrócili tez uwage dziennikarze w chwili premiery co potraktowali jako minus na tle poprzednika więc nie ma się tu o co obrażać.

Teraz gadasz do rzeczy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

le bez zbyt dużej ekstrawagancji co daje gwarancję ze produkt będzie sie podobał serszej grupie klientów.

 

i dlatego jesteśmy tu gdzie jesteśmy :)

 

A tak wracając do nowego OBK.

Dla mnie zaskoczeniem są tak nieznaczne różnice, zwłaszcza patrząc auto z tylnej perspektywy.

Nie oceniam dobrze czy źle ale osobiście spodziewałem się bardziej "kroku" w stronę Levorga ( lampy,  przetłoczenia itd ) a zostawili praktycznie obecne.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest to przypadkiem kwestia relingów ?

Dokładnie tak jest.

 

Pozdrowienia

Chyba AllRad ma rację, nie jest to kwestia relingów, przynajmniej wg. danych:

http://www.subaru.com/vehicles/outback/models-specs.html

Ground clearance (at base curb weight) 8.7 inches => 221 mm

http://www.subaru.pl/datasheet/2014outback.pdf

prześwit 200 mm

http://www.subaru-global.com/2014outback_spec01.html

3.6R i 2.5 SOHC => 213 mm (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj siedzialem w 2015 Outback i wrazenia mam glownie bardzo pozytywne.  Wnetrze wydaje mi sie lepsze od obecnej wersji, lepsze materialy, bardzo przyjemna kierownica i bardzo dobra widzocznosc z kabiny.  Duzo miejsca na tylnich siedzeniach, i wydaje mi sie ze bagaznik sie wydluzyl wzgledem poprzednika.  Wnetrze Outbacka jest jak dla mnie wygodniejsze i bardziej przestronne niz w Lexusie RX, choc materialy w Lexusie sa lepsze.  

 

 

Jak dla mnie jedyny mankament to malo uzyteczny bagaznik dachowy z poprzedniej wersji... wciaz wyglada niezgrabnie (w wersji US przynajmniej), do tego plastiki sa tragicznej jakosci.  Nie mniej jednak wesja 3.6, bedzie naszym nastepnym Outbackiem bez najmniejszych watpliwosci.  Poprawiony przod oraz pewne dodatki takie jak przyciski do skladania tylnich siedzen w bagazniku, podgrzewane tylnie siedzenia - to niewatpliwe plusy w aucie rodzinnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie mniej jednak wesja 3.6, bedzie naszym nastepnym Outbackiem
- nie denerwuj ludzi... :) Ja niestety przy porównaniu z Żonowym Forkiem XT z DIT przesiąde się "w dół" (czyli na swojego Forka) w przypadku braku 2.0DIT w ofercie w PL. 2.5N/A to solidny silnik, ale nie jest w stanie wywołać u mnie "banana", co XTek osiąga bez trudu... :) 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz mam auto ktore dostarcza mi banana, natomiast planuje z rodzina wyjazdy w gory, gdzie takie 2.5 ledwo zipie, a 3.6 daje rade bez problemu... procz tego nowy Outback ma wiecej miejsca z tylu od naszego obecnego OBK co w podrozach z malym dzieckiem nie jest bez znaczenia.  Na pokazie w NYC byl tez stuningowany Forek XT - czarny, obnizony z poteznymi, czerwonymi felgami... prezentowal sie calkiem agresywnie i naprawde fajnie... ale OBK bardziej mi odpowiada...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniono więcej z zewnątrz niż się początkowo wydaje - jak dla mnie zmiany bardzo na plus.

Looknijcie sobie tutaj http://www.lookingatcars.com/all-new-2015-subaru-outback-revealed-and-compared/

 

Czy ktoś wie czy w Polsce z tym modelem będzie dostępny system EyeSight?

Tu trochę http://www.subaru.com/engineering/safety.html

a tu bardziej szczegółowo o nim: http://www.subaru.com.au/about/eyesight

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zmieniono więcej z zewnątrz niż się początkowo wydaje - jak dla mnie zmiany bardzo na plus. Looknijcie sobie tutaj http://www.lookingat...d-and-compared/

Nie jest to rewolucja, ale zmiany wystarczające, żeby OBK znów wyglądał naprawdę dobrze. Bardzo mi się podoba nowy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem katalogi min.  OBK MY15 z targów w NY. 

Z ciekawostek to spec US ma ogrzewane tylne siedzenia oraz nawiewy regulowane w małej konsoli między przednimi siedzeniami. Do tego system H&K 576-watt z 12 głośników. 

Tylna klapa dostała wspomaganie silnikiem, prześwit prawie 22cm i nowe systemy "blind-spot detection" i "rear cross-traffic alert". 

Ale najciekawsze jest to, że X-Mode jest już w podstawowej wersji 2.5 N/A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiewy regulowane w małej konsoli między przednimi siedzeniami. Do tego system H&K 576-watt z 12 głośników. 

Nawiewy przydałby się w nowym Forku - tego mi brakuje, a raczej pasażerom z tyłu. 12 głośników w H/K to już coś ! :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...