matisub Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Witam, przymierzam się do zakupu kolorowych nakrętek do standardowych felg, do mojego wrx 2002r. wersja US, dokładnie to interesują mnie niebieskie. Czy odpowiedni rozmiar to M12X1,25? i czy ktoś może polecić gdzie takie dostane, dobrej jakości ale nie RAYS za tysiaka tylko tańsze. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Bartosz-S tutaj lub na option.jdm ma jakieś Raysy formula niby stalowe,ale ja sie osobiscie strasznie cykam jak je dokręcam. Dają wrażenie jakby zaraz szpilka miała sie ogolić z gwintu. Co do innych chińskich D1spec (alu) to ja osobiście bym sie bał. Może nie urywają sie koła ,ale ponoć po paru zmianach kół wyrabia sie gwint. takie podróby to ok 200-350zł. Gwint to tak jak mowisz M12x1.25 (+stożek) Aha. za jakiś czas wejdzie tu Wuem i powie że chinskie alu nie jest w cale takie złe jeździł i nic sie nie stało, pisze to tylko w ramach przepowiedni 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati6667 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Rozmiar się zgadza, stożek, gwint 12, skok 1,25, poszukaj na alledrogo, albo nawet tu na forum jakieś były do sprzedaży. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Do jakiś pojeżdżawek i częstszych zmian kół to odradzam alu nakrętki- tak jak koledzy napisali...potrafią się obrobić/ ukręcić itp... Aczkolwiek użytkując takowe kilka sezonów-ameliniowe D1Spec (oryginalne japońskie nie podróby) oraz Drag (chińszczyzna) osobiście nic takiego nie odczułem...jednakże ja jeździłem Swoją babcią dość moherowo Aktualnie posiadam kute stalowe D1Spec...na razie nie używane...więc cięzko stwierdzić jak się zachowają Moja rada- albo OEM....Albo nie oszczędzać na produkcie innej firmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichallD Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Trzeci sezon mam nakrętki z duraluminium Tpi SD Nutz i nic się nie dzieję, były odkręcane kilkanaście razy i dalej dobrze wyglądają, cena ok 200-250 Trochę brudne Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Też mam u siebie D1Spec długie przelodówki na 12 imbuls Już ze mną są drugi sezon i wyglądają jak nowe. Przedtem miałem nakrętki Drag 3 lata z nimi pojeździłem i zmieniając opony na letnie za słabo je odkręciłem i zgubiły się 3 sztuki :/ Tak to problemów nie miałem z rzadnymi. Trzeba pamiętać aby je ręcznie dokręcać kluczem pneumatycznym można je rozwalić. O takie mam obecnie: A takie przedtem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 No własnie ja też nie miałem żadnych problemów- ale powieliłem jedynie wypowiedzi kilku forumowiczów, którym się "obrobiły' itp... Nie ma zasady...ja nie żałowałem zakupu ani jednego kompletu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simpson Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Czy przelotki występują z zabezpieczeniem, czy jedno drugie wyklucza? Imbus raczej trudno nazwać zabezpieczeniem ;p Szukam i szukam i w PL znaleźć nie mogę. Jakoś nie mam zaufania do tych podrób D1. Już prawie zdecydowałem się na TPI, ale są bez zabezpieczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ja też poszukuje nakrętek W trące jeszcze dwa słowa ,dużo się piszę że by nie kręcić tych nakrętek kluczem pneumatycznym ,jak ktoś się nie umie nim posługiwać to tak jak i wszystko mozna zepsuć nie właściwym traktowaniem jakimś narzędziem ,klucz ma przecież regulację siły dokręcenia ,ustawia się na minimum i kręci a potem ręcznie dokręca. W serwisach wymiany opon z reguły masakrują dość mocno i może dlatego takie opinie,klucze też wieczne nie są i już ustawia się je dość wysoko na skali i kto tam wie ile on kręci Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 klucz ma przecież regulację siły dokręcenia ,ustawia się na minimum i kręci a potem ręcznie dokręca. Po części prawda. Ale tu nie chodzi o siłe dokręcania przez klucz pneumatyczny lecz o udar (uderzenie), które klucz robi podczas dokręcania, sprawia że łatwiej można uszkodzić nakrętki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Mnie pneumatykiem zniszczyli emalię na nakrętkach Nie ukręcili ich ani nic z tych rzeczy- po prostu klar z nakrętek zszedł...szkoda, ze tak póxno sie kapnąłem- a zrobili to szpece z nie ASO...niestety :(Ale nie ma tego złego...wybaczylem Co do nakrętek zabezpieczających to oczywiście są takowe...nawet na alledrogo sprzedają "jakieś tam" kute jdm'owe nakrętasy...są z zabezpieczeniem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof0430 Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Czyli żeby nie obili nakrętek z emalii to trzeba posiadać 2 komplety kół i samemu przekładać sezonowo koła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 matisub, jeżeli chcesz to mam nakretki firmy Grayston takie jak na tej aucji: http://www.ebay.co.uk/itm/COMPETITION-WHEEL-NUTS-12-x-1-25MM-BLUE-SUBARU-NISSAN-/230502613182 Link to comment Share on other sites More sharing options...
matisub Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 dzięki serdeczne koledzy za info Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 (edited) @Krzysztof0430, hehehe...to taki żarcik rzecz jasna A poważnie....To jeśli spokojnie i ostrożnie do tego się podejdzie to nakrętki długo nie stracą swego uroku Ja jednak po tej "wpadce" zrezygnowałem z kręcenia pneumatykiem...dynamometrycznym jedynie dociągane i wszystko grało Edited March 28, 2014 by WueM Link to comment Share on other sites More sharing options...
its.joshua Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Problem zwykle jest taki, że postawisz samochód na jedną noc u dziewczyny na osiedlu, rano przyjdziesz, a samochód będzie bez nakrętek. I 400zł w d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Tak może być...Mojemu bratu gdy babcia pognał do Niemcowni- w nocy zdążyli ukraść 3sztuki I chcąc- nie chcąc musiałem dokupić nowy komplet Link to comment Share on other sites More sharing options...
bouj Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Nóż w kieszeni się otwiera, gdy takie rzeczy słyszę :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 No niestety...sama prawda....Z jednej strony dobrze, ze nie ukradli wszystkich a także felg przy okazji..Z drugiej też dobrze, ze ktoś ich pewnie spłoszył, że poszło 3 nakrętki z 3ch felg...więc jeszcze się trzymały....minęło kilka dni niż to zauwazyłem Życie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now