Jump to content

kolorowe nakrętki


matisub

Recommended Posts

Witam, przymierzam się do zakupu kolorowych nakrętek do standardowych felg, do mojego wrx 2002r. wersja US, dokładnie to interesują mnie niebieskie. Czy odpowiedni rozmiar to M12X1,25? i czy ktoś może polecić gdzie takie dostane, dobrej jakości ale nie RAYS za tysiaka tylko tańsze.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Bartosz-S tutaj lub na option.jdm ma jakieś

 

Raysy formula niby stalowe,ale ja sie osobiscie strasznie cykam jak je dokręcam. Dają wrażenie jakby zaraz szpilka miała sie ogolić z gwintu.

 

Co do innych chińskich D1spec (alu) to ja osobiście bym sie bał. Może nie urywają sie koła ,ale ponoć po paru zmianach kół wyrabia sie gwint.

 

takie podróby to ok 200-350zł. Gwint to tak jak mowisz M12x1.25 (+stożek)

 

 

Aha. za jakiś czas wejdzie tu Wuem i powie że chinskie alu nie jest w cale takie złe :P jeździł i nic sie nie stało, pisze to tylko w ramach przepowiedni :biglol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Do jakiś pojeżdżawek i częstszych zmian kół to odradzam alu nakrętki- tak jak koledzy napisali...potrafią się obrobić/ ukręcić itp...

Aczkolwiek użytkując takowe kilka sezonów-ameliniowe D1Spec (oryginalne japońskie nie podróby) oraz Drag (chińszczyzna) osobiście nic takiego nie odczułem...jednakże ja jeździłem Swoją babcią dość moherowo :P

Aktualnie posiadam kute stalowe D1Spec...na razie nie używane...więc cięzko stwierdzić jak się zachowają :P

 

Moja rada-  albo OEM....Albo nie oszczędzać na produkcie innej firmy :D

Link to comment
Share on other sites

Trzeci sezon mam nakrętki z duraluminium Tpi SD Nutz i nic się nie dzieję, były odkręcane kilkanaście razy i dalej dobrze wyglądają, cena ok 200-250 :)

Trochę brudne :P

post-5090-0-79255200-1395936221_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Też mam u siebie D1Spec długie przelodówki na 12 imbuls :) Już ze mną są drugi sezon i wyglądają jak nowe. Przedtem miałem nakrętki Drag 3 lata z nimi pojeździłem i zmieniając opony na letnie za słabo je odkręciłem i zgubiły się 3 sztuki :/ Tak to problemów nie miałem z rzadnymi. Trzeba pamiętać aby je ręcznie dokręcać kluczem pneumatycznym można je rozwalić.

 

O takie mam obecnie:

IMAG1129.jpg

 

A takie przedtem:

 

pupura.jpg

Link to comment
Share on other sites

No własnie ja też nie miałem żadnych problemów- ale powieliłem jedynie wypowiedzi kilku forumowiczów, którym się "obrobiły' itp...

Nie ma zasady...ja nie żałowałem zakupu ani jednego kompletu :D

Link to comment
Share on other sites

Czy przelotki występują z zabezpieczeniem, czy jedno drugie wyklucza? Imbus raczej trudno nazwać zabezpieczeniem ;p Szukam i szukam i w PL znaleźć nie mogę. Jakoś nie mam zaufania do tych podrób D1. Już prawie zdecydowałem się na TPI, ale są bez zabezpieczenia.

Link to comment
Share on other sites

Ja też poszukuje nakrętek :D

 

W trące jeszcze dwa słowa ,dużo się piszę że by nie kręcić tych nakrętek kluczem pneumatycznym ,jak ktoś się nie umie nim posługiwać to tak jak i wszystko mozna zepsuć nie właściwym traktowaniem jakimś narzędziem   ,klucz ma przecież regulację siły dokręcenia ,ustawia się na minimum i kręci a potem ręcznie dokręca.

W serwisach wymiany opon z reguły masakrują dość mocno i może dlatego takie opinie,klucze też wieczne nie są i już ustawia się je dość wysoko na skali i kto tam wie ile on kręci

Link to comment
Share on other sites

 

 

klucz ma przecież regulację siły dokręcenia ,ustawia się na minimum i kręci a potem ręcznie dokręca.

 

Po części prawda. Ale tu nie chodzi o siłe dokręcania przez klucz pneumatyczny lecz o udar (uderzenie), które klucz robi podczas dokręcania, sprawia że łatwiej można uszkodzić nakrętki.

Link to comment
Share on other sites

Mnie pneumatykiem zniszczyli emalię na nakrętkach :P

Nie ukręcili ich ani nic z tych rzeczy- po prostu klar z nakrętek zszedł...szkoda, ze tak póxno sie kapnąłem- a zrobili to szpece z nie ASO...niestety :(Ale nie ma tego złego...wybaczylem :)

 

Co do nakrętek zabezpieczających to oczywiście są takowe...nawet na alledrogo sprzedają "jakieś tam" kute jdm'owe nakrętasy...są z zabezpieczeniem :)

Link to comment
Share on other sites

@Krzysztof0430, hehehe...to taki żarcik rzecz jasna :)

A poważnie....To jeśli spokojnie i ostrożnie do tego się podejdzie to nakrętki długo nie stracą swego uroku :)

Ja jednak po tej "wpadce" zrezygnowałem z kręcenia pneumatykiem...dynamometrycznym jedynie dociągane i wszystko grało :)

Edited by WueM
Link to comment
Share on other sites

Tak może być...Mojemu bratu gdy babcia pognał do Niemcowni- w nocy zdążyli ukraść 3sztuki :(

I chcąc- nie chcąc musiałem dokupić nowy komplet

Link to comment
Share on other sites

No niestety...sama prawda....Z jednej strony dobrze, ze nie ukradli wszystkich a także felg przy okazji..Z drugiej też dobrze, ze ktoś ich pewnie spłoszył, że poszło 3 nakrętki z 3ch felg...więc jeszcze się trzymały....minęło kilka dni niż to zauwazyłem :P

Życie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...