jaszyn Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) Jak w temacie jaka jest dopuszczalna korekta (nie wiem czy się fachowo wyrażam) ? czy jest jakaś norma czy na zasadzie jak się mechanikowi wydaje ? Na przeglądzie przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 0 uznali za normę, na forum dowiaduje się że wymagają czyszczenia. Jak jest w rzeczywistości ?> Edited March 20, 2014 by jaszyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 up Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Jaszyn najlepiej skontaktować się z jakimś dobrym ASO osobiście lub telefonicznie .Myślę że otrzymasz odpowiedź która cię zadowoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Myślę, że nie zadowoli bo w każdym ASO mówią co innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Myślę, że nie zadowoli bo w każdym ASO mówią co innego To podziel się swoimi doświadczeniami z każdego ASO... Bo zapewne wiesz co mówią w KAŻDYM ASO. Czy tylko Ci się zdawało... a kolega kolegi coś słyszał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 (edited) A dlaczego mnie atakujesz? Masz jakiś problem z samokontrolą czy to pozycja moderatora upoważnia Cię do tego by tak traktować rozmówców? Troszkę szacunku kolego bo nie wypada. Owszem, że mogę się podzielić, dwa Krakowskie ASO w każdym usłyszałem co innego. W polecanym i chwalonym tutaj na forum ASO usłyszałem jeszcze coś innego, co więcej w jednym ASO polecają dodatki do ON w kolejnym nie polecają, w jednym wykonują usługę czyszczenia wtrysków w innym sugerują, że czyszczenie nie bardzo ma sens i nejlepiej to wyciągnąć wtryski i wysłać do producenta jak coś się dzieje. Edited March 29, 2014 by slavok Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 @@slavok, poluźnij warkoczyki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Poluzowane mam dość mocno tylko nie lubię jak ktoś na mnie wskakuje bez wyraźnego powodu. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Powód jest prosty: gdybyś napisał że w trzech różnych ASO usłyszałeś co innego to była by prawda. A pisanie, że w każdym ASO mówią co innego mając info z trzech już nieco prawdy się nie trzyma. Ot i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 Myślę, że nie zadowoli bo w każdym ASO mówią co innego Na szczęście dział techniczny jest chyba jeden ? proszę dzisiaj sie powstrzymać i nie odpowiadać bo potraktuje to jako żart primaaprilisowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Jak w temacie jaka jest dopuszczalna korekta (nie wiem czy się fachowo wyrażam) ? czy jest jakaś norma czy na zasadzie jak się mechanikowi wydaje ? Na przeglądzie przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 0 uznali za normę, na forum dowiaduje się że wymagają czyszczenia. Jak jest w rzeczywistości ?> Na wstępie należałoby sobie zadać pytanie: czym jest korekcja wtryskiwaczy? Czy jest ona faktorem świadczącym o uszkodzeniu wtryskiwaczy, układu korbowo-tłokowego czy może są to parametry świadczące jaką korekcje należy wprowadzić dla poszczególnego wtryskiwacza, aby jak najbardziej wyrównać bieg jałowy silnika! Korekcje rzędu: -0,4 - 0,4ms są dozwolone! Czyli korekcje rzędu setnych części ms nie są niczym strasznym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts