najman Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 (edited) Ktos przeprowadzal taka operacje? Mam dwa wtryskiwacze do wymiany bo maja juz czas 0,25 nawet po wymuszonej kalibracji z zewnetrznego komputera. Gdzie to najlepiej zrobic w Wawie lub okolicach? Obecnie mam przebieg 130 000 Edited March 19, 2014 by najman Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Zdajesz sobie sprawę,że aby wymontować wtryski,trzeba najpierw wyjąć silnik? W W-wie masz serwis autoryzowany Denso,producenta wtrysków,tanio nie będzie. Próbowałeś czyszczenia chemią w serwisie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 A gdzie dziś tanio.Wspolczesne wtryski w każdym aucie kosztują. Pod tym względem subaru nie odbiega od innych marek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Pod tym względem subaru nie odbiega od innych marek. Oj chyba jednak odbiega. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Juz regeneruja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Mam wydruk z komputera diagnostycznego i takie pozycje "wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 czy to są te parametry pracy wtrysków? może to glupie pytanie ale kompletnie się nie znam na tych sprawach, przebieg 124 kkm. Moze ktoś zechce odpowiedzieć , z góry dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 "wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06 ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" Powinno pomóc bo tragedii nie masz. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. czy aby na pewno ? Jeden nowy wtrysk kosztuje o ile dobrze pamiętam coś około 1.200pln. W zależności od rocznika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" Powinno pomóc bo tragedii nie masz. to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz, że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem? Edited March 20, 2014 by jaszyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knurek1111 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz, że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem? Ktoś ściemnił? Ktoś powiedział zgodnie z własnym widzimisie? Wlej coś tam do baku i pewnie będzie po sprawie. Oj chyba jednak odbiega. Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę. To dokładnie koszt regenerowanych wtryskiwaczy PSA (na dodatkek silnik z czasów Ludwika XIV ). Co prawda w niemieckim ASO ale nie sądzę żeby różnica była powalająca. Edited March 20, 2014 by Knurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 jaszyn jeszcze tragedi nie ma.Zalej dobra chemie plus dobre paliwo i powinno pomoc. Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto. Kaibracja albo dpf nie znam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 W temacie cen wtrysków http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64981-legacy-20d-2008-wymiana-wtryskow/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64981-legacy-20d-2008-wymiana-wtryskow/page-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 miałem na myśli sam wtrysk bez wymiany, której koszty są kosmiczne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
najman Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Wtryski czyscilem w ASO juz dwa razy, preparatem BG244 czyscilem 3 razy. Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24, w ASO koper powiedzieli mi ze tak jest ok, ze jeszcze pojezdzi:] takze dla mnie to dziwne bo w nieautoryzowanym gosciu ogarnia diesle i powiedzial ze jak jest 0,08 to juz lepiej cos zalac, a ja jezdzilem tyle razy na przeglady ASO i nikt nigdy nic o tym nie wspomnial a dalo sie na pewno wczesniej temu zaradzic. Koszto nowego to 2300zl, a wymiana wtrysku wiem ze sie wiaze z wyciaganiem silnika i kosztuje okolo 1000zl. Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci. Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 To może ktoś wie kto w trójmieście może sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może , tak mi przynajmniej powiedzieli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może Mogą,mogą.Przecież kopma z softem serwisowym Subaru mają,sprawdzają parametr korekty czasu wtrysku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 To może ktoś wie kto w trójmieście może sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może , tak mi przynajmniej powiedzieli. Mogą sprawdzić czas korekty, sam widziałem ten parametr jak byłem ostatnio w ASO na diagnostyce... więc ktoś Cię nieładnie nabił w butelkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super. Silniki w tych rocznikach różnią się prawie wszystkim,jedynie shorblock jest pasujący,osprzęt,głowice i elektronika różnią się sporo. Kompy też się różnią. Jeśli przełożyli kompletny silnik z głowicami i osprzętem,bez wiązki i ECU,to niezły "drucik" im wyszedł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
najman Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Nie wiem jak dokladnie, ale juz kilkanascie takich operacji robili i dziala. Czyli zmiana kompa wiazki itd pewnie jest nieoplacalna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24, w ASO koper powiedzieli mi ze tak jest ok, ze jeszcze pojezdzi: prosze podjechać, przy okazji , spr. bezpłatnie jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może Mogą,mogą.Przecież kopma z softem serwisowym Subaru mają,sprawdzają parametr korekty czasu wtrysku. to nie jest takie jednoznaczne. ASO sprawdzi korekty czasu a to nie zweryfikuje w 100% sprawność wtrysków. Czasy mogą być OK ale wtrysk może nie "trzymać ciśnienia" po dodaniu gazu. W przypadku "wątpliwości" ASO musi je zdemontować i wysłać do Denso na ekspertyzę. Tyle ja wiem ale może coś jeszcze dochodzić dodatkowego. Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24 może było 0,024...... ale juz kilkanascie takich operacji robili i dziala. kilkanaście przełożonych SBD MY08 z MY13 ? Skąd oni wzięli tyle dobrych silników ? Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci. przy okazji pewnie wał się urwie. Nie doradził, żeby wrzucić cały ten złom do Wisły ? A tak na poważnie. Brałbym dużą poprawkę na takie wywody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
najman Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Mam nadzieje ze tak sie nie stanie, ale sadzac po ilosci aut z ta wada na placu troche sie obawiam. Jeden byl z 2013 reszta 2011 i 2012, wedlug nich te roczniki sa poprawione, jak zdejmiesz plastik na silniku to widac taka pozioma plastykowa rurke-kolektor, to oznacza pradwopodobnie, ze silnik bez tej wady:) Ten niezalezny serwis poleca silnik 2.5 SOHC, ktory jest bardzo malo awaryjny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavok Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 (edited) no to jak stały tam samochody z 11, 12, 13 o chyba nie bardzo są poprawione, bo silniki z tą "rurą" to silniki euro5 które montowane były już w samochodach gdzieś od połowy 2010 roku hehe, a dlaczego tam stały? może po prostu stały i czekały na wymianę oleju Edited March 21, 2014 by slavok Link to comment Share on other sites More sharing options...
najman Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 (edited) Ja nie napisalem ze stalu takie roczniki 11,12, 13. Staly wlasnie 2008, 2009 z wyciagnietymi silnikami. Poza tym wlasciciel nie jest jakims sciemniaczem, serwisuje tam mase subaru i zna sie na rzeczy. Zwykle ciezko sie umowic bo sa kolejki. Napisalem, ze montuja te nowsze po 2011 roku. Dostalem ostrzezenie za reklame nieautoryzowanego warsztatu, dobre:) Czyli piszac o tym, ze bylem w jakims warsztacie jest uznawane za reklame na tym forum:) Edited March 21, 2014 by najman Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwiatek6178 Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Optymizmem te wieści nie podnoszą na duchu Trzeba chyba robić remonty profilaktyczne silnika.zeby spać spokojnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto. mój też chodzi tak samo, a jeźdzę z tymi parametrami już rok -bo dopiero teraz dowiedziałem się ż są nieprawidłowe, w ASO mówili że wszystko OK - w dalszym ciągu nie wiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now