Skocz do zawartości

Subaru Outback MY15


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

 

Wersji turbo nie ma w ofercie w Norwegii.
Jak to nie ma turbo? :huh: .

Specjalnie sprawdzałem - Forester XT jest w ofercie (silnik turbodoładowany FA).

http://www.subaru.no/prisliste#forester

 

Napisalem przeciez ze jest DIT ale do Forestera, ale nie jest to stare turbo - bylem nieprecyzyjny. Roznica w cenie jest jednak olbrzymia, a zainteresowanie benzyna prawie zadne.

Edytowane przez Gregorius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do ceny w PL, to patrząc na Forka XT, byłaby ona dla mnie w przypadku OBK akceptowalna.

 

cena OBK zawsze była i będzie wyższa od Forka. Do tej pory był to około 5-6 k euro w zależności od wersji ale podejrzewam, że różnica będzie się powiększać ponieważ Subaru ma większe "ambicje" pozycjonowania nowego Legacy, które jest bazą OBK.

Silnik 2.0DIT w spec EU pewnie się pojawi w OBK ale kiedy tego nie wie nikt. Może już w MY15.

Niemniej jak już będzie to jego cena może niebezpiecznie zbliżyć się do 200k pln. Wskazuje na to obecna cena 2.0D CVT  oraz F XT.

Mówię o wersja najwyższych ( odpowiednik Platinum czy Comfort ) bo pewnie tylko takie będą dostępne.

No ale to są tylko moje dywagacje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niemniej jak już będzie to jego cena może niebezpiecznie zbliżyć się do 200k pln.
Trzeba będzie poczekać na promocje ;) 

Jeżeli silniki będą miały pojemność £ 2000cm3 jest szansa, że ceny OBK nie będą wygórowane. Obecnie jedyna wersja benzynowa 2,5 jest obłożona akcyzą 18%, a drugi z dostepnych silników (SBD) nie jest i nigdy nie był tani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli silniki będą miały pojemność £ 2000cm3 jest szansa, że ceny OBK nie będą wygórowane.

 

 

 

drugi z dostepnych silników (SBD) nie jest i nigdy nie był tani.

 

myślisz że 2.0DIT jest tańszy ?

 

Bardziej bym się odnosił do cen innych modeli. Strategia sprzedaży nie opiera się na super cenie na jeden wybrany model. Nie jesteśmy w biedronce. :)

Subaru w Legacy/OBK  MY15 wyraźnie postawiło na jakość, komfort i prestiż pretendując do wyższej "półki". Legacy/OBK VI kolejny raz "urosło" i nabrało "wymiarów".

Do tego nowa skrzynia CVT, dodatkowe "gadżety" elektroniczne, wzrost kursu yena, zrobią swoje. 

Osoby mniej zamożne mają wybór w postaci XV czy Forestera. Jak ktoś potrzebuje komfortu, przestrzeni i "jakości" musi dopłacić do OBK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FHI i pochodnie SIP muszą mierzyć siły na zamiary. Nie sądzę, żeby Legacy/OBK poszybowało tak wysoko (pod te dwie stówy), bo wchodzimy wtedy cenowo w kiepsko/średnio wyposażone marki premium, typu Q5, X3 z turbobenzynami. Ktoś powie, że OBK to nie jest konkurencja dla tych pojazdów, ale z pkt. widzenie np. mojej małżonki jednak jest ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ktoś powie, że OBK to nie jest konkurencja dla tych pojazdów, ale z pkt. widzenie np. mojej małżonki jednak jes

 

musisz widać popracować nad tematem. :)

Wystarczy jedna jazda próbna Q5 potem Forkiem XT n na końcu OBK H6 lub jak będzie 2.0DIT.

Bezpośrednią konkurencją OBK jest Allroad czy Cross Country a tam ponad 240KM wersje nie kosztują mało.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem testowałem A4 allroada i volvo XC 70 i do OBK się mają nijak moim zdaniem. OBK to "męska" fura a reszta jest jakaś taka cacuśna.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adam12

 

Pracować, pracuję - ale materia trudna do obróbki ;) .

