Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

 

nie zauważyłem by gdziekolwiek na swiecie sprzedawano go z silnikiem benzynowym 2 litry turbo. Ale może sie myle.

 

 

Tak, mylisz się. Taką wersje OBK 2.0 DIT oferują w Chinach.

 

Sprawdziłem, a własciwie kolega sprawdził. Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan.

220 tys złociszy.... to drogo czy tanio? Jak zwykle, zależy dla kogo.

 

PS. może za tyle da sie zamówic i do Polski  ;)

Edytowane przez TyrTyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj pierwszy raz jechałem Outback 2.5 CVT. Od 90 trudno przyspieszyć. Wyprzedzanie? Zapomnij. Hamulce straszne. Hamulce łatwo można poprawić, ale mocy to auto nie ma. I nie mam na myśli ścigania się. Auris Kombi 1.6 ma większy bagażnik i jest porównywalnie zwinny. Auris nie ma AWD, wiem.

 

Jestem od dziś Twoim fanem. Muszę sobie ustawić Twoją subskrypcję ;)

Rozumiem, że użytkujesz Outbacka 3.6 o mocy 260 KM i faktycznie jest to auto nad wyraz dynamiczne. Mówienie o tym, że nowy Outback od 90 km/h trudno przyśpiesza a o wyprzedzaniu nie ma mowy... śmiem twierdzić, że tak marudzimy aby pomarudzić i podkreślić jak wspaniały silnik 3.6 jest nieoferowany na rynku EU. Hamulce straszne? To też ciekawe. W jakich warunkach testowałeś auto skoro pojazd lewdo rozpędzał się powyżej 90 km/h?

Oczywiście wszystkich nieprzekonanych zapraszam w tygodniu w godzinach 9-17 - pokażę jak przyśpiesza, jak jeździ w zakrętach i jak hamuje :coffee:

 

 

Jeździłem wczoraj Outbackiem 2,5i. Tyle się nasłuchałem, naoglądałem i naczytałem jaki to wolny samochód a okazło się, że da się nim całkiem sprawnie poruszać i przyspieszać - nawet na autostradzie.

 

A co Ty na to TP-S?

 

 

przyśpieszenie OBK 2.5i na autocentrum

 

 

Wartości 60-100 km/h na czwartym biegu!!! - czyli jednak moje odczucia nie były od czapy. Chcesz wyprzedzić - musisz manetkować. Z samego pedału nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A? Nie rozumiem ;) Kto dynamicznie przyspiesza silnikiem N/A od 60 do 100 bez redukcji? Bez sensu

Dobrze, że w AT manetki dali, bo zanim ta redukcja by nastąpiła to byłoby już po wyprzedzaniu  :biglol:

 

Poza tym widać na rożnych filmach pokazujących 2.5 AT CVT, jak od 80km/h to auto zaczyna się męczyć. To też miałem na myśli, że z tej prędkości będzie ciężko dynamicznie wyprzedzić. Wyprzedzanie na trasie to przedział 80-120 i tu jest słabo jak na 170 KM  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Czy wprowadzenie do sprzedaży modelu z innym silnikiem to duże wyzwanie formalne lub finansowe dla importera?

Bez producenta ( homologacja !) nie da się.

 

Sugeruje zrobić solidne rozpoznanie sprawy. Wygenerować profesjonalną prezentacje i przedstawić odpowiednim ludziom w Subaru.

Dziękuję za sugestię .

 

Pozwolę sobie zauważyć, że akurat w dziedzinie tzw. planowania produktu ( product planning ) mam....  pewne doświadczenie :)  

Pisałem też o przyczynach, dla których jest 2.5, an 2.0 DiT. Przypomnijmy : niższy koszt silnika / skrzyni po jednej stronie, niższa emisja CO2, niższe koszty utrzymania w niektórych państwach  ( ubezpieczenia, podatki ), mniejsze zapotrzebowanie na mocniejsze wersje w innych państwach EU. Te tematy były już wielokrotnie wyjaśniane.

Pisałem też, że będę się starał, ale że wynik to wielka niewiadoma.  

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacne wyniki, nie ma sensu diesla kupować

 

Forek XT przelot 220km z tempomatem na 140km/h i komp pokazuje 9.4l.....

