Jump to content

Felgi Speedline a nakrętki OEM Subaru


JaMir

Recommended Posts

Cześć - może moje pytanie jest trywialne, ale jak wiadomo kto pyta nie błądzi...

Na dniach mam dostać zamówione felgi Speedline i teraz to pytanie:

Czy oem'owe nakrętki od alu Subaru będą w 100% kompatybilne z tymi Speedline? Czy też muszę szukać jakichś innych (dłuższe, inny kształt itp.)?

 

Link to comment
Share on other sites

Ja też zmieniłem nakrętki do Speedlinów na inne, o takie: http://www.ebay.co.uk/itm/BLUE-Tuner-Wheel-Nuts-x-20-12x1-25-Subaru-Impreza-WRX-STI-Legacy-Forester-/110804033059?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyres_Trim_Nuts_ET&hash=item19cc6f5e23

Siedzą idealnie, nie mam czasu wrzucić fotki ale  w temacie "AKCJA OŚWIADCZYNY" są jakieś zdjęcia i może uda się podejrzeć.

Edited by Ayu
Link to comment
Share on other sites

 

 

Na dniach mam dostać zamówione felgi Speedline i teraz to pytanie: Czy oem'owe nakrętki od alu Subaru będą w 100% kompatybilne z tymi Speedline?

To przede wszystkim zależy od Twojego modelu speedline, czy ma wcięcie na stożek, czy na kulę.

sruby_plaszczyzna.png

 

 

 

Czy też muszę szukać jakichś innych (dłuższe, inny kształt itp.)?
 

To pytanie trochę IMO trochę bez sensu: oryginalne śruby są przelotowe, więc nawet jeśli nowa felga będzie miała mniej "mięsa", to ją założysz. Jeśli felga będzie miała mięsa więcej, to i tak najpierw będziesz musiał wymienić szpilki...

Link to comment
Share on other sites

 

Na dniach mam dostać zamówione felgi Speedline i teraz to pytanie: Czy oem'owe nakrętki od alu Subaru będą w 100% kompatybilne z tymi Speedline?

To przede wszystkim zależy od Twojego modelu speedline, czy ma wcięcie na stożek, czy na kulę.

sruby_plaszczyzna.png

 

 

 

Czy też muszę szukać jakichś innych (dłuższe, inny kształt itp.)?
 

To pytanie trochę IMO trochę bez sensu: oryginalne śruby są przelotowe, więc nawet jeśli nowa felga będzie miała mniej "mięsa", to ją założysz. Jeśli felga będzie miała mięsa więcej, to i tak najpierw będziesz musiał wymienić szpilki...

 

No chyba nie do końca bez sensu - mam "zamknięte" nakrętki...

post-2777-0-99071300-1395655719_thumb.jpg

Edited by JaMir
Link to comment
Share on other sites

 

Jeśli felga będzie miała mięsa więcej, to i tak najpierw będziesz musiał wymienić szpilki...

 

nigdy nie spotkalem sie z felgami (drogowymi, moze w wyczynowym sporcie jest inaczej, nie wiem), montaz ktorych wymagalby dluzszych szpilek...

Edited by eddie_gt4
Link to comment
Share on other sites

Dokładnie tak jak eddie napisał...Raczej małe prawdopodobieństwo, zeby ta Twoja "zamknięta" nakrętka nie sięgnęła felgi..Wszystko rozchodzi sie o kształt gniazda nakrętki...to, że jest ona stożkowa to PRAWIE pewne...Pytanie jak z kątami tego stożka...czy będzie pasował ori nakrętka do tej felgi....Ale martwiłbym się właśnie tylko tym..kształtem stożka...a nie tym czy nakrętki wystarczy :)

 

Z Mojego doświadczenia (takiego sobie ni to małego ni wielkiego) jako użytkownika Subaru i kilku kompletów felg wszelakich...To do alu bbs np. fabrycznie przeznaczonych VW- pasowały fabryczne nakrętki...nic nie musiałem kombinowac...z długością czy kątek stożka nakrętki itp itd....montujesz koło-przykręcasz nakrętkę i wsio :P

nawet jak zmieniałem nakrętki na takie tjuningowe kute ameliniowe to priorytetem dla Mnie był tylko skok gwintu..stożek pozostał stożkiem i wszystko pasowało :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

No chyba nie do końca bez sensu - mam "zamknięte" nakrętki...
 

 

I buga w moim ulubionym, najszybszym kolorze "British Racing Green"  ;) Fakt, mój błąd przy fabrycznych nakrętkach. Pomyślałem skrótowo o przelotówkach, które stosuję do kół z audi.

 

 

 

Z Mojego doświadczenia (takiego sobie ni to małego ni wielkiego) jako użytkownika Subaru i kilku kompletów felg wszelakich...To do alu bbs np. fabrycznie przeznaczonych VW- pasowały fabryczne nakrętki...nic nie musiałem kombinowac...z długością czy kątek stożka nakrętki itp itd....montujesz koło-przykręcasz nakrętkę i wsio

 

Na forum pojawiały się problemy z odkręcającymi się felgami. Drugą konsekwencją może być wyrobienie gniazda śruby. Sam w ten sposób zniszczyłem kiedyś jedne felgi, bo "na siłę" wkręciłem w nie nakrętki, jakie miałem. Płaszczyzna przylegania nakrętki i felgi nie gwarantuje bezpiecznej eksploatacji... ale oczywiście się da.

Link to comment
Share on other sites

Kute alu jest ok..ale nie te "chińskie" :P

Ja mam u Siebie aktualnie kute stalowe D1Spec :)

Wcześniej miałem ORI także kute ale ameliniowe D1spec oraz Chińskie DRAG...Z zadnymi nie miałem problemów aczkolwiek Ja mocherowo jeżdżę :)

Link to comment
Share on other sites

Kute alu jest ok..ale nie te "chińskie" :P

Ja mam u Siebie aktualnie kute stalowe D1Spec :)

Wcześniej miałem ORI także kute ale ameliniowe D1spec oraz Chińskie DRAG...Z zadnymi nie miałem problemów aczkolwiek Ja mocherowo jeżdżę :)

znalazłem, ale chyba wolałbym kryte ;)

Link to comment
Share on other sites

Takie mam ja...chromowane bo do polerowanych felg jak zalazł :)

 

http://www.d1spec.com.tw/style/frame/templates8a/product_detail.asp?lang=2&customer_id=2349&name_id=101741&content_set=color_1&rid=56177&id=315658

 

można też znaleźć i kupić rzecz jasna zamknięte ameliniowe...tylko teraz nie mam żadnego linku pod ręką ;/

Link to comment
Share on other sites

 

 

Takie mam ja...chromowane bo do polerowanych felg jak zalazł :)http://www.d1spec.co...56177&id=315658

 

Jaka cena ,ok takich ?

 

Ja też myślę jakieś kupić ale już nie wiem jakie bo sporo tego na rynku :( a D1 spec to podobno pełno podróbek :(

 

ktoś ma takie ?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/COMPETITION-WHEEL-NUTS-12-x-1-25MM-BLUE-SUBARU-NISSAN-/230502613182

Link to comment
Share on other sites

A więc tak...o nakrętkach był choć krótki ale temat był...w dodatku o amelinowych D1Spec właśnie :)

Ja-jak i kolega o ile dobrze pamiętam Bartolomeo mieliśmy otwarte nakrętki ww. marki- ale ORYGINALNE D1Spec

Gdyby nie to, że 3sztuki ktoś w nocy mi odkręcił to bym na nich smigał do dziś :)

Faktycznie podróbek jest sporo a ceny ich zaczynają się już od 100PLN'ów

Zaznaczę, iz jeździłem przeszło sezon na takich chińskich alu nakrętkach marki Drag i nic złego się z nimi nie działo...Uwaga jest tylko co do ostrożności z ich zakręcaniem- żadnym pneumatykiem....tylko ręcznie a później dokręcać dynamometrycznym :)

Coś o tym wiem :P

 

Grzesiek79 ja Swoje z linku powyżej kupiłem na ebay'u za kwote coś około 100$..nie pamiętam dokładnie :(

 

Moja rada? jeśli nie dbacie o wygląd i lans (aż tak) swoich kółek to kupcie zwykłe stalowe dedykowane do alufelg :)

Link to comment
Share on other sites

Cześć - może moje pytanie jest trywialne, ale jak wiadomo kto pyta nie błądzi...

Na dniach mam dostać zamówione felgi Speedline i teraz to pytanie:

Czy oem'owe nakrętki od alu Subaru będą w 100% kompatybilne z tymi Speedline? Czy też muszę szukać jakichś innych (dłuższe, inny kształt itp.)?

 

Nie zapomnij pochwalić się nowymi felgami na aucie :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uwaga jest tylko co do ostrożności z ich zakręcaniem- żadnym pneumatykiem....tylko ręcznie a później dokręcać dynamometrycznym :) Coś o tym wiem :P

NIe tylko chińskie-tu może pół biedy , bonakrętki szlag trafi, a inne,lepsze dadzą radę szpilkom i na nich gwint można obkręcić :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...