TP_S Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Skrzynię CVT też wzmacniają? ...a może można przełożyć high torque z H6 Eye, jak mam kombinować z kompresorem i HT to lepiej import z USA poczynić. Z drugiej strony jaka jest skrzynia w 2.0 DIT? no wlasnie high torque do 400 Nm To się dłubanina robi. W innym wątku o nowym FXT jest wzmianka, że fotele można przełożyć z WRX do FXT. Do tego wyciszenie i też może być zacne autko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 1,6 DIT mozna zmapowac do 200KM i 300 Nm ale to o 20 % wiecej Nm. Podejrzewam, ze tolerancja juz jest przekroczona i skrzynia po jakms czasie powie papa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitrograd Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Koledzy, czy ktoś sprawdzał czy OBK zatrzyma się gdy znajdzie się poza zasięgiem kluczyka? Chodzi mi o prostą sytuację kiedy wyjeżdżam z garażu i wychodzę zamknąć bramę i ktoś np. wtedy wskakuje i odjeżdża ( kluczyk mam przy sobie). Chciałem to dzisiaj sprawdzić z pomocą żony ale naszły mnie obawy, że np. zablokuje immobilizer... Wysłane za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 nie,niestety silnik się nie wyłaczy jeżeli nie będzie w pobliżu kluczyka każdy może nim odjechać bez problemu silnik można oczywiście zgasić przyciskiem ale nie da się już go ponownie uruchomić ale złodziejowi i tak to wystarczy żeby dojechać do dziupli i zajać się elektronika,chyba źe wcześniej zabraknie mu paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdebski Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 nie,niestety silnik się nie wyłaczy jeżeli nie będzie w pobliżu kluczyka każdy może nim odjechać bez problemu silnik można oczywiście zgasić przyciskiem ale nie da się już go ponownie uruchomić ale złodziejowi i tak to wystarczy żeby dojechać do dziupli i zajać się elektronika,chyba źe wcześniej zabraknie mu paliwa Pozostaje ISR, jeśli oczywiście ma się subskrypcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Koledzy, czy ktoś sprawdzał czy OBK zatrzyma się gdy znajdzie się poza zasięgiem kluczyka? Chodzi mi o prostą sytuację kiedy wyjeżdżam z garażu i wychodzę zamknąć bramę i ktoś np. wtedy wskakuje i odjeżdża ( kluczyk mam przy sobie). Chciałem to dzisiaj sprawdzić z pomocą żony ale naszły mnie obawy, że np. zablokuje immobilizer... Wysłane za pomocą Tapatalk Żadne auto się nie zatrzyma, m.in z racji bezpieczeństwa. Auto pojedzie dalej, dopóki go nei zgasisz, najwyżej będzie piszczeć i świecić, że nie widzi kluczyka. Na ten przykład latem żona jak pojechała do swojej rodziny to wróciła rowerem .. po kluczyk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Jezeli auto stoi w miejscu zapalone a oddali sie kluczyk to po pewnym czasie gasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Koledzy, czy ktoś sprawdzał czy OBK zatrzyma się gdy znajdzie się poza zasięgiem kluczyka? Chodzi mi o prostą sytuację kiedy wyjeżdżam z garażu i wychodzę zamknąć bramę i ktoś np. wtedy wskakuje i odjeżdża ( kluczyk mam przy sobie). Chciałem to dzisiaj sprawdzić z pomocą żony ale naszły mnie obawy, że np. zablokuje immobilizer... Wysłane za pomocą Tapatalk Żadne auto się nie zatrzyma, m.in z racji bezpieczeństwa. Auto pojedzie dalej, dopóki go nei zgasisz, najwyżej będzie piszczeć i świecić, że nie widzi kluczyka. Na ten przykład latem żona jak pojechała do swojej rodziny to wróciła rowerem .. po kluczyk Tu się nie zgodzę. U siebie mam opcję, że jak nie wcisnę odbezpieczenia zapłonu, po uruchomieniu silnika to zaczyna pikać. Jak nie odblokuję zabezpieczenia to temperatura silnika idzie na max i auto gaśnie. To samo jak wszystko odbezpieczę, otworzę i zamknę drzwi na odpalonym silniku to procedura taka sama. Także przy "wysadzeniu" klienta z auta auto zgaśnie oczywiście jeżeli nie zostanie odbezpieczone odcięcie zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Koledzy, czy ktoś sprawdzał czy OBK zatrzyma się gdy znajdzie się poza zasięgiem kluczyka? Chodzi mi o prostą sytuację kiedy wyjeżdżam z garażu i wychodzę zamknąć bramę i ktoś np. wtedy wskakuje i odjeżdża ( kluczyk mam przy sobie). Chciałem to dzisiaj sprawdzić z pomocą żony ale naszły mnie obawy, że np. zablokuje immobilizer... Wysłane za pomocą Tapatalk Żadne auto się nie zatrzyma, m.in z racji bezpieczeństwa. Auto pojedzie dalej, dopóki go nei zgasisz, najwyżej będzie piszczeć i świecić, że nie widzi kluczyka. Na ten przykład latem żona jak pojechała do swojej rodziny to wróciła rowerem .. po kluczyk Tu się nie zgodzę. U siebie mam opcję, że jak nie wcisnę odbezpieczenia zapłonu, po