krzysiom Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Czy przegląd po 60tys musi się kończyć wymianą wszelkich "płynów" i kosztowac 1900PLN? Jakos inne marki nie lecą z wymianą oleju w skrzyni biegów i dyferencjałach. Co powoduje że Subaru tak robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Czy przegląd po 60tys musi się kończyć wymianą wszelkich "płynów" i kosztowac 1900PLN?Jakos inne marki nie lecą z wymianą oleju w skrzyni biegów i dyferencjałach. Co powoduje że Subaru tak robi? Ej czy Ty trochę z tym nie przesadzasz? Przecież zanim kupiłeś auto mogłeś się dowiedzieć ile, co kosztuje. Próbowałem trzymać Twoją stronę, bo nie lubię oszustwa skąpstwa itd. Ale teraz już chyba tak nie myślę chwytasz się brzytwy... Nie chce Cię okłamać, ale chyba kiedyś ktoś pisał, że na gwarancji nie musisz się serwisować w ASO zmień mechanika może to pomoże??! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Przeglądy są wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta. Ponad standardy z zachodniej Europy w Polsce, ze względu na warunki drogowe, dokonywany jest bardziej szczegółowy przegląd systemów podlegających ew. szybszej deterioracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Czy przegląd po 60tys musi się kończyć wymianą wszelkich "płynów" i kosztowac 1900PLN?Jakos inne marki nie lecą z wymianą oleju w skrzyni biegów i dyferencjałach. Co powoduje że Subaru tak robi? Po takim pytaniu rozumiem problemy Dyrekcji z Tobą i twoim Subaru..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja ostatnio odbierałem znajomego Corolke Verso po przeglądzie na 45.000km i płaciłem 1700zł. W takim razie 1900zł. przy 60000km nie jest tak źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 To sobie kup Audi np. A4 z silnikiem 2,5 TDI i jedź na przegląd przy 90 tys. do ASO, mój kolega zapłacił 5700 ( widziałem fakturę). Wymienili oprócz standartu ( oleje, płyny itd), rozrząd, klocki, tarcze, i chyba dwa wachacze już nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Poczekaj na przegląd 105 tysięcy A serio - myslę, że jak chcesz miec taniej, to kup sam oleje, płyny itp. Nie spotkałem się z przypadkiem, aby w serwisie autoryzowanym (marka dowolna) było taniej niż u niezależnego sprzedawcy. To niestety kosztuje trochę czasu i pracy, ale albo chcesz mieć tanio, albo wygodnie. A wymiana olejów w przekładniach i dyfrach wynika z zaleceń producenta. I nic na to nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Krzysiom! Zmiłuj sie ! 1900 pln za przegad po 60tys to niestety w okolicy normy.Czy 1500 by Cię satysfakcjonowało juz czy jeszcze nie? Serwisy w Polsce sa drogie i niestety nie mamy na to wpływu. Można zawsze pojechac do nieautoryzowanego lub kupic samemu cześc materiałów eksploatacyjnych jak sugerował Kolega Mamoń . Jeśli nie chcesz ponosic strat to "Nie inwestuj w coś co wymaga karmienia" A jezeli Twoj samochód słuzy do zarabiania pieniędzy to jego obsługa powinna byc częścią Twojego budzetu i wszelkie koszty przez auto generowane powinienneś uwzglednić ortaz przewidzieć. Jezeli to jest Twoj Black PR - to akurat strzelasz sobie w kolano. Ostatnio widziałem Pana w Mesiu 600 jak tankował gaz na stacji benzynowej. Umierałem ze śmiechu z 30 minut. To podobny Case do Twojej wypowiedzi. Choć w wiekszości Twoich wypowiedzi na formu mogę sie zgodzic lub chociaż udzielić Ci odrobine wsparcia tak w tym OT nie. Pozdrawiam i wiecej dystansu oraz rozsadku . Strzelasz nie w t strone co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ostatnio widziałem Pana w Mesiu 600 jak tankował gaz na stacji benzynowej. Umierałem ze śmiechu z 30 minut. Czemu? Wygodny dupowóz z mocnym silnikiem ma spory apetyt, facet obniżył koszta eksploatacji, być może jest to dla niego optymalne rozwiązanie. Czym istotnym się różni takie auto od Mercedesa fabrycznie wyposażonego w instalację gazową? Zresztą od takich dyskusji jest inny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 aflinta ! Zmiluj sie, to co napisałem to nie jest dyskusja na temat tylko przykład.( nie widziałem jeszcze DB9 w Polsce wiec i na gaz tez nie bo pewnie bym umieral 60 minut) Zwróc uwagę na istote mojej wypowiedzi i prosze nie czepiaj sie szczegółów . Coś Pan nerwowy - coraz częsciej - wiem że dziś dopiero piątek . :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Krzysiom!Zmiłuj sie ! 