ferster Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) Taki mi przyszedł do głowy pomysł, jeżeli już dopracowali obecny sbd - a mam nadzieje że tak. Diesel H6 świetnie by pasował do Tribecki i Obk. Spalanie pewnie konkurencyjne, znając obecnego diesla! Przyjemność z jazdy i osiągi świetne! A ten klekocik sześciocylindrowca ja już w uszach słyszę . Ma ktoś wiedzę czy pracują nad takim wynalazkiem? Co sądzicie? Edited March 20, 2014 by ferster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Wszyscy zastanawiają się jak spełnić przyszłe normy emisji silnikami benzynowymi a Ty diesla do osobówki chcesz wsadzać? No chyba, że przyczepkę z instalacją do 'aftertreatmentu' taki by ciągnął, to może by się dało Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Niech FHI rozwija i udoskonala turbo benzynę, z której słynie. Silne, dynamiczne, sportowe silniki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Diedel A co to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? Kurcze, dobre! Edited March 20, 2014 by mechanik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? Chcesz, żebym się szarlotką udusiła? :biglol: :biglol: :biglol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferster Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Diedel A co to? Ktoś to mi zmienił! Albo - to komputer był pijany nie ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Przy światowym trendzie ograniczania pojemności silników aut osobowych,raczej nikomu w FHI nic takiego do głowy nie strzeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) Diedel A co to? Ktoś to mi zmienił! Albo - to komputer był pijany nie ja! Pijany tomputet? Dobda, dobda Zaraz idę na pifko - więc: smacznego! Edited March 20, 2014 by Fala Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy_001 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Niech minie najpierw kac po pierwszym dieslu Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Taki mi przyszedł do głowy pomysł, jeżeli już dopracowali obecny sbd - a mam nadzieje że tak. Diesel H6 świetnie by pasował do Tribecki i Obk. Spalanie pewnie konkurencyjne, znając obecnego diesla! Przyjemność z jazdy i osiągi świetne! A ten klekocik sześciocylindrowca ja już w uszach słyszę . Ma ktoś wiedzę czy pracują nad takim wynalazkiem? Co sądzicie? Sadze ze to w wydaniu Subaru oznaczalaby jeszcze wieksze problemy niz w 2.0 . Poza tym jakos to nie ma sensu, diesla glownie kupuje sie dla oszczednosci, dla lubiacych moc sa mocniejsze jednostki nopb. Auto pow 2.0d bedzie mega drogie i nie sadze zeby znalazlo sielu chetnych w skali globalnej Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 A mi się pomysł podoba. Najlepsze silniki diesla są właśnie w okolicach 3 litrów: BMW czy Mercedesa. W trasie 3.0 spali niewiele więcej od 2.0 więc oszczędność też jest. Poza tym, w przeciwieństwie do 2.0, jest się z czego odepchnąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Ktoś to mi zmienił! Albo - to komputer był pijany nie ja! Coś jak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 A mi się pomysł podoba. Najlepsze silniki diesla są właśnie w okolicach 3 litrów: BMW czy Mercedesa. W trasie 3.0 spali niewiele więcej od 2.0 więc oszczędność też jest. Poza tym, w przeciwieństwie do 2.0, jest się z czego odepchnąć. Popieram poza tym silniki H6 , V6 , maja o wiele lepsza kulture pracy , czyt. lepsze wywazenie , mniejsze wibracje , ale spory moment obr. niszczy czesto sprzegła / skrzynie , wiec w wikszosci jest automat . Ale dobry automat nie jest zły Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? Chcesz, żebym się szarlotką udusiła? :biglol: :biglol: :biglol: Szarlotkę na noc ? Smacznego ! Ja biorę się za sernik . Mnie się pomysł z dieslem podoba . Zdarza mi się ciągać łodzie . Może być nawet automat i do tego reduktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferster Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Ktoś to mi zmienił! Albo - to komputer był pijany nie ja! Coś jak: Brawo!! To jest właśnie Tom ! A wr. do tematu, Mercedesiki GLK, takie nieduże, a bardzo popularny jest silnik 350 i pracuje fajnie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corax Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) No niewiem czy rynku by nie było, skoro z wątku o WRX MY15 można wywnioskować że główne rynki dla Subaru to USA Australia i Chiny, a Europa to nisza, a przynajmniej w 2ch pierwszych auto o pojemności 3.0L to nie jest wieeeelki silnik , choć podobno w USA auta z dieslami są mało popularne. Edited March 20, 2014 by Corax Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 No niewiem czy rynku by nie było, skoro z wątku o WRX MY15 można wywnioskować że główne rynki dla Subaru to USA Australia i Chiny, a Europa to nisza, a przynajmniej w 2ch pierwszych auto o pojemności 3.0L to nie jest wieeeelki silnik , choć podobno w USA auta z dieslami są mało popularne. Wlasnie o te rynki chodzi, malo kogo tam bedzie obchodzil diesel a w USA pewnie nawet w ofercie by sie nie pokazal. Opracowywac cos nowego (co w poprzedniej wersji nie do konca wyszlo) glownie pod EU to dla takiej marki niszowej jak Subaru srednio udany pomysl. Poza tymtj pisalem takie auto byloby bardzo drogie, nawet w pl wiekszosc wybraloby Audi czy BMW za takie pieniadze, ktore takie silniki ma od dawna, w Europie zachodniej tym bardziej. Predzej powinni opracowac fajna (nowa) jednostke 2.5 xt i rozszerzyc game moedli z 2.0t Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Co sądzę o szansach na diesel H6... Jest na forum dział science-fiction? Temat byłby tam jak znalazł Link to comment Share on other sites More sharing options...
haubi65 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 nawet w D (kraju Rodolfa) uwaza sie, ze duze diesle sa nieoplacalne (za malo ich sie kupuje by pokryc koszty). Ale Premium zobowiazuje i dlatego sa robione te jednostki. Chociaz w Mercedesie zanikaja duze diesle. W nowej C-Klassie zniknal 350 CDI. Wiec nie sadze by Subaru poszlo w 3D H6. Po co ? i tak nikt tego nie kupi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
msi Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Chyba lepszym rozwiazaniem byloby H6 hybryda :-) Cos podobnego jest juz oferowanego w Usa - XV hybrid ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
socko Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 H6 Bi-Turbo - do następcy SVXa :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corax Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 O to by się napewno sprzedawało w USA więc jest nadzieja Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Chyba lepszym rozwiazaniem byloby H6 hybryda :-) Cos podobnego jest juz oferowanego w Usa - XV hybrid ;-) Ooo wlasnie hybryba z lpg to jest to Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now