uruchomieniu silnika to zaczyna pikać. Jak nie odblokuję zabezpieczenia to temperatura silnika idzie na max i auto gaśnie. To samo jak wszystko odbezpieczę, otworzę i zamknę drzwi na odpalonym silniku to procedura taka sama. Także przy "wysadzeniu" klienta z auta auto zgaśnie oczywiście jeżeli nie zostanie odbezpieczone odcięcie zapłonu. Jakiego odbezpieczenia zapłonu ? To jakieś patenty nie związane z wyposażeniem fabrycznym ani z keyless. Jezeli auto stoi w miejscu zapalone a oddali sie kluczyk to po pewnym czasie gasnie. po jakim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 może takie patenty były montowane w obkach 10 lat temu ale na pewno nie jako fabryczne zabezpieczenie nigdy nie zauważyłem żeby silnik zgasł po oddaleniu się kluczyka ,choćby i po godzinie,co prawda nie przypominam sobie abym zostawił dłużej stojace auto z zapalonym silnikiem-piszczenie,pikanie,przy oddalaniu się z kluczykiem -owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Alarm mam fabryczny i oczywiście można przejść w tryb serwisowy czyli wyłączyć odcięcie z pilota, tylko wtedy przy odpalonym aucie i otwartych drzwiach brzęczyk piszczy okropnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 W Subaru nie ma czegoś takiego jak alarm fabryczny. A z tego, co się orientuję systemy które unieruchamiają samochód w trakcie jazdy są od dłuższego czasu zabronione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Moje auto to 2004 rok, oryginalny kluczyk i pilot alarmu więc wszystko możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Alarm mam fabryczny i oczywiście można przejść w tryb serwisowy czyli wyłączyć odcięcie z pilota, tylko wtedy przy odpalonym aucie i otwartych drzwiach brzęczyk piszczy okropnie Nie ma czegoś takiego w Subaru jak alarm fabryczny, podobnie jak z lpg. To jak ktoś sobie dołożył to tak działa a auto z keyless nie może zgasnąć po ruszeniu, mimo braku kluczyka i żadne nie gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Nie mam keyless tylko prostuje słowa że "żadne auto się nie zatrzyma". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie mam keyless tylko prostuje słowa że "żadne auto się nie zatrzyma". Wiesz, moje Punto też się kiedyś zatrzymało w drodze, bo ECU padł . Pytanie było wprost czy przy keyless i braku kluczka auto może się zatrzymać, odpowiedź jest: nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Czy zauważyliście że gdy temperatura na zewnątrz spada poniżej 3 st.C i pojawia się komunikat o potencjalnie śliskiej nawierzchni to EyeSight wcześniej reaguje? Tzn. zbliżając się do przeszkody np wolniej jadącego samochodu, brzęczek uruchamia się wcześniej niż gdy ma to miejsce w temperaturze powyżej 3stC. Czy ja mam tylko takie odczucia czy ktoś też to zauważył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Wiosna idzie, ma ktoś pomysł na jakieś fajne felgi 18? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Wiosna idzie, ma ktoś pomysł na jakieś fajne felgi 18?Może takie? http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/81806-OBK-MY15---wybór-felg#entry2289302 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Jestem zdania, że na OBKu wyglądają dobrze tylko felgi z grubszymi ramionami. http://allegro.pl/felgi-bola-18-8j-9j-et40-45-5x100-i5624206910.html Miałem w H6 OZ (17 ale szprychy niemalże) - oceń sam Wyglądają jak 14" Edytowane 13 Marca 2016 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Miałem w H6 OZ (17 ale szprychy niemalże) - oceń sam Wyglądają jak 14" Fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Wygladaja jak 14 bo auto jest duze, ma gigantyczne nadkole ( felga go nie wypelnia) no i opona ma wielki balon. Kazda fela o tym rozmiarze bedzie tak wygladala na obk a jak bedzie dodatkowo ciema to bedzie wygladala na jeszcze mniejsza. http://allegro.pl/fe...5624206910.html tutaj opona to nalesnik, auto jest obnizone , nadkole jest male i felga idealnie je wypelnia - to robi "robote" a nie grubosc ramion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Jak będę miał moment przed kompem to wrzucę z subaruoutback.org parę fot, bo to nie ma co gadać/pisać tylko oglądać trzeba Ale ogólnie obstaję przy swoim - to jest kwestia proporcji albo - dysproporcji Edytowane 14 Marca 2016 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Eeee ta, mnie się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Nie jest tak źle z tymi bez grubych ramion chyba: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/81061-felgi-aluminiowe-18-outback-my-10-14/?p=2274185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się