najman Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) Ktos przeprowadzal taka operacje? Mam dwa wtryskiwacze do wymiany bo maja juz czas 0,25 nawet po wymuszonej kalibracji z zewnetrznego komputera. Gdzie to najlepiej zrobic w Wawie lub okolicach? Obecnie mam przebieg 130 000 Edytowane 19 Marca 2014 przez najman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Zdajesz sobie sprawę,że aby wymontować wtryski,trzeba najpierw wyjąć silnik? W W-wie masz serwis autoryzowany Denso,producenta wtrysków,tanio nie będzie. Próbowałeś czyszczenia chemią w serwisie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 A gdzie dziś tanio.Wspolczesne wtryski w każdym aucie kosztują. Pod tym względem subaru nie odbiega od innych marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Pod tym względem subaru nie odbiega od innych marek. Oj chyba jednak odbiega. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Juz regeneruja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Mam wydruk z komputera diagnostycznego i takie pozycje "wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 czy to są te parametry pracy wtrysków? może to glupie pytanie ale kompletnie się nie znam na tych sprawach, przebieg 124 kkm. Moze ktoś zechce odpowiedzieć , z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 "wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" Powinno pomóc bo tragedii nie masz. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. czy aby na pewno ? Jeden nowy wtrysk kosztuje o ile dobrze pamiętam coś około 1.200pln. W zależności od rocznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" Powinno pomóc bo tragedii nie masz. to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz, że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem? Edytowane 20 Marca 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 (edytowane) to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz, że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem? Ktoś ściemnił? Ktoś powiedział zgodnie z własnym widzimisie? Wlej coś tam do baku i pewnie będzie po sprawie. Oj chyba jednak odbiega. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. To dokładnie koszt regenerowanych wtryskiwaczy PSA (na dodatkek silnik z czasów Ludwika XIV ). Co prawda w niemieckim ASO ale nie sądzę żeby różnica była powalająca. Edytowane 20 Marca 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 jaszyn jeszcze tragedi nie ma.Zalej dobra chemie plus dobre paliwo i powinno pomoc. Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto. Kaibracja albo dpf nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 W temacie cen wtrysków http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64981-legacy-20d-2008-wymiana-wtryskow/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64981-legacy-20d-2008-wymiana-wtryskow/page-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 miałem na myśli sam wtrysk bez wymiany, której koszty są kosmiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Wtryski czyscilem w ASO juz dwa razy, preparatem BG244 czyscilem 3 razy. Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24, w ASO koper powiedzieli mi ze tak jest ok, ze jeszcze pojezdzi:] takze dla mnie to dziwne bo w nieautoryzowanym gosciu ogarnia diesle i powiedzial ze jak jest 0,08 to juz lepiej cos zalac, a ja jezdzilem tyle razy na przeglady ASO i nikt nigdy nic o tym nie wspomnial a dalo sie na pewno wczesniej temu zaradzic. Koszto nowego to 2300zl, a wymiana wtrysku wiem ze sie wiaze z wyciaganiem silnika i kosztuje okolo 1000zl. Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci. Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To może ktoś wie kto w trójmieście może sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może , tak mi przynajmniej powiedzieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może Mogą,mogą.Przecież kopma z softem serwisowym Subaru mają,sprawdzają parametr korekty czasu wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 To może ktoś wie kto w trójmieście może sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może , tak mi przynajmniej powiedzieli. Mogą sprawdzić czas korekty, sam widziałem ten parametr jak byłem ostatnio w ASO na diagnostyce... więc ktoś Cię nieładnie nabił w butelkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super. Silniki w tych rocznikach różnią się prawie wszystkim,jedynie shorblock jest pasujący,osprzęt,głowice i elektronika różnią się sporo. Kompy też się różnią. Jeśli przełożyli kompletny silnik z głowicami i osprzętem,bez wiązki i ECU,to niezły "drucik" im wyszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Nie wiem jak dokladnie, ale juz kilkanascie takich operacji robili i dziala. Czyli zmiana kompa wiazki itd pewnie jest nieoplacalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24, w ASO koper powiedzieli mi ze tak jest ok, ze jeszcze pojezdzi: prosze podjechać, przy okazji , spr. bezpłatnie jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może Mogą,mogą.Przecież kopma z softem serwisowym Subaru mają,sprawdzają parametr korekty czasu wtrysku. to nie jest takie jednoznaczne. ASO sprawdzi korekty czasu a to nie zweryfikuje w 100% sprawność wtrysków. Czasy mogą być OK ale wtrysk może nie "trzymać ciśnienia" po dodaniu gazu. W przypadku "wątpliwości" ASO musi je zdemontować i wysłać do Denso na ekspertyzę. Tyle ja wiem ale może coś jeszcze dochodzić dodatkowego. Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24 może było 0,024...... ale juz kilkanascie takich operacji robili i dziala. kilkanaście przełożonych SBD MY08 z MY13 ? Skąd oni wzięli tyle dobrych silników ? Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci. przy okazji pewnie wał się urwie. Nie doradził, żeby wrzucić cały ten złom do Wisły ? A tak na poważnie. Brałbym dużą poprawkę na takie wywody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Mam nadzieje ze tak sie nie stanie, ale sadzac po ilosci aut z ta wada na placu troche sie obawiam. Jeden byl z 2013 reszta 2011 i 2012, wedlug nich te roczniki sa poprawione, jak zdejmiesz plastik na silniku to widac taka pozioma plastykowa rurke-kolektor, to oznacza pradwopodobnie, ze silnik bez tej wady:) Ten niezalezny serwis poleca silnik 2.5 SOHC, ktory jest bardzo malo awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) no to jak stały tam samochody z 11, 12, 13 o chyba nie bardzo są poprawione, bo silniki z tą "rurą" to silniki euro5 które montowane były już w samochodach gdzieś od połowy 2010 roku hehe, a dlaczego tam stały? może po prostu stały i czekały na wymianę oleju Edytowane 21 Marca 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Ja nie napisalem ze stalu takie roczniki 11,12, 13. Staly wlasnie 2008, 2009 z wyciagnietymi silnikami. Poza tym wlasciciel nie jest jakims sciemniaczem, serwisuje tam mase subaru i zna sie na rzeczy. Zwykle ciezko sie umowic bo sa kolejki. Napisalem, ze montuja te nowsze po 2011 roku. Dostalem ostrzezenie za reklame nieautoryzowanego warsztatu, dobre:) Czyli piszac o tym, ze bylem w jakims warsztacie jest uznawane za reklame na tym forum:) Edytowane 21 Marca 2014 przez najman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Optymizmem te wieści nie podnoszą na duchu Trzeba chyba robić remonty profilaktyczne silnika.zeby spać spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto. mój też chodzi tak samo, a jeźdzę z tymi parametrami już rok -bo dopiero teraz dowiedziałem się ż są nieprawidłowe, w ASO mówili że wszystko OK - w dalszym ciągu nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się