lechuorzech Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Starając się poprawić spasowanie plastików od strony kierowcy, w okolicach klamki otwierania maski, przy lewym nadkolu natrafiłem na dwie rozłączone wtyczki - zielona i biała. "Kto wie od czego są one, te dwie?" I co ważniejsze, jaki powinien być ich stan, spięte czy rozpięte? A idąc za ciosem, dlaczego rozpięte są u mnie? (Kto nie ma szklanej kuli, tu może wykazać się wyobraźnią...) Auto: Legacy IV (MY08) 2007 po lifcie Wątek można rozwijać o inne niezidentyfikowane Legasiowe wtyki, piny lub gniazdka. Swego rodzaju gra, która wielu laikom jak ja pozwoli zaspokoić ciekawość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BelegUS Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Rozpięte. Jeżeli nie zmieniło się to od czasów Imprezy GC, to są to wtyczki diagnostyczne - odpowiednio to spinając / coś tam wpinając, można sobie sprawdzić/wymrugać błędy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 (edited) Mogę jedynie napisać na podstawie imprezy. Białe wtyczki odpowiadają za sterowanie centralnego zamka i programowanie dodatkowego pilota. Zorientowałem się po tym, że w warsztacie troskliwie spięli mi te wtyczki i przestał wtedy działać pilot od centrala. Więcej TUTAJ lub TUTAJ Rejestracja pilota: - Maksimum do trzech pilotow może być zarejestrowanych dla każdego samochodu - Kazdy nowy kluczyk musisz zarejestrowac w immobilizerze 1) Usuń plastikowa osłone przy nogach po stronie kierowcy, nastepnie połącz wtyczke "rejestratora" (Tak, te dwie rozłączone, białe wtyczki to wlasnie "registration connectors". 2) Przycisnij przelacznik zamka drzwi w pozycje 'otwarte'. 3) W czasie trzymania przycisku otwierania zamka drzwi (na drzwiach) nacisnij dwa razy jakikolwiek przycisk na pilocie w celu jego rejestracji. 4) Zamek drzwi automatycznie otworzy sie i zamknie. To bedzie oznaczalo zakonczenie rejestracji pierwszego pilota. 5) Jesli chcesz zarejestrowac kolejne piloty wykonaj z powrotem kroki 3 i 4. 6) Rozlacz wtyczke "rejestratora" po tym jak skonczysz rejestrowac piloty. Po tym sprawdz czy dziala zdalna operacja zamka. Dopoki wtyczka bedzie zlaczona centralny z pilota dzialac nie bedzie. Edited March 24, 2014 by Qba25 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 można sobie sprawdzić/wymrugać błędy MY08 -> OBD2 -> nic nie wymrugasz, błędy sprawdzasz jedynie podpinając do komputera .... kostki muszą być faktycznie rozpięte, spina się je "w celach serwisowych" Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 (edited) Starając się poprawić spasowanie plastików od strony kierowcy, w okolicach klamki otwierania maski, przy lewym nadkolu natrafiłem na dwie rozłączone wtyczki - zielona i biała. "Kto wie od czego są one, te dwie?" I co ważniejsze, jaki powinien być ich stan, spięte czy rozpięte? A idąc za ciosem, dlaczego rozpięte są u mnie? (Kto nie ma szklanej kuli, tu może wykazać się wyobraźnią...) Auto: Legacy IV (MY08) 2007 po lifcie DSC_0912.jpg Te chyba sa od trybu serwisowego wentylatora Edited March 24, 2014 by sherif Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Te chyba sa od trybu serwisowego wentylatora to ECU ma tryb serwisowy, nie wentylator Link to comment Share on other sites More sharing options...
lechuorzech Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Niby tylko 2 wtyczki, a co post to inna teoria... Link to comment Share on other sites More sharing options...
valdiiaga Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Jeśli chodzi o białe to już wiadomo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lechuorzech Posted July 24, 2014 Author Share Posted July 24, 2014 kolejna zagadkowa dla mnie wtyczka: Zauważyłem że była rozłączona, więc podpiąłem. Ale że niewiedza od czego to jest i za co odpowiada mnie dobija to zwracam się o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 (edited) Jeśli dobrze widzę to Wtyczka jest do pompy wspomagania , w celu podbijania obrotów silnika w zależności od obciążenia pompy Edited July 24, 2014 by carfit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisugr Posted December 23, 2021 Share Posted December 23, 2021 Koledzy, a czy ja znajdę tu rozwiązanie dla mojego pacjenta? Legacy V 2.5GT z 2010. Jeden pilot mam, zakupiłem go z autem. Samochód europejski z kraju zza Alp ... samochód bezkluczykowy dostęp i bez stacyjki (tylko odpalanie na guzik). Zakupiłem drugi pilot taki sam, ale nie mam pojęcia jak go dodać do samochodu (samemu). Sprawdzałem i niestety takiego białego kabelka w słupku u mnie nie ma. Nie działa też procedura jaką gdzieś na filmiku widziałem z wersji IV z kodowaniem klamką ... innej nie znam ... oczywiście to kodowanie guzikiem zamykania odpada, bo nie mam kluczyka żeby wejść w tryb dodawania pilota. .... HELP!IMG_0643.HEIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now