Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak w Polsce ale w tu Subaru sprzedaje sie dopiero ponizej 30 T€ dlatego te wszystkie Tageszulassung itp. Zreszta pewnie tak i bedzie 3000 premii + tageszulassung + dobra cena za starego Legacy i mozna pomyslec. Jak to ktos gdzies napisal subaru sa tyle warte ile kosztuja w USA :) zreszta ilosc nowych sprzedanych w D w 2014 mowi za siebie +/-5000 . Trzeba naprawde kochac boxera i SAWD by przmknac oczy na gorsze wyciszenie i materialy. Poczekam jeszcze na Levorga bo Legacy jakos nie chce sie zestarzec.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Trzeba naprawde kochac boxera i SAWD by przmknac oczy na gorsze wyciszenie i materialy.

 

gorsze od..... Audi czy BMW czy MB ?  Bo w swojej klasie jest całkiem, całkiem......

 

Pamietaj też, że w PL obowiązują inne podatki. Jak porównamy ceny netto to jest bardzo podobnie.

Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR......


 

 

Poczekam jeszcze na Levorga bo Legacy jakos nie chce sie zestarzec.

 

problem w tym, że cenowo możemy być zaskoczeni. Negatywnie......

Chyba, że będzie "akcja" podobna do Forestera XT.

W każdym razie jeszcze trochę przyjdzie nam poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie porownuje do BMW czy MB nie bede przeciez porownywal do Skody :biglol: jak juz to sie rozwijamy a nie spadamy.

W Holandii np. nowy OBK bedzie o 5 tys € tanszy od starego wiec ludze sie jeszcze, ze moze wycenia nowego OBK/Levorga (Levorg musi byc tanszy od OBK) podobnie jak nowego STI gdzie cena tez zostala zmniejszona o 5 tys €. Do 2 lat moge jeszcze poczekac ale z drugiej strony po 11 latach moze czas na upgrade ? Oczywiscie ze taki 2 letni 530 Xdrive kosztuje tyle co nowe Subaru ale ma za soba juz najwiekszy spadek wartosci i oferuje o wiele wiecej od Subaru jezeli chodzi o komfort podrozowania a na tym mi najbardziej zalezy.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oczywiscie ze taki 2 letni 530 Xdrive kosztuje tyle co nowe Subaru ale ma za soba juz najwiekszy spadek wartosci i oferuje o wiele wiecej od Subaru jezeli chodzi o komfort podrozowania a na tym mi najbardziej zalezy.

 

masz dużo racji.....


 

 

W Holandii np. nowy OBK bedzie o 5 tys € tanszy od starego

 

to może być tylko regionalna akcja.

Obecna cena STI powoduje, że Levorg 2.0DIT powyżej 150k pln/ 35k euro to "zmarnowane" pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy?

Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie :)

 

gallery_1196_532_312034.jpg

 

Jestem ciekaw, czy to rozwiązanie polepszy, czy pogorszy oświetlenie drogi w porównaniu do tradycyjnych ksenonów.
 
Niektórzy producenci stosujący światłach mijania LED, projektują je tak, aby nie emitowały więcej niż 2000 lumenów.
W związku z tym nie jest konieczne montowanie układu oczyszczania i samopoziomowania reflektorów - tak jak w nowych samochodach wyposażonych w HID o mocy 25W (a nie jak dotychczas 35W).
 
Ciekawe, jaką jasność będą emitowały LEDy w OBK. Na zdjęciach w folderze z linku przesłanego przez Dyrekcję widać spryskiwacze, więc może będzie ok.

 

Ładna fotka. Ten kształt tylnych świateł pozycyjnych coś mi przypomina:

post-18784-0-09587700-1418652435_thumb.jpg

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak uwazam tym bardziej ze u nas mozna STI juz od 36 "urwac". STI ma ta wade ze nie jest Kombi :) a na utrzymywanie 3 aut nie mam ochoty.

Gdzie? Rozgladalem sie i z uwzglednieniem obecnej promocji taniej niz 39.000€ nowki nie znalazlem...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto belgijskie ceny Outbacka:

 

 

2.5 benzin Comfort      CVT  € 32.995  + lakier metalizowany  € 495.
2.5 benzin Premium    CVT  € 37.495                 

2.0l Diesel Comfort      CVT  € 35.995               
2.0l Diesel Premium    CVT  € 40.495               

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21%, pewnie też nie mają akcyzy takiej jak u nas.

 

zgadza sie ale sa oplaty za dopuszczenie do ruchu, liczone od mocy silnika. Za 150 KM trzeba zaplacic jakies 1200 Eur, za 175 KM 2.500 Eur.

 

troche sie balem tego 2.5i ale biorac pod uwage ceny, chyba zaczne sie przekonywac.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR......

 

A4 to ciasny kompakt z małym bagażnikiem. Może porównywalny w komforcie do OBK (do A6 mu daleko) ale wielkością nijak się ma do obu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lemur ma rację - przesiadając się z OBK do A4 można dostać klaustrofobii, zwłaszcza na tylnej kanapie.

Pod względem subiektywnego odczucia przestronności A4 jest zbliżone do OBK poprzedniej generacji (do 2009).

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Obecny a3 niewiele różni się przestronniscia środka od a4,może nowy a4 zaoferuje coś więcej.

Być może, ale generalnie wiekszość modeli "puchnie" przy liftingach i OBK MY 2015 nie będzie tu wyjątkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazlem jeszcze jeden filmik ze 'starym' outbackiem 2.5 cvt

 

http://youtu.be/sZNHBtVAAMg

 

Przyspieszenie jest calkiem niezle, zwlaszcza powyzej 80 km/h gdzie 2.5 okazuje sie szybszy od diesla (przynajmniej bez zaladunku). Dla mnie to kolejny argument ze na dane 0-100km/h trzeba patrzec sceptycznie, podobnie jak na ilosc pikseli w aparacie fotograficznym.

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie 2.5 okazuje sie szybszy od diesla

 

szybszy może i tak ( ma trochę więcej mocy i jest lżejszy ) ale na pewno odczujesz tego w "normalnym" podróżowaniu. Zanim zredukujesz SBD będzie już dwie długości z przodu. :)

 

Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR......

 

A4 to ciasny kompakt z małym bagażnikiem. Może porównywalny w komforcie do OBK (do A6 mu daleko) ale wielkością nijak się ma do obu.

 

 

 

Oczywiście, że A4 jest mniejsze ale..... A4 AL jest bardziej przestronny od normalnej A4. Dlaczego, nie wiem ( wymiary są podobnie ) ale tak jest.

Nowe A4/ALL pewnie urośnie.

Osobna kwestia to oczekiwania. Jak mocno się zastanawiam czy jest sensem wożenia przez 90% przebiegów masy pustego powietrza. Odnoszę wrażenie, że nawet gdybym Hillux'a to moja rodzina i tak zapakowałaby go pod "sufit". :)

 

 

OBK MY 2015 nie będzie tu wyjątkiem.

 

w sumie to wszystko już wiemy. Wymiary są praktycznie takie same. Wnętrze też. Z danych wynika, że wygospodarowano trochę miejsca z nogi dla pasażerów z tyłu dzięki zastosowaniu cieńszych przednich foteli. W każdym razie OBK jest i pozostanie pewnie największych/najprzestronniejszym autem w swojej klasie.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...