Na dzisiaj mam 1.5k km zrobione i komp pokazuje 9.2. W tych samych warunkach OBK SBD pokazywał 6.6 -6.8 a palił w rzeczywistości ok. 7.5l.

Forek MY15 pokazuje realne spalanie.  

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zacne wyniki, nie ma sensu diesla kupować

 

Forek XT przelot 220km z tempomatem na 140km/h i komp pokazuje 9.4l.....

Na dzisiaj mam 1.5k km zrobione i komp pokazuje 9.2. W tych samych warunkach OBK SBD pokazywał 6.6 -6.8 a palił w rzeczywistości ok. 7.5l.

Forek MY15 pokazuje realne spalanie.  

 

 

Forester diesel w tych warunkach spali jak nic 8,5 (co dla mojego XV i tak jest nieosiągalne) to dla tego 1 litra na 100% nie warto diesla kupować 

 

Pytanie jak duży wpływ na spalanie ma inny system napędu na cztery w wersjach z CVT ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sugeruje zrobić solidne rozpoznanie sprawy. Wygenerować profesjonalną prezentacje i przedstawić odpowiednim ludziom w Subaru.

Dziękuję za sugestię .

 

Pozwolę sobie zauważyć, że akurat w dziedzinie tzw. planowania produktu ( product planning ) mam....  pewne doświadczenie :)  

Pisałem też o przyczynach, dla których jest 2.5, an 2.0 DiT. Przypomnijmy : niższy koszt silnika / skrzyni po jednej stronie, niższa emisja CO2, niższe koszty utrzymania w niektórych państwach  ( ubezpieczenia, podatki ), mniejsze zapotrzebowanie na mocniejsze wersje w innych państwach EU. Te tematy były już wielokrotnie wyjaśniane.

Pisałem też, że będę się starał, ale że wynik to wielka niewiadoma.  

 

Pozdrowienia

 

Poczucie odpowiedzialności to bardzo dziś rzadka zaleta.  Ale.... sugestia byla kierowana do kogo innego (http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70712-subaru-outback-my15/?p=2262077)

Ja dobrze zdaję sobie sprawę ze złożoności problemu dlatego pozwolilem sobie najpierw na paralele do zupy a potem dałem sugestie.

Jeśli o zagrożenie posady idzie to nie sądzę by istniało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan.

 

Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy.

 

Hej, już porównałeś?

Okazuje się że znowu masz racje. Są podatki i nie tylko.

Po podatkach i różnych opłatach finalna cena jest 403,000 yuan  :yahoo:

Padło pytanie czy kupił bym taka wersje Outbacka?  

243 tys złociszy - niech pomysle......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan.

 

Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy.

 

Hej, już porównałeś?

Okazuje się że znowu masz racje. Są podatki i nie tylko.

Po podatkach i różnych opłatach finalna cena jest 403,000 yuan  :yahoo:

Padło pytanie czy kupił bym taka wersje Outbacka?  

243 tys złociszy - niech pomysle......

 

 

Zależy z czego będziesz wybierał. Może w PL będzie promocja jak w przypadku XT, bo suma to już poziom A4 Allroad (dobrze wyposażonego), może Volvo XC70 się tez załapie ... Jak będzie dostępny to będę się martwił  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A? Nie rozumiem ;) Kto dynamicznie przyspiesza silnikiem N/A od 60 do 100 bez redukcji? Bez sensu

Dobrze, że w AT manetki dali, bo zanim ta redukcja by nastąpiła to byłoby już po wyprzedzaniu  :biglol:

 

Poza tym widać na rożnych filmach pokazujących 2.5 AT CVT, jak od 80km/h to auto zaczyna się męczyć. To też miałem na myśli, że z tej prędkości będzie ciężko dynamicznie wyprzedzić. Wyprzedzanie na trasie to przedział 80-120 i tu jest słabo jak na 170 KM  

 

Ktoś kiedyś komuś powiedział;

"za dużo filmów sie naoglądałeś"

Zawsze mnie zastanawia źródło wiedzy o czasie zmiany biegow i umiejętność dokonania porównań.

Moze tylko tak dla przypomnienia, ja z CVT zrobilem ~120kkm, a Ty?   ;)

Mamy też w domu Forestera XT (oczywiscie z CVT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...