Herostrates Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Edytowane 24 Maja 2015 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Oba filmy już były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) nie zauważyłem by gdziekolwiek na swiecie sprzedawano go z silnikiem benzynowym 2 litry turbo. Ale może sie myle. Tak, mylisz się. Taką wersje OBK 2.0 DIT oferują w Chinach. Sprawdziłem, a własciwie kolega sprawdził. Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan. 220 tys złociszy.... to drogo czy tanio? Jak zwykle, zależy dla kogo. PS. może za tyle da sie zamówic i do Polski Edytowane 24 Maja 2015 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan. Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy. No jasne ze trzeba. Sprawdzisz? HerostratesWstawił dwa filmy, w pierwszym tak około 1.33 pada coś o sowach - nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 przyśpieszenie OBK 2.5i na autocentrum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Dzisiaj pierwszy raz jechałem Outback 2.5 CVT. Od 90 trudno przyspieszyć. Wyprzedzanie? Zapomnij. Hamulce straszne. Hamulce łatwo można poprawić, ale mocy to auto nie ma. I nie mam na myśli ścigania się. Auris Kombi 1.6 ma większy bagażnik i jest porównywalnie zwinny. Auris nie ma AWD, wiem. Jestem od dziś Twoim fanem. Muszę sobie ustawić Twoją subskrypcję Rozumiem, że użytkujesz Outbacka 3.6 o mocy 260 KM i faktycznie jest to auto nad wyraz dynamiczne. Mówienie o tym, że nowy Outback od 90 km/h trudno przyśpiesza a o wyprzedzaniu nie ma mowy... śmiem twierdzić, że tak marudzimy aby pomarudzić i podkreślić jak wspaniały silnik 3.6 jest nieoferowany na rynku EU. Hamulce straszne? To też ciekawe. W jakich warunkach testowałeś auto skoro pojazd lewdo rozpędzał się powyżej 90 km/h? Oczywiście wszystkich nieprzekonanych zapraszam w tygodniu w godzinach 9-17 - pokażę jak przyśpiesza, jak jeździ w zakrętach i jak hamuje Jeździłem wczoraj Outbackiem 2,5i. Tyle się nasłuchałem, naoglądałem i naczytałem jaki to wolny samochód a okazło się, że da się nim całkiem sprawnie poruszać i przyspieszać - nawet na autostradzie. A co Ty na to TP-S? przyśpieszenie OBK 2.5i na autocentrum Wartości 60-100 km/h na czwartym biegu!!! - czyli jednak moje odczucia nie były od czapy. Chcesz wyprzedzić - musisz manetkować. Z samego pedału nic nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 A? Nie rozumiem Kto dynamicznie przyspiesza silnikiem N/A od 60 do 100 bez redukcji? Bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 A? Nie rozumiem Kto dynamicznie przyspiesza silnikiem N/A od 60 do 100 bez redukcji? Bez sensu Dobrze, że w AT manetki dali, bo zanim ta redukcja by nastąpiła to byłoby już po wyprzedzaniu Poza tym widać na rożnych filmach pokazujących 2.5 AT CVT, jak od 80km/h to auto zaczyna się męczyć. To też miałem na myśli, że z tej prędkości będzie ciężko dynamicznie wyprzedzić. Wyprzedzanie na trasie to przedział 80-120 i tu jest słabo jak na 170 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Maja 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Czy wprowadzenie do sprzedaży modelu z innym silnikiem to duże wyzwanie formalne lub finansowe dla importera? Bez producenta ( homologacja !) nie da się. Sugeruje zrobić solidne rozpoznanie sprawy. Wygenerować profesjonalną prezentacje i przedstawić odpowiednim ludziom w Subaru. Dziękuję za sugestię . Pozwolę sobie zauważyć, że akurat w dziedzinie tzw. planowania produktu ( product planning ) mam.... pewne doświadczenie Pisałem też o przyczynach, dla których jest 2.5, an 2.0 DiT. Przypomnijmy : niższy koszt silnika / skrzyni po jednej stronie, niższa emisja CO2, niższe koszty utrzymania w niektórych państwach ( ubezpieczenia, podatki ), mniejsze zapotrzebowanie na mocniejsze wersje w innych państwach EU. Te tematy były już wielokrotnie wyjaśniane. Pisałem też, że będę się starał, ale że wynik to wielka niewiadoma. Pozdrowienia Edytowane 25 Maja 2015 przez Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 dzis pojawił sie film ze spalaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Dziękuję za sugestię . to chyba byla sugestia do innego uzytkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 dzis pojawił sie film ze spalaniem zacne wyniki, nie ma sensu diesla kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Maja 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 to chyba byla sugestia do innego uzytkownika Istotnie Ale nie dam sobie zabrać mojej pracy Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) zacne wyniki, nie ma sensu diesla kupować Forek XT przelot 220km