Skocz do zawartości

program VTECH dla Forester 2.0XT - 250 KM i 310 Nm


malutki

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem coś nowego na stronach VTECHu

 

http://www.vtech.pl/aktualnosci/najnows ... t-278.html

 

Wprawdzie zdjęcie dali od 2.5 a nie od 2.0 ale wygląda ciekawie. Szkoda, że na razie nie podali ceny... ciekawe, czy będzie konkurencyna w stosunku do Mapteku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena nawet jak bedzie 2 (czy jeszcze nieco wiecej) razy nizsza,

to ze wgledu na sposob modyfikacji, doswiadczenie i renome (lub jej brak)

firmy z pasztetowego miasta hihi, wolalbym zrobic to profesjonalnie/bezpiecznie

w poznanskim mapteku. ryzyko jakie sie podejmuje robiac takie mody w firmie

niewyspoicjalizowanej w danej marce, jest nieproporcjonalnie duze w stosunku

do nizszej kwoty strojenia/chipowania. jakby naprawa potencjalnego spustoszenia

(silnika) byla roznica w cenie uslug obu firm to mozna sie zastanowic, bo teoretycznie

najwyzej wyjdzie finansowo tak jak w wstepnie drozszym rozwiazaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Malutki przeczytaj sobie ten watek

 

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=7933

 

Malutki wątek przeczytał. Ponieważ jednak malutki jeżdzi Forysiem a nie Imprezą, nie potrzebuje cały czas "maximum attack", a na dodatek Forysiem tym jeździ też żona malutkiego (która strasznie nie lubi, jak jej tyłeczek auta rzuca na boki), malutki postanowił iść do VTechu, gdzie stwierdzono, że mogą zrobić 3 różne mapy do przełączania w trakcie jazdy. Jak powiedzieli, tak zrobili. Efekt można zobaczyć na http://www.vtech.pl/aktualnosci/najnows ... t-278.html Ponieważ Foryś malutkiego jest w automacie, do sterowania wyborem programu wykorzystano przełącznik trybu pracy skrzyni. Efekt jest naprawdę fajny - szczególnie gdy przy mocnym przyspieszaniu przełączy się z trybu "HOLD" na "POWER".

 

U mnie de facto wysżło jeszcze 20KM i 5Nm więcej - a to dzięki nowemu wydechowi. Przelotowy, od turbiny do końca z kwasówki o średnicy 60.3mm. Brzmi jak dla mnie rewelacyjnie (nareszcie słychać, że to bokser), a kosztował mniej niż połowa SuperSprinta czy Hayward&Scotta (jakby ktos chciał namiasry na człowieka, który go robił, zapraszam na PW).

 

Chciałem załączyć skan wykresów ale mam jakiś bład skryptu PHP w efekcie którego nie daje się załączyć żadnych plików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze prosimy o info ile kosztuje naprawa dziury w tloku :-)

 

To forum techniczne ale informacja praktyczna o cenie się przyda.

 

 

;-)

 

Azrael - a czemu niby w tłoku miałaby zrobić sie dziura?

 

Co do automatu - osobiście ni eprzypuszczam, żeby akurat to mogło stac się przyczyną rozwalenia skrzyni. Jak znam siebie to prędzej ją gdzieś utopię ;)

 

Ciekawe, że nie-ASO oferuje do Foresterów - również ze skrzynią automatyczną - modyfikacje aż do 255KM i 355Nm. Jak to skomentowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze prosimy o info ile kosztuje naprawa dziury w tloku :-)

 

To forum techniczne ale informacja praktyczna o cenie się przyda.

 

 

;-)

 

Azrael - a czemu niby w tłoku miałaby zrobić sie dziura?

 

Co do automatu - osobiście ni eprzypuszczam, żeby akurat to mogło stac się przyczyną rozwalenia skrzyni. Jak znam siebie to prędzej ją gdzieś utopię ;)

Co do dziury w tłoku, to wszystko zależy od tego jak było to strojone, czy używali do tego szerokopasomowej sondy lambda. Jeśli będzie za ubogo wystrojony, wówczas może nastąpić przegrzanie w efekcie czego będzie remont silnika... Jaki miałeś AFR przy tych wartościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze prosimy o info ile kosztuje naprawa dziury w tloku :-)

 

To forum techniczne ale informacja praktyczna o cenie się przyda.

 

 

;-)

 

Azrael - a czemu niby w tłoku miałaby zrobić sie dziura?

 

Co do automatu - osobiście ni eprzypuszczam, żeby akurat to mogło stac się przyczyną rozwalenia skrzyni. Jak znam siebie to prędzej ją gdzieś utopię ;)

Co do dziury w tłoku, to wszystko zależy od tego jak było to strojone, czy używali do tego szerokopasomowej sondy lambda. Jeśli będzie za ubogo wystrojony, wówczas może nastąpić przegrzanie w efekcie czego będzie remont silnika... Jaki miałaś AFR przy tych wartościach.

 

Cczywiście, że sonda AFR była używana przy strojeniu, jak również po zakończeniu pracy podczas jazdy próbnej. Nie mam przy sobie wykresu ale z tego, co pamiętam, było pomiędzy 11 a 12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze prosimy o info ile kosztuje naprawa dziury w tloku :-)

 

To forum techniczne ale informacja praktyczna o cenie się przyda.

 

 

;-)

 

Azrael - a czemu niby w tłoku miałaby zrobić sie dziura?

 

 

Powiem tak - nie mam zaufania która nie może dobrze ogarnąć modyfikacji silnika w Picanto, psuje centralne dyferencjały w Coswortach idiotycznym sposobem na hamowanie ich na hamowni i ogólnie sprawia wrażenie romijania się o lata świetlne z profesjonalizmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - nie mam zaufania która nie może dobrze ogarnąć modyfikacji silnika w Picanto, psuje centralne dyferencjały w Coswortach[...] i ogólnie sprawia wrażenie romijania się o lata świetlne z profesjonalizmem.

 

Firmy sie zmieniaja i ucza. Moje doswiadczenia z w/w sprzed kilku lat sa takie, ze ja bym tam auta nie oddal. Znam tez opinie przynajmniej dwoch osob, ktorych silniki w/w probowala przygotowywac do sportu (lata 1998-2001) z takim sobie skutkiem. Z tego co pisze Azrael, niewiele sie zmienilo. Ale w koncu sie chyba naucza, nie?

Oby nie dzieki Waszym autom ;-)

 

Pozdrawiam, Leszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...