Avic Posted June 3, 2014 Share Posted June 3, 2014 @@Qba25, A mogę Cię bezczelnie wykorzystać, to przedstawienia mi tego w formie punktowej, co mam zrobić? Szperę można wyciągnąć z dyfra? Rozumiem, że wtedy bez problemów z ewentualnymi półośkami by było? Sprawdzę przełożenie skrzyni przez vin np w opposed czy muszę sprawdzać na obudowie? Zakładając, że zostawiam swój dyfer i wkładam do niego szperę z wrx problem przełożeń dalej mnie dotyczy?Średnio rozgarnięty mechanik da radę to zrobić? I wiela taka WRXowa szpera spina? Rozumiem, że to nigdy nie będzie zaspawany w garażu most z bmw ale zapytać warto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Avic - jestem dość zabiegany w tym tygodniu, muszę poszukać linków, gdzie były prowadzone dyskusje gdzie i co można było wymieniać... Sam się ogladałem za taką zmianą. Szpera w GT/ WRX jest fabrcznie dość marna, ale jednak poprawia prowadzenie auta na śliskim. Grzywaczewski ma u siebie wsadzoną (jeśli dobrze pamiętam). U mnie to ostatnie "marzenie", bo STI'ajowy zawias ze stabilizatorami już mam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajfos2 Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Taniej wyjdzie poszukać 2.0 turbo niż przerabiać 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Taniej wyjdzie poszukać 2.0 turbo niż przerabiać 1.6 Temat się trochę zmienił od pierwszego posta Co do zmiany samej szpery - przerabiałem to w Forku, gdzie miałem lekko uszkodzony dyfer, ale z LSD i szukałem na podmiankę używanego, jednak wszystkie były non-LSD. Po długich poszukiwaniach, info zaczerpniętego z warsztatu i własnego (oraz warsztatu) doświadczenia z wcześniejszej wymiany łożysk w dyfrze odpuściłem. Główny problem to złożenie wszystkiego do kupy po takiej podmiance szpery - przy wejściach na półosie są pierścienie dystansowe do regulacji o grubości dziesiątych części mm - trzeba bardzo dobrego sprzętu