Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jeżeli faktycznie skóra (czy ecoskóra?) pewnie będzie podobnie jak w obecnym czyli naturalna perforowana skóra w miejscach kontaktu z ciałem a reszta ekologiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jeżeli faktycznie skóra (czy ecoskóra?) pewnie będzie podobnie jak w obecnym czyli naturalna perforowana skóra w miejscach kontaktu z ciałem a reszta ekologiczna. Jeżeli tak, to będzie nadal niezłe rozwiązanie. OBK to jedyny model, w którym fabryczna "skóra" do czegoś się nadaje, a nie "full skaj" jak w Foresterze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 ? rozwiniecie temat skaju? w sensie ze nie wszystko co skora to skora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 nawet w folderach jest opis, że skóra naturalna jest tylko częściowo. Wiele marek stosuje podobne "zabiegi". Ekologia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Niestety w większości przypadków w dzisiejszych samochodach to tylko materiał udający skórę. Może nie do końca skaj ale też nie skóra. Nawet w mercedesach podstawowa "skóra" to jakiś ekomateriał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jeżeli tak, to będzie nadal niezłe rozwiązanie. OBK to jedyny model, w którym fabryczna "skóra" do czegoś się nadaje, a nie "full skaj" jak w Foresterze Ja mam odmienne odczucia. Przyzwoita, to była skóra w Forku XT MY2007 . Potem, jak kupowałem OBK, w 2012r. to nie mogłem się nadziwić, jak słabej jakości jest skóra. Może w nowym będzie lepiej? Dla mnie optymalnym rozwiązaniem jest kupienie bez skóry i profesjonalne obszycie . Jakość totalnie nieporównywalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Przyzwoita, to była skóra w Forku XT MY2007 . Potem, jak kupowałem OBK, w 2012r. Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz PS. Odnośnie skóry w MY07 to trochę Cię poniosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz Szczerze mówiąc, to nie pamiętam, czy była perforowana, czy nie. PS. Odnośnie skóry w MY07 to trochę Cię poniosło Może W forku miałem kremową skórę i naprawdę wierzchnia część siedziska i oparcia były bardzo dobrej jakości. Subiektywnie w OBK MY 2012 było dużo gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ja mam perforowaną i o takiej pisałem, że daje radę, może w innych wersjach niż H6 była jakaś inna? W Forku MY 07 miałem pełen skaj i nie było to niestety niebo Ogólnie rzecz biorac, najlepiej zawsze sprawdzić na żywo, jak ta "skóra" wygląda w interesującym nas konkretnie modelu, bo potem można się mocno rozczarować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 W Forku MY 07 miałem pełen skaj i nie było to niestety niebo Ciekawe - może zależało to od wersji? U mnie na pewno nie był to skaj (w tych miejscach o których pisałem). Ogólnie rzecz biorac, najlepiej zawsze sprawdzić na żywo, jak ta "skóra" wygląda w interesującym nas konkretnie modelu, bo potem można się mocno rozczarować... To prawda. Ostatnio siedziałem w Passacie (schodzący model) i okazało się, że niemiecka krowa też była całkiem plastikowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Ostatnio siedziałem w Passacie (schodzący model) i okazało się, że niemiecka krowa też była całkiem plastikowa nie przejmuj się. W A4 standardowa to dramat ale wersja "Alcantara" ( czy jakoś tak ) to już inna liga. Podobnie jak w SuperB. Indywidualne obszywanie to najlepsze rozwiązanie ale koszty są spore. O ile dobrze pamiętam przy zachowaniu rozsądnej jakości 5-7k pln. W każdym razie w MY10 po 4.5 roku zachowuje się nadspodziewanie dobrze. Jedynie na fotelu kierowcy są lekkie "pofałdowania". Reszta praktycznie jak nowa. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie, zastanawiam się nad kupnem OBKa, nie ukrywam, że oglądając prezentację MY15 kusi mnie żeby poczekać.Podobno pierwsze samochody mają pojawić się w Polsce w maju 2015 (niepotwierdzona plotka). Na Outbacka MY 14 można dostać teraz jednak niezłe rabaty. Myślę, że to zależy od priorytetów. Nowy OBK ma przewagę w postaci ( automat; moja subiektywna ocena ) - Eyesight; - X-Mode - torque vectoring - lepszy system audio Te parę centymetrów więcej w środku nie ma dla mnie istotnego znaczenie - juz aktualny jest w śrdoku b.duży. O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy. Zaletą