1900 pln za przegad po 60tys to niestety w okolicy normy.Czy 1500 by Cię satysfakcjonowało juz czy jeszcze nie? Stary, no bez jaj, co? Różnica rzędu 25% pomiędzy serwisami tej samej marki to chyba trochę dużo. Za 400 PLN można dwa razy zatankować prawie. Jak kupujesz nowy samochód to chyba wolisz go kupić za 100.000 a nie za 125.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Krzysiom!Zmiłuj sie ! 1900 pln za przegad po 60tys to niestety w okolicy normy.Czy 1500 by Cię satysfakcjonowało juz czy jeszcze nie? Stary, no bez jaj, co? Różnica rzędu 25% pomiędzy serwisami tej samej marki to chyba trochę dużo. Za 400 PLN można dwa razy zatankować prawie. Jak kupujesz nowy samochód to chyba wolisz go kupić za 100.000 a nie za 125.000 Fido ! Oczywiście że masz rację ! Lepiej płacic mniej niż więcej. Moja wypowiedż raczej mówi o tym iz koszty utrzymania samochodu nie sa tajemnicą i mozna je przewidzieć. Jeśli Subaru jest drogie to może lepiej wybrac inne auto którego koszt utrzymania ( ubezpieczenie / paliwo / przeglądy / inne są niższe przy podobnej jakości / prestiżu ) Na polityke serwisów nistety chyba nikt nie ma wpywu. To wszystko co miałem do powiedzenia. Ja równiez chciałbym płacic jak najmniej za serwis / paliwo i ubezpieczenie...niestety nie zawsze jest kolorowo i tak jakbyśmy chcieli. Można np sprowadzic swoje auto z innego państwa EU i zaoszczędzone pieniądze pozwola nam spokojnie przygladać sie jak serwis wystawia nam fakture .....A może nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Fido ! Oczywiście że masz rację ! Lepiej płacic mniej niż więcej. Moja wypowiedż raczej mówi o tym iz koszty utrzymania samochodu nie sa tajemnicą i mozna je przewidzieć. Jeśli Subaru jest drogie to może lepiej wybrac inne auto którego koszt utrzymania ( ubezpieczenie / paliwo / przeglądy / inne są niższe przy podobnej jakości / prestiżu ) Na polityke serwisów nistety chyba nikt nie ma wpywu. Ale własnie podnosząc pewne tematy tutaj, jakiś tam wpływ na politykę serwisu będziemy mieć. Bo skoro jeden serwis bierze za przegląd 1900 a drugi za ten sam 1500, to może warto rozważyć zmianę serwisu. Bo kto w tym temacie ma najwięcej do powiedzenia jak nie klienci? Albo może przynajmniej w końcu serwisy opublikują swoje cenniki. Bo SIP póki co dba o zachowanie lokalnego monopolu i nie kwapi się do otwierania nowych serwisów tam gdzie już jakieś istnieją. Pan Andrzej Koper obiecywał nam swego czasu takowe publikacje, ale jakoś się sprawa rozmyła. Widać nie jest to serwisom na rękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polik Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Serwisy są czescia Czebolu który jest pod wpływem SIP. Prawo w Polsce wymaga aby cennik był dostepny na życzenie klienta i juz. Oczywiście ze nie jest im na reke publikowanie czegokolwiek ...dlatego tak wielu posiadaczy Szubaru serwisuje swoje auta w warsztatach nieautoryzowanych. Serwisy zyja z napraw gwarancyjnych i wszystkiego wokół tego tematu.( utrata gwarancji ) Ja podejrzewam iz WSZYSTKIE ASO SUBARU maja wypłaszczone i takie same ceny .... Pan Koper skoro obiecał to powinien słowa dotrzymac...... Ale za Pana Kopra nie bede sie wypowiadal bo nie wiem co obiecał .....Może już nie pamieta??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ale własnie podnosząc pewne tematy tutaj, jakiś tam wpływ na politykę serwisu będziemy mieć. Bo skoro jeden serwis bierze za przegląd 1900 a drugi za ten sam 1500, to może warto rozważyć zmianę serwisu. Bo kto w tym temacie ma najwięcej do powiedzenia jak nie klienci? Albo może przynajmniej w końcu serwisy opublikują swoje cenniki. Bo SIP póki co dba o zachowanie lokalnego monopolu i nie kwapi się do otwierania nowych serwisów tam gdzie już jakieś istnieją. Pan Andrzej Koper obiecywał nam swego czasu takowe publikacje, ale jakoś się sprawa rozmyła. Widać nie jest to serwisom na rękę. Jak najbardziej jest na rękę. Opublikowałem dawniej ceny przeglądów. Nie pamiętam kiedy?! Zrobiłem to celowo gdyż NIE ASO pobierają ceny wyższe!! Czasem STIFAN podaje ceny części oryginalnych by uzmysłowić Wam, że ASO taniej. Częściowo udało mi się to osiągnąć co widać po ilości klientów. Wszystkie ASO są zobowiązane do przestrzegania cennika SIPu i według mnie te ceny sa niskie (a będą niższe). Czasem kupujecie części w np. JC a pochodzą one z ASO a Wy cieszycie się, że taniej. Pozdrowienia PS. Jak tam fotel bujany