kornik1981 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 W tej sytuacji warte rozważenia zrobiło się 2.5i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 W tej sytuacji warte rozważenia zrobiło się 2.5i. A tym bardziej aktualne 2.5 - dobre wyprzedaze. Jesli ktos rozwazy czego naprawde potrzebuje, moze warto kupic obecny model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) nie wiem jak w Polsce ale w tu Subaru sprzedaje sie dopiero ponizej 30 T€ dlatego te wszystkie Tageszulassung itp. Zreszta pewnie tak i bedzie 3000 premii + tageszulassung + dobra cena za starego Legacy i mozna pomyslec. Jak to ktos gdzies napisal subaru sa tyle warte ile kosztuja w USA zreszta ilosc nowych sprzedanych w D w 2014 mowi za siebie +/-5000 . Trzeba naprawde kochac boxera i SAWD by przmknac oczy na gorsze wyciszenie i materialy. Poczekam jeszcze na Levorga bo Legacy jakos nie chce sie zestarzec. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Trzeba naprawde kochac boxera i SAWD by przmknac oczy na gorsze wyciszenie i materialy. gorsze od..... Audi czy BMW czy MB ? Bo w swojej klasie jest całkiem, całkiem...... Pamietaj też, że w PL obowiązują inne podatki. Jak porównamy ceny netto to jest bardzo podobnie. Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR...... Poczekam jeszcze na Levorga bo Legacy jakos nie chce sie zestarzec. problem w tym, że cenowo możemy być zaskoczeni. Negatywnie...... Chyba, że będzie "akcja" podobna do Forestera XT. W każdym razie jeszcze trochę przyjdzie nam poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Zdecydowanie porownuje do BMW czy MB nie bede przeciez porownywal do Skody jak juz to sie rozwijamy a nie spadamy. W Holandii np. nowy OBK bedzie o 5 tys € tanszy od starego wiec ludze sie jeszcze, ze moze wycenia nowego OBK/Levorga (Levorg musi byc tanszy od OBK) podobnie jak nowego STI gdzie cena tez zostala zmniejszona o 5 tys €. Do 2 lat moge jeszcze poczekac ale z drugiej strony po 11 latach moze czas na upgrade ? Oczywiscie ze taki 2 letni 530 Xdrive kosztuje tyle co nowe Subaru ale ma za soba juz najwiekszy spadek wartosci i oferuje o wiele wiecej od Subaru jezeli chodzi o komfort podrozowania a na tym mi najbardziej zalezy. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Oczywiscie ze taki 2 letni 530 Xdrive kosztuje tyle co nowe Subaru ale ma za soba juz najwiekszy spadek wartosci i oferuje o wiele wiecej od Subaru jezeli chodzi o komfort podrozowania a na tym mi najbardziej zalezy. masz dużo racji..... W Holandii np. nowy OBK bedzie o 5 tys € tanszy od starego to może być tylko regionalna akcja. Obecna cena STI powoduje, że Levorg 2.0DIT powyżej 150k pln/ 35k euro to "zmarnowane" pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Ha! w Belgii cena Outbacka zaczyna sie od 32.995 http://www.subaru.be/fr/home, spadek o 2tys Euro w stosunku do porzedniego modelu. slonce wlasnie wyszlo zza chmur! Edytowane 15 Grudnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 tez tak uwazam tym bardziej ze u nas mozna STI juz od 36 "urwac". STI ma ta wade ze nie jest Kombi a na utrzymywanie 3 aut nie mam ochoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja nie mam takiego problemu co bym miał kupić. Tylko subaru 2,5 cvt OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) I jak się spisują te "półledowe" (bo bez drogowych) lampy? Jeździliśmy w biały dzień, tak więc trudno o jakieś oceny, ale Ojciec Dyrektor zrobił fajne zdjęcie Jestem ciekaw, czy to rozwiązanie polepszy, czy pogorszy oświetlenie drogi w porównaniu do tradycyjnych ksenonów. Niektórzy producenci stosujący światłach mijania LED, projektują je tak, aby nie emitowały więcej niż 2000 lumenów. W związku z tym nie jest konieczne montowanie układu oczyszczania i samopoziomowania reflektorów - tak jak w nowych samochodach wyposażonych w HID o mocy 25W (a nie jak dotychczas 35W). Ciekawe, jaką jasność będą emitowały LEDy w OBK. Na zdjęciach w folderze z linku przesłanego przez Dyrekcję widać spryskiwacze, więc może będzie ok. Ładna fotka. Ten kształt tylnych świateł pozycyjnych coś mi przypomina: Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Jaca68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Z tego wynika, że Subaru znów jest prekursorem rozwiązań. Nowy OBK- pierwszy na świecie samochód z tylnymi światłami mijania Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ha! w Belgii cena Outbacka zaczyna sie od 32.995 No to optymistycznie to wygląda .W PL pewnie mniej więcej tyle samo - inaczaj czeka kontratak brokerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 tez tak uwazam tym bardziej ze u nas mozna STI juz od 36 "urwac". STI ma ta wade ze nie jest Kombi a na utrzymywanie 3 aut nie mam ochoty. Gdzie? Rozgladalem sie i z uwzglednieniem obecnej promocji taniej niz 39.000€ nowki nie znalazlem... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 oto belgijskie ceny Outbacka: 2.5 benzin Comfort CVT € 32.995 + lakier metalizowany € 495.2.5 benzin Premium CVT € 37.495 2.0l Diesel Comfort CVT € 35.995 2.0l Diesel Premium CVT € 40.495 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 jaki VAT jest w Belgii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 21%, pewnie też nie mają akcyzy takiej jak u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) 21%, pewnie też nie mają akcyzy takiej jak u nas. zgadza sie ale sa oplaty za dopuszczenie do ruchu, liczone od mocy silnika. Za 150 KM trzeba zaplacic jakies 1200 Eur, za 175 KM 2.500 Eur. troche sie balem tego 2.5i ale biorac pod uwage ceny, chyba zaczne sie przekonywac. Edytowane 16 Grudnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 u nas też są opłaty homologacyjne i różne inne ciekawostki...... Na samym VATe i akcyzie mamy 20% różnicy. Przy tej samej cenie netto u nas wyjdzie ponad 40k euro...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR...... A4 to ciasny kompakt z małym bagażnikiem. Może porównywalny w komforcie do OBK (do A6 mu daleko) ale wielkością nijak się ma do obu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy80 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Chyba myslales o A3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Lemur ma rację - przesiadając się z OBK do A4 można dostać klaustrofobii, zwłaszcza na tylnej kanapie. Pod względem subiektywnego odczucia przestronności A4 jest zbliżone do OBK poprzedniej generacji (do 2009). Edytowane 17 Grudnia 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Obecny a3 niewiele różni się przestronniscia środka od a4,może nowy a4 zaoferuje coś więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Obecny a3 niewiele różni się przestronniscia środka od a4,może nowy a4 zaoferuje coś więcej. Być może, ale generalnie wiekszość modeli "puchnie" przy liftingach i OBK MY 2015 nie będzie tu wyjątkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) znalazlem jeszcze jeden filmik ze 'starym' outbackiem 2.5 cvt http://youtu.be/sZNHBtVAAMg Przyspieszenie jest calkiem niezle, zwlaszcza powyzej 80 km/h gdzie 2.5 okazuje sie szybszy od diesla (przynajmniej bez zaladunku). Dla mnie to kolejny argument ze na dane 0-100km/h trzeba patrzec sceptycznie, podobnie jak na ilosc pikseli w aparacie fotograficznym. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 (edytowane) gdzie 2.5 okazuje sie szybszy od diesla szybszy może i tak ( ma trochę więcej mocy i jest lżejszy ) ale na pewno odczujesz tego w "normalnym" podróżowaniu. Zanim zredukujesz SBD będzie już dwie długości z przodu. Osobna kwestia, że 175k pln za OBK SBD to sporo. Bardzo blisko A4 AR...... A4 to ciasny kompakt z małym bagażnikiem. Może porównywalny w komforcie do OBK (do A6 mu daleko) ale wielkością nijak się ma do obu. Oczywiście, że A4 jest mniejsze ale..... A4 AL jest bardziej przestronny od normalnej A4. Dlaczego, nie wiem ( wymiary są podobnie ) ale tak jest. Nowe A4/ALL pewnie urośnie. Osobna kwestia to oczekiwania. Jak mocno się zastanawiam czy jest sensem wożenia przez 90% przebiegów masy pustego powietrza. Odnoszę wrażenie, że nawet gdybym Hillux'a to moja rodzina i tak zapakowałaby go pod "sufit". OBK MY 2015 nie będzie tu wyjątkiem. w sumie to wszystko już wiemy. Wymiary są praktycznie takie same. Wnętrze też. Z danych wynika, że wygospodarowano trochę miejsca z nogi dla pasażerów z tyłu dzięki zastosowaniu cieńszych przednich foteli. W każdym razie OBK jest i pozostanie pewnie największych/najprzestronniejszym autem w swojej klasie. Edytowane 18 Grudnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się