aktualnego jest ( teraz !) niewątpliwie cena. Nota bene dlaszej obniżki po nowym roku już nie będzie ( bo i tak już i SIP i dealerzy idą "po bandzie" ). Ze względu na wiele czynników ( w tym ograniczenia dostaw, gdyż FHI po prostu nie jest w stanie wyprodukować tyle samochodów, ile importerzy / dealerzy mogliby sprzedać ) rabatów na nowy model nie można oczekwiać. Z powyższych względów może się też zdarzyć, że na dostawę nowego OBK trzeba będzie czekać ( no chyba, że zamówi się już teraz - jest to możliwe ). Pozdrowienia Edytowane 8 Grudnia 2014 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy. Proszę trochę więcej napisać o pracy zawieszenia. W dalszym ciągu ma tendencje do bujania? Czy też usztywnienie spowodowało, że jest bardziej spójne niż MY 2012 (w którym z jednej strony potrafi mocno wstrząsnąć a z drugiej czasami nieprzyjemnie się buja) i bliżej mu teraz do forestera XT? Komfort spadł mimo jeszcze bardziej "balonowych" opon? Jak dokładnie działa torque vectoring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy. Proszę trochę więcej napisać o pracy zawieszenia. W dalszym ciągu ma tendencje do bujania? Czy też usztywnienie spowodowało, że jest bardziej spójne niż MY 2012 (w którym z jednej strony potrafi mocno wstrząsnąć a z drugiej czasami nieprzyjemnie się buja) i bliżej mu teraz do forestera XT? Komfort spadł mimo jeszcze bardziej "balonowych" opon? Jak dokładnie działa torque vectoring? polecam Plejadu 001/2014. Jest dokładny opis tego systemu. Jak nie masz mogę wieczorem skany wrzucić. Teraz niestety nie dam rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Poproszę - jakoś nie kojarzę tego artykułu. Może nie mam tego numeru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Proszę http://subaru.pl/magazynplejady.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Nowy OBK ma przewagę w postaci ( automat; moja subiektywna ocena ) P - Eyesight; - X-Mode - torque vectoring - lepszy system audio Często powożę Insignią wyposażoną w OpelEye i to fajna rzecz jest Zaletą aktualnego jest ( teraz !) niewątpliwie cena ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 CVT w 2.5 zachowuje się podobnie jak w dieslu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 CVT w 2.5 zachowuje się podobnie jak w dieslu? W USA podobno tak, jak będzie w Europie jeszcze nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Wlasnie obejrzalem nowego Outbacka :-) . Odwiozlem swoje Legacy na przeglad, a dealer mowi ze ma dla mnie niespodzianke :-) pokazal mi Outbacka 2.5 eyesight w topowej wersji Premium. Mieszkamy niedaleko Zaventem - siedziby centrali Subaru na EU, byc moze dlatego wiec ma juz ten samochod przed oficjalna premiera. Zrobilem pare zdjec ale poproszono mnie by ich nie publikowac. Co do skory - zadnych obaw. Jakosc wykonczenia, skory, plastikow, przelacznikow - wszystkiego, jest w innej lidze niz to co do tej pory widzialem w Subaru. Zadnej "kultowej szmatki". Skora jest miekka, przyciski mile w dotyku, a pokretla klimatyzacji przypominaja stary sprzet hi- fi Unitry (to komplement!) Widac ze kabina jest porzadnie wyciszona, trzasniecie drzwiami jedynie podkresla wrazenie ogolnej solidnosci. Miejsca jest sporo, rowniez z tylu. Po odchyleniu oparcia tylnych foteli mozna tam podrozowac prawie jak w limuzynie. Radio jest dobre, multimedia oferuja rowniez cos na ksztalt aplikacji ktore pokazuja np. Parametry jazdy lub historie serwisowa tego konkretnie samochodu. Z zewnatrz auto rowniez prezentuje sie bardzo korzystnie. Jezeli bedzie sie prowadzic tak dobrze jak wyglada to nie bedziemy mieli powodow do narzekan. Oczywiscie o ile cena nie bedzie z kosmosu ;-) Edytowane 8 Grudnia 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz Nie prawda,w MY12 nadal był perforowana na siedziskach a boczki eko-skóra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Informacje przetłumaczone, strona działa http://outback2015.pl/ Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jedna uwaga Przycisk otwierania pokrywy bagażnika A nie zamykania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz Nie prawda,w MY12 nadal był perforowana na siedziskach a boczki eko-skóra Nie wiem czy zauważyłeś ale to było pytanie z mojej strony a nie stwierdzenie faktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się