Jump to content

H6 Diesel?


ferster

Recommended Posts

Taki mi przyszedł do głowy pomysł, jeżeli już dopracowali obecny sbd - a mam nadzieje że tak. Diesel H6 świetnie by pasował do Tribecki i Obk. Spalanie pewnie konkurencyjne, znając obecnego diesla! Przyjemność z jazdy i osiągi świetne! A ten klekocik sześciocylindrowca ja już w uszach słyszę :) . Ma ktoś wiedzę czy pracują nad takim wynalazkiem? Co sądzicie?

Edited by ferster
Link to comment
Share on other sites

Wszyscy zastanawiają się jak spełnić przyszłe normy emisji silnikami benzynowymi a Ty diesla do osobówki chcesz wsadzać? No chyba, że przyczepkę z instalacją do 'aftertreatmentu' taki by ciągnął, to może by się dało :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? :P

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? :P

Chcesz, żebym się szarlotką udusiła? :P

 

:biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Diedel

 

A co to? :mrgreen:

 

Ktoś to mi zmienił! ;)  Albo - to komputer był pijany nie ja! ;)

 

Pijany tomputet? Dobda, dobda :D

Zaraz idę na pifko - więc: smacznego! ;)

Edited by Fala
Link to comment
Share on other sites

Taki mi przyszedł do głowy pomysł, jeżeli już dopracowali obecny sbd - a mam nadzieje że tak. Diesel H6 świetnie by pasował do Tribecki i Obk. Spalanie pewnie konkurencyjne, znając obecnego diesla! Przyjemność z jazdy i osiągi świetne! A ten klekocik sześciocylindrowca ja już w uszach słyszę :) . Ma ktoś wiedzę czy pracują nad takim wynalazkiem? Co sądzicie?

Sadze ze to w wydaniu Subaru oznaczalaby jeszcze wieksze problemy niz w 2.0 :). Poza tym jakos to nie ma sensu, diesla glownie kupuje sie dla oszczednosci, dla lubiacych moc sa mocniejsze jednostki nopb. Auto pow 2.0d bedzie mega drogie i nie sadze zeby znalazlo sielu chetnych w skali globalnej

Link to comment
Share on other sites

A mi się pomysł podoba. Najlepsze silniki diesla są właśnie w okolicach 3 litrów: BMW czy Mercedesa. W trasie 3.0 spali niewiele więcej od 2.0 więc oszczędność też jest. Poza tym, w przeciwieństwie do 2.0, jest się z czego odepchnąć.

Link to comment
Share on other sites

A mi się pomysł podoba. Najlepsze silniki diesla są właśnie w okolicach 3 litrów: BMW czy Mercedesa. W trasie 3.0 spali niewiele więcej od 2.0 więc oszczędność też jest. Poza tym, w przeciwieństwie do 2.0, jest się z czego odepchnąć.

 

Popieram :) poza tym silniki H6 , V6 , maja o wiele lepsza kulture pracy , czyt. lepsze wywazenie , mniejsze wibracje , ale spory moment obr. niszczy czesto sprzegła / skrzynie , wiec w wikszosci jest automat . Ale dobry automat nie jest zły :) 

Link to comment
Share on other sites

 

Ada - ptetań, nie wiet to to didel?? :P

Chcesz, żebym się szarlotką udusiła? :P

 

:biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol:

 

Szarlotkę na noc ? Smacznego !

Ja biorę się za sernik .

 

 

Mnie się pomysł z dieslem podoba . Zdarza mi się ciągać łodzie . Może być nawet automat i do tego reduktor

Link to comment
Share on other sites

 

Ktoś to mi zmienił! ;)  Albo - to komputer był pijany nie ja! ;)

Coś jak:

:P:question:

 

Brawo!! To jest właśnie Tom !

 

 

 

 

A wr. do tematu, Mercedesiki GLK, takie nieduże, a bardzo popularny jest silnik 350 i pracuje fajnie!

Link to comment
Share on other sites

No niewiem czy rynku by nie było, skoro z wątku o WRX MY15 można wywnioskować że główne rynki dla Subaru to USA Australia i Chiny, a Europa to nisza, a przynajmniej w 2ch pierwszych auto o pojemności 3.0L to nie jest wieeeelki silnik :), choć podobno w USA auta z dieslami są mało popularne.

Edited by Corax
Link to comment
Share on other sites

No niewiem czy rynku by nie było, skoro z wątku o WRX MY15 można wywnioskować że główne rynki dla Subaru to USA Australia i Chiny, a Europa to nisza, a przynajmniej w 2ch pierwszych auto o pojemności 3.0L to nie jest wieeeelki silnik :), choć podobno w USA auta z dieslami są mało popularne.

Wlasnie o te rynki chodzi, malo kogo tam bedzie obchodzil diesel a w USA pewnie nawet w ofercie by sie nie pokazal. Opracowywac cos nowego (co w poprzedniej wersji nie do konca wyszlo) glownie pod EU to dla takiej marki niszowej jak Subaru srednio udany pomysl. Poza tymtj pisalem takie auto byloby bardzo drogie, nawet w pl wiekszosc wybraloby Audi czy BMW za takie pieniadze, ktore takie silniki ma od dawna, w Europie zachodniej tym bardziej.

Predzej powinni opracowac fajna (nowa) jednostke 2.5 xt i rozszerzyc game moedli z 2.0t

Link to comment
Share on other sites

nawet w D (kraju Rodolfa) uwaza sie, ze duze diesle sa nieoplacalne (za malo ich sie kupuje by pokryc koszty). Ale Premium zobowiazuje i dlatego sa robione te jednostki. Chociaz w Mercedesie zanikaja duze diesle. W nowej C-Klassie zniknal 350 CDI. Wiec nie sadze by Subaru poszlo w 3D H6. Po co ? i tak nikt tego nie kupi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...