Jump to content

Jaki rozrząd do 2.0 N/A ?


pawlaswrc

Recommended Posts

Czeka mnie wymiana rozrządu w Imprezie 2.0 N/A 115KM rok 97 (tzw przejściówka - stara deska, nawy panel klimy) przejrzałem mniej-więcej rynek i trochę się zmotałem. Są różne wersje tego rozrządu. Ile zębów powinien mieć pasek, jaka pompa wody (dwa, czy jeden króciec), jaki napinacz?

 

Link to comment
Share on other sites

Też mnie czeka wymiana rozrządu, a mam to samo autko ;)

O ile pamiętam to pasek ma 211 zębów (mogę policzyć raz jeszcze bo mam, po poprzednim właścicielu, stary pasek w piwnicy ;))

Jak pytałem o koszta w ASO (dla jaj ;)) to za same części musiałbym dać jakieś 2500 zł :D

Jaka pompa, nie wiem, ale jeżeli przy poprzedniej wymianie rozrządu pompa też była robiona, to teraz nie musisz jej wymieniać.

Co do napinaczy, to tam są ze 2 albo 3, czy jakieś rolki prowadzące ;) w tym jakiś hydrauliczny :P

Jest tego niestety sporo :(

Powodzonka

Link to comment
Share on other sites

Czeka mnie wymiana rozrządu w Imprezie 2.0 N/A 115KM rok 97 (tzw przejściówka - stara deska, nawy panel klimy) przejrzałem mniej-więcej rynek i trochę się zmotałem. Są różne wersje tego rozrządu. Ile zębów powinien mieć pasek, jaka pompa wody (dwa, czy jeden króciec), jaki napinacz?

 

A nie lepiej komus podac nr. VIN ? wtedy nie bedzie zgadywanki :)

Niestety 90% rozrzadow jako zestawy na alledrogo sa blednie konfigurowane ( bo powszechnie katalog tecDoc ma bledy ) a potem sa niespodzianki . NA 30 przypadkow jak klient przywozi swoj rozrzad do wymiany , 27 jest złych :(

Link to comment
Share on other sites

Tak też myślałem, na szczęście mam możliwość wzięcia dwóch zestawów  (kolega prowadzi sklep) i najwyżej jeden pójdzie do zwrotu, tylko w sumie nie wiem, czemu nie sprawdził po VINie.

Link to comment
Share on other sites

najlepiej to w sklepie kupić niż na allegro, ja dwa tygodnie temu zmieniałem u siebie rozrząd (2,0 115km 98r) i w sklepie pokazało mu dwa rodzaje, drugi był na pewno do wersji 125km, ale dla pewności przywiózł dwa,ale jak się okazało nie był ten drugi potrzebny.

 

 

kompletny rozrząd to w granicach 700zł (wraz z pompa wody i napinaczem)

 

 

napinacz ma określone parametry, jeśli ich nie przekracza to nie trzeba go wymieniać, u mnie był na granicy tej normy więc został zmieniony.

 

 

do tych 700zł doliczyć trzeba 150zł za wymianę i przy okazji się jeszcze coś znajdzie i mamy 1000zł

Link to comment
Share on other sites

Tak też myślałem, na szczęście mam możliwość wzięcia dwóch zestawów  (kolega prowadzi sklep) i najwyżej jeden pójdzie do zwrotu, tylko w sumie nie wiem, czemu nie sprawdził po VINie.

Musze Cie zmartwic , ale nawet jesli kolega prowadzi sklep, a nie ma wiedzy w subaru , popelnia te same bledy co 27 klientów ;) co przywiezli rozrzad , bo są błędy w katalogach ! Jak dostaniesz towar , wyjmij z opakowan i zrob zdjecie wszystkiego , powiem Ci czy jest ok czy nie :) mozesz wysac na do mnie na mail .

Najgorsze jest to , ze mechanicy ten blednie dobrany rozrzad montuja i niby jest ok , bo wszystko pasuje , ale nie do konca :)

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

z rozrzadem sa jaja ...ja latałem wymieniałem wiec chyba alegro bez sensu tylko jakis sklep ze zwrocisz bez wysylania...a na dobicie jest taki napinacz drobi chyba za 300zl...zabralem go i sie okazało ,że musze miec ten droższy za jakieś ponad 500...no ale w koncu po zawodach i spokój dla przyszłego właściciela lub mnie:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...