Jump to content

Diesel 2009 wtryski regeneracja?


najman

Recommended Posts

Ktos przeprowadzal taka operacje? Mam dwa wtryskiwacze do wymiany bo maja juz czas 0,25 nawet po wymuszonej kalibracji z zewnetrznego komputera. Gdzie to najlepiej zrobic w Wawie lub okolicach? Obecnie mam przebieg 130 000

Edited by najman
Link to comment
Share on other sites

Zdajesz sobie sprawę,że aby wymontować wtryski,trzeba najpierw wyjąć silnik?

W W-wie masz serwis autoryzowany Denso,producenta wtrysków,tanio nie będzie.

Próbowałeś czyszczenia chemią w serwisie?

Link to comment
Share on other sites

Mam wydruk z komputera diagnostycznego i takie pozycje "wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06  czy to są te parametry pracy wtrysków? może to  glupie pytanie ale  kompletnie się nie znam na tych sprawach, przebieg 124 kkm. Moze ktoś zechce odpowiedzieć , z góry dzieki

Link to comment
Share on other sites

 

 

"wartość korekty przepł cyl#1" 0.06, dla kolejnych -0.04. 0.02 i -0.06

 

ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" :)

Powinno pomóc bo tragedii nie masz.


 

 

Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę.

 

czy aby na pewno ? Jeden nowy wtrysk kosztuje o ile dobrze pamiętam coś około 1.200pln.

W zależności od rocznika.

Link to comment
Share on other sites

ASO dopuszcza odchylenia do 0.05. Wyraźnie potrzebują "chemicznej operacji czyszczenia" :) Powinno pomóc bo tragedii nie masz.

 

to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie  w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz,  że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem?

Edited by jaszyn
Link to comment
Share on other sites

to trochę dziwne bo ja miałem takie parametry na przeglądzie  w ASO w Lublinie, pytałem o wtryski i powiedzieli że wszystko jest OK, nic o żadnym czyszczeniu nie wspominali ? Ty piszesz,  że tragedii nie ma a w ASO mówili ze wszystko w porządku ? nic z tego nie rozumiem? 

Ktoś ściemnił? Ktoś powiedział zgodnie z własnym widzimisie?

Wlej coś tam do baku i pewnie będzie po sprawie.

Oj chyba jednak odbiega. ;)

Regenerowane to koszt ok.1600zł za sztukę.

To dokładnie koszt regenerowanych wtryskiwaczy PSA (na dodatkek silnik z czasów Ludwika XIV :rolleyes:). Co prawda w niemieckim ASO ale nie sądzę żeby różnica była powalająca.

Edited by Knurek
Link to comment
Share on other sites

jaszyn  jeszcze tragedi nie ma.Zalej dobra chemie plus dobre paliwo i powinno pomoc. Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto. Kaibracja albo dpf nie znam.

Link to comment
Share on other sites

Wtryski czyscilem w ASO juz dwa razy, preparatem BG244 czyscilem 3 razy. Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24, w ASO koper powiedzieli mi ze tak jest ok, ze jeszcze pojezdzi:] takze dla mnie to dziwne bo w nieautoryzowanym gosciu ogarnia diesle i powiedzial ze jak jest 0,08 to juz lepiej cos zalac, a ja jezdzilem tyle razy na przeglady ASO i nikt nigdy nic o tym nie wspomnial a dalo sie na pewno wczesniej temu zaradzic. Koszto nowego to 2300zl, a wymiana wtrysku wiem ze sie wiaze z wyciaganiem silnika i kosztuje okolo 1000zl. Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci. Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super.

Link to comment
Share on other sites

To może ktoś wie kto w trójmieście może sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może :o,  tak mi przynajmniej powiedzieli.

 

Mogą sprawdzić czas korekty, sam widziałem ten parametr jak byłem ostatnio w ASO na diagnostyce... więc ktoś Cię nieładnie nabił w butelkę.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Niedawno wkladali silnik z roku 2013 do imprezy 2008r, nieestety wtryski musza zostac przy takiej wymianie silnika te stare, bo komputer auta ich "nie akceptuje". Takze super.

Silniki w tych rocznikach różnią się prawie wszystkim,jedynie shorblock jest pasujący,osprzęt,głowice i elektronika różnią się sporo.

Kompy też się różnią.

Jeśli przełożyli kompletny silnik z głowicami i osprzętem,bez wiązki i ECU,to niezły "drucik" im wyszedł. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

sprawdzić mi te wtryski bo ASO nie może

Mogą,mogą.Przecież kopma z softem serwisowym Subaru mają,sprawdzają parametr korekty czasu wtrysku.

 

 

 

to nie jest takie jednoznaczne. ASO sprawdzi korekty czasu a to nie zweryfikuje w 100% sprawność wtrysków. Czasy mogą być OK ale wtrysk może nie "trzymać ciśnienia" po dodaniu gazu.

W przypadku "wątpliwości" ASO musi je zdemontować i wysłać do Denso na ekspertyzę. Tyle ja wiem ale może coś jeszcze dochodzić dodatkowego.

 

 

Obecnie mam na dwoch wtryskach wartosci 0,24

 

może było 0,024......

 

 

ale juz kilkanascie takich operacji robili i dziala.

 

kilkanaście przełożonych SBD MY08 z MY13 ?  Skąd oni wzięli tyle dobrych silników ? :)

 

 

Do tego wedlug mechanika ktory zna te silniki mowil ze predzej czy pozniej panewka sie u mnie obroci.

 

przy okazji pewnie wał się urwie. Nie doradził, żeby wrzucić cały ten złom do Wisły ? :)

A tak na poważnie. Brałbym dużą poprawkę na takie wywody.

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieje ze tak sie nie stanie, ale sadzac po ilosci aut z ta wada na placu troche sie obawiam. Jeden byl z 2013 reszta 2011 i 2012, wedlug nich te roczniki sa poprawione, jak zdejmiesz plastik na silniku to widac taka pozioma plastykowa rurke-kolektor, to oznacza pradwopodobnie, ze silnik bez tej wady:) Ten niezalezny serwis poleca silnik 2.5 SOHC, ktory jest bardzo malo awaryjny.

Link to comment
Share on other sites

no to jak stały tam samochody z 11, 12, 13 o chyba nie bardzo są poprawione, bo silniki z tą "rurą" to silniki euro5 które montowane były już w samochodach gdzieś od połowy 2010 roku hehe, a dlaczego tam stały? może po prostu stały i czekały na wymianę oleju ;)

Edited by slavok
Link to comment
Share on other sites

Ja nie napisalem ze stalu takie roczniki 11,12, 13. Staly wlasnie 2008, 2009 z wyciagnietymi silnikami. Poza tym wlasciciel nie jest jakims sciemniaczem, serwisuje tam mase subaru i zna sie na rzeczy. Zwykle ciezko sie umowic bo sa kolejki. Napisalem, ze montuja te nowsze po 2011 roku.

Dostalem ostrzezenie za reklame nieautoryzowanego warsztatu, dobre:) Czyli piszac o tym, ze bylem w jakims warsztacie jest uznawane za reklame na tym forum:)

Edited by najman
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja mialem 0.02-0.03 i w serwisie zalecono i zalano mi profilaktycznie chemie.Od tej pory stale cos dodaje i silnik chodzi jak zloto.

 

mój też chodzi tak samo, a jeźdzę z tymi parametrami już rok -bo dopiero teraz dowiedziałem się ż są nieprawidłowe, w ASO mówili że wszystko OK - w dalszym ciągu nie wiem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...