z tempomatem na 140km/h i komp pokazuje 9.4l..... Na dzisiaj mam 1.5k km zrobione i komp pokazuje 9.2. W tych samych warunkach OBK SBD pokazywał 6.6 -6.8 a palił w rzeczywistości ok. 7.5l. Forek MY15 pokazuje realne spalanie. Edytowane 25 Maja 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 zacne wyniki, nie ma sensu diesla kupować Forek XT przelot 220km z tempomatem na 140km/h i komp pokazuje 9.4l..... Na dzisiaj mam 1.5k km zrobione i komp pokazuje 9.2. W tych samych warunkach OBK SBD pokazywał 6.6 -6.8 a palił w rzeczywistości ok. 7.5l. Forek MY15 pokazuje realne spalanie. Forester diesel w tych warunkach spali jak nic 8,5 (co dla mojego XV i tak jest nieosiągalne) to dla tego 1 litra na 100% nie warto diesla kupować Pytanie jak duży wpływ na spalanie ma inny system napędu na cztery w wersjach z CVT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Pytanie jak duży wpływ na spalanie ma inny system napędu na cztery w wersjach z CVT ? tez jestem tego ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Chyba większy wpływ na oszczędność paliwa od systemu napędu mają bardzo długie przełożenia skrzyni. Obroty są porównywalne do diesla przy tych samych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Sugeruje zrobić solidne rozpoznanie sprawy. Wygenerować profesjonalną prezentacje i przedstawić odpowiednim ludziom w Subaru. Dziękuję za sugestię . Pozwolę sobie zauważyć, że akurat w dziedzinie tzw. planowania produktu ( product planning ) mam.... pewne doświadczenie Pisałem też o przyczynach, dla których jest 2.5, an 2.0 DiT. Przypomnijmy : niższy koszt silnika / skrzyni po jednej stronie, niższa emisja CO2, niższe koszty utrzymania w niektórych państwach ( ubezpieczenia, podatki ), mniejsze zapotrzebowanie na mocniejsze wersje w innych państwach EU. Te tematy były już wielokrotnie wyjaśniane. Pisałem też, że będę się starał, ale że wynik to wielka niewiadoma. Pozdrowienia Poczucie odpowiedzialności to bardzo dziś rzadka zaleta. Ale.... sugestia byla kierowana do kogo innego (http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70712-subaru-outback-my15/?p=2262077) Ja dobrze zdaję sobie sprawę ze złożoności problemu dlatego pozwolilem sobie najpierw na paralele do zupy a potem dałem sugestie. Jeśli o zagrożenie posady idzie to nie sądzę by istniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 25 Maja 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Ale.... sugestia byla kierowana do kogo innego Już zauważyłem To czasem "nadmierne" poczucie odpowiedzialności ... prowadzące na manowce Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan. Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy. Hej, już porównałeś? Okazuje się że znowu masz racje. Są podatki i nie tylko. Po podatkach i różnych opłatach finalna cena jest 403,000 yuan Padło pytanie czy kupił bym taka wersje Outbacka? 243 tys złociszy - niech pomysle...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Jest w cenie, a własciwie jest cena (bo z dostępnoscią różnie) około 360,000 yuan. Trzeba by porównać do innych. Mogą być podatki, i te sprawy. Hej, już porównałeś? Okazuje się że znowu masz racje. Są podatki i nie tylko. Po podatkach i różnych opłatach finalna cena jest 403,000 yuan Padło pytanie czy kupił bym taka wersje Outbacka? 243 tys złociszy - niech pomysle...... Zależy z czego będziesz wybierał. Może w PL będzie promocja jak w przypadku XT, bo suma to już poziom A4 Allroad (dobrze wyposażonego), może Volvo XC70 się tez załapie ... Jak będzie dostępny to będę się martwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 A? Nie rozumiem Kto dynamicznie przyspiesza silnikiem N/A od 60 do 100 bez redukcji? Bez sensu Dobrze, że w AT manetki dali, bo zanim ta redukcja by nastąpiła to byłoby już po wyprzedzaniu Poza tym widać na rożnych filmach pokazujących 2.5 AT CVT, jak od 80km/h to auto zaczyna się męczyć. To też miałem na myśli, że z tej prędkości będzie ciężko dynamicznie wyprzedzić. Wyprzedzanie na trasie to przedział 80-120 i tu jest słabo jak na 170 KM Ktoś kiedyś komuś powiedział; "za dużo filmów sie naoglądałeś" Zawsze mnie zastanawia źródło wiedzy o czasie zmiany biegow i umiejętność dokonania porównań. Moze tylko tak dla przypomnienia, ja z CVT zrobilem ~120kkm, a Ty? Mamy też w domu Forestera XT (oczywiscie z CVT). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 http://www.subaru-china.cn/outback/overview.html porównajcie sobie ceny i wyposażenie Outback DIT byłby w podobnej cenie jak jego odpowiednik diesel (wg. takiej samej specyfikacji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się