Fido? - poprawiamy? Opublikuję co chcecie (ceny) bo moje ASO ma w tym interes. Znam ceny innych "uzdrawiaczy" Subaru w Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jak najbardziej jest na rękę. Opublikowałem dawniej ceny przeglądów. Nie pamiętam kiedy?! Zrobiłem to celowo gdyż NIE ASO pobierają ceny wyższe!! Czasem STIFAN podaje ceny części oryginalnych by uzmysłowić Wam, że ASO taniej. Częściowo udało mi się to osiągnąć co widać po ilości klientów. Wszystkie ASO są zobowiązane do przestrzegania cennika SIPu i według mnie te ceny sa niskie (a będą niższe). Czasem kupujecie części w np. JC a pochodzą one z ASO a Wy cieszycie się, że taniej. Pozdrowienia Panie Andrzeju, O ile pamiętam dostaliśmy ceny przeglądów forestera i jakieś pierwsze przeglądy legacy. Ale nie mogę tego zweryfikować, bo nie mogę znaleźć wątku (wyszukiwarka nie działa). Na pewno nie widziałem tam choćby ceny przeglądu po 60 tys o którym pisał krzysiom. Dużo łatwiej i dużo wygodniej dla klientów byłoby mieć dostęp do aktualnych cen na stronie www. To z pewnością zwiększyłoby konkurencyjność serwisu, zwłaszcza, że jak Pan mówi, wygrywa Pan z licznymi warsztatami "Pana Gienia" PS. Jak tam fotel bujany Fido? - poprawiamy? Fotel bujany jest zrobiony jak trzeba i się nie buja. No po prostu pojechałem w dobre miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Fido! Cena przeglądu + materiały Legacy 2.0: po 45.000 km to 822,28 złotych brutto po 60.000 km to 1375,55 złotych brutto oczywiście 10% zniżki na kartę Subaru ( w tym olej Valvoline lub Mobil do wyboru) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 To jak już przy tym jesteśmy: ile mnie będzie kosztował przegląd estiaja po 15K? 8) I przy okazji: całe szczęście, że mnie tknęło przeczucie i sprawdziłem wczoraj poziom oleju. Wydawało mi się, że po wymianie oleju przy 5K, jak się ma nowy samochód i 11.5K na liczniku, oleju powinno być sporo. A tymczasem na bagnecie ślad oleju był ledwo widoczny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 No ale Ty katujesz (do spółki z Pawłem P.) samochód na róznych imprezach wyścigowo-rajdowo-clubbingowych A może krzywo "stał" Fido :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 No ale Ty katujesz (do spółki z Pawłem P.) samochód na róznych imprezach wyścigowo-rajdowo-clubbingowych JA???!!!??? Pomyliłeś mnie z kimś . A może krzywo "stał" Jak stoi, to zawsze prosto. Jak jest w ruchu, bywa różnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 po 60.000 km to 1375,55 złotych brutto Krzysiom, może Ty do złego serwisu jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Może krzysiom nie lubi Stifana, jeśli Stifan pracuje u P.Andrzeja czego akurat nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mam lepszy pomysł, trzeba zacząć od źródła... Szanowna Dyrekcjo, Czy firmowy serwis w Krakowie (czy też SIP) mógłby opublikować na stronie www ceny kolejnych przeglądów dla wszystkich modeli subaru? Mile widziany byłby również zakres przeglądu. Jakie czynności są wykonywane i co jest wymieniane. Stanowiłoby to dla nas klientów układ odniesienia i nie powodowało wątpliwości jakie pojawiły się w tym wątku. Różnica 1900 krzysioma, a 1400 Pana Andrzeja jest chyba zbyt duża, o ile faktycznie krzysiom robił standardowy przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Nie wiedziałem że wywołam tym tematem aż taką dyskusję. Sprawdziłem jeszcze raz. Materiały z 5% rabatem 1380,08PLN Robocizna z 10% rabatem 579,74 PLN Razem 1959,82 PLN Z dodatkowych części były klocki na tył za 307,-PLN, robocizny za to niedołozono bo i tak podlegały sprawdzeniu w ramach przeglądu. Sorki! Zapomniałem, więc zaciemniłem obraz sytuacji. Jednak bez rabatów i bez klocków dalej oscylujemy wokól 1900,-PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 JA???!!!??? Pomyliłeś mnie z kimś No może...Muszę się zastanowić Jak stoi, to zawsze prosto. Jak jest w ruchu, bywa różnie Miałem napisać "Ci" Krzysiom, może Ty do złego serwisu jeździsz? Do dobrego. Może krzysiom nie lubi Stifana, jeśli Stifan pracuje u P.Andrzeja czego akurat nie wiem. Przeciez Oni się nie znają... A mają dużą "oglądalność" a to chyba dobrze A Stifan wraca wypoczęty we wtorek Różnica 1900 krzysioma, a 1400 Pana Andrzeja jest chyba zbyt duża, o ile faktycznie krzysiom robił standardowy przegląd Moje ceny to standardowy przegląd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.