Jump to content

UPG w 2.5T - pytanko.


Recommended Posts

Otóż wysypało się UPG w 2.5T lanosie WRX - przez 126tys km od nowości nie ruszane więc miało prawo.

 

Teraz Pytanie do kogoś kto konkretnie udzieli odp. Jasna sprawa polecą szpilki ARP, ale jak z uszczelkami ? Czy firma Cometic to lepsze rozwiązanie nić OEM subaru ? Czy np na prawdę wato inwestować w Coshworta ?

 

To samo pytanie dotyczy się modelu STI ( lanos ) bo mam go w bliskich planach i aby kiedyś już nie zakładać nawet dla info tematu, wnoszę prośbę o udzielenie rzeczowej odpowiedzi.

 

Auto w żaden sposób nie-upalane na torze, normalne wykorzystywanie osiągów samochodu ( i sączenie przyjemności dla uszu z basowej przelotówki...) w normalnym ruchu ulicznym tylko i wyłącznie, i jazda nie-autostradowa.

Link to post
Share on other sites

W sti procz uszczelki potrafia splynac tloki. 126tys dla sti 2.5 to abstrakja;-)

 

Tapatalk.

W sti procz uszczelki potrafia splynac tloki. 126tys dla sti 2.5 to abstrakja;-) jedyny ratunek, zeby auto posluzylo dluzej to kliknika dr carfita.

 

Tapatalk.

Tapatalk.

Link to post
Share on other sites

A co jeśli z ostatnich 5tys km to STI ma średnie spalanie 10.8 na wyświetlaczu ? Przy takim traktowaniu chyba niemożność aby cokolwiek poza upg padło.

 

W ogóle jakieś objawy że tłok sie wysypał można stwierdzić poza braniem oleju ? Jeśli nie bierze oleju to tłoki ok ?

Link to post
Share on other sites

Niskie spalanie to wysokie biegi i male prędkości wiec dla silnika nie za zdrowo.

 

Wysłane z mojego V972 Core4 przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

jak nie bierze oleju to chyba cos jest nie tak ;-)..

u mnie dobilo do 1l/1000km,konieczny byl pierwszy szlif,wymiana tlokow,uszczelki i 2 strony a4 malych czesci.

Carfit zasugerowal,ze warto doplacic do ARP i Cosworth'a,bo to zapewni spokoj,mysle ze na tyle zjadl na temacie zeby wytlumaczy Ci jasno i klarownie dlaczego tak a nie inaczej.

 

swoja droga- kojarze Twoj nick z forum dhzone,czy to ta sama osoba?

Link to post
Share on other sites

jak nie bierze oleju to chyba cos jest nie tak ;-)..

u mnie dobilo do 1l/1000km,konieczny byl pierwszy szlif,wymiana tlokow,uszczelki i 2 strony a4 malych czesci.

Carfit zasugerowal,ze warto doplacic do ARP i Cosworth'a,bo to zapewni spokoj,mysle ze na tyle zjadl na temacie zeby wytlumaczy Ci jasno i klarownie dlaczego tak a nie inaczej.

 

swoja droga- kojarze Twoj nick z forum dhzone,czy to ta sama osoba?

Tak, jeżdżę w dh też :)

 

Czyli mówisz że jak zużycie oleju będzie wynosiło 1l / 1tys km to trzeba silnik rozbierać bo coś jest nie tak ? Czytałem że to pod normę podchodzi. Pytam informacyjnie bo narazie zbieram wiedzę. Może paść jeden tłok i wtedy trzeba i tak wymienić wszystkie ? Jakie są koszta tłoków oem ?

 

A ARP na uszczelkach OEM albo Cometic będzie dawał tyle samo pewności ? Konkretnie ciekawi mnie czym różni się coshwort od oema czy cometica poza ceną i renomą marki.

Link to post
Share on other sites

u mnie mniej wiecej tyle wynosilo zaraz przed rozebraniem silnika,podczas ktorego okazalo sie,ze jest niewesolo.

mysle,ze najwlasciwsza osoba do udzielenia odpowiedzi na te pytania jest Carfit,on Ci wszystko wyjasni,bo temat ogarnia naprawde dobrze.

Link to post
Share on other sites

Według jednego gościa z USA który jest "Master Subaru Technicans", (którego film ze składania silnika forestera jest na YT) OEM uszczelki dla Subaru robi VICTOR REINZ. Ile w tym prawdy? 

Edited by Paweł951
Link to post
Share on other sites

 

 

OEM uszczelki dla Subaru robi VICTOR REINZ. Ile w tym prawdy? 

jakie to ma znaczenie? mi po 150kkm zaczęły mówić papa gdzie 97% jazdy było niezwykle emeryckie.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...