 

Byliśmy na jazdach próbnych wszystkimi wymienionymi przeze mnie i przez Ciebie autami (oprócz Volvo) i faktycznie Q5 z TFSI robi dużo hałasu i jest toporny; nie czuć przyspieszenia. Allroad A6 cud miód, ale nie osiągalna półka cenowa. X3 fajny, najlepiej się w nim czułem. XT mnie trochę rozczarował (brak emocji związanych z silnikiem/przeniesieniem napędu w porównaniu do 2.5xt my07 i tragiczne - jak dla mnie - fotele. Ale stosunek cena/fun mimo wszystko wysuwa Forka na prowadzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że sugerowana przez Was cena ok. 200 K PLN realnie zablokuje sprzedaż nowego OBK.

Nie sądzę aby potencjalni kupujący byli skłonni tyle zapłacić za ten samochód.

Z całym szacunkiem dla naszej ulubionej marki, ale to nie jest AUDI, LEXUS czy BMW.

Pozycjonowałbym raczej na poziomie TOYOTY czy VW , ale z prawdziwym napędem 4x4 i silnikami unikalnej konstrukcji.

 

Wydaje mi się że cena w okolicach 150K PLN to poziom który pozwoli utrzymać dotychczasowy poziom sprzedaży i pozyskiwać nowych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny to myślę, że będzie na podobnym do obecnego poziomu. Poza tym liczyłbym, że ceny bedą wreszcie europejskie. To znaczy w salonie będzie można go kupić po takich cenach jak u brokerów sprowadzających nowe Subaru z zagranicy. Taką politykę przyjęto przy okazji forestra MY14.

 

Jeśli chodzi o wygląd to może tak: http://www.burlappcar.com/2014/03/2015-subaru-outback.html

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

All-new 2015 Subaru Outback LIVE reveal

 

On Thursday April 17 at 10:55 a.m. EDT, you’ll be among the first to see the all-new, completely redesigned Subaru Outback.

 

Re-engineered with the most advanced technology and safety features and refined with a surprisingly spacious interior and quieter ride, the all-new 2015 Subaru Outback gives you the confidence of go-everywhere capability.

Where: Subaru.com, or visit your local Subaru retailer to see the live reveal on the Subaru Digital Showroom.

 

When: Thursday April 17, 2014

 

Live Unveiling:

10:55 a.m. (EDT)

9:55 a.m. (CDT)

8:55 a.m. (MDT)

7:55 a.m. (PDT)          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO sadzac po zdjeciach Legacy... bedzie ladniej niz dotychczas, licze na to ze zgrabniejszy przod i poprawiona linia boczna poprawia wyglad na tyle ze bedzie to zgrabne auto, bardzo jestem ciekaw jak bedzie wygladal na zywo... za tydzien sie przekonam...

Edytowane przez Eryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest! US=Spec standardowo brzydki ale EU-Spec zapowiada się na prawdę fajny, ładny!

Wyglądem nawiązuje do poprzednika (bezramkowca)

02.jpg09.jpg17.jpgbg-10-1.jpgWięcej infromacji i zdjęć: http://www.subaru-global.com/ms2014/newyork/special/index.html

Wideo: http://www.youtube.com/watch?v=91W45Rw8u64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny! Wyglądem nawiązuje do Levorga. Subiektywne wrażenie jest takie, że prześwit jest większy niż w obecnym modelu. Nadkola są bardziej wypełnione przez większe koła i koła nie są tak bardzo schowane w głąb nadkoli. Hamulce teżchyba mają większą średnicę? Tył wygląda lżej i bardziej dynamicznie, tylna szyba jest chyba trochę bardziej pochylona, ciekawe, czy nie ucierpiała wielkość bagażnika? Niestety na zdjęciach wygląda tak, jaby złożone siedzenie nie tworzyło jednej płaszczyzny z podłogą bagażnika.

Co do wnętrza, też fajnie. Wreszcie audio wygląda na współczesny produkt. Nawet "drewno" robi przyzwoite wrażenie.

 

Ciekawe jak będzie wyglądał europejczyk i jakie będą silniki benzynowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

EU-Spec zapowiada się na prawdę fajny, ładny!
Mnie również sie bardzo podoba. Porządny prześwit, elegancka linia. Też uważam, że jest podobieństwo do Leworga. W ogóle jest podobieństwo całej obecnej gamy modelowej, co wg. mnie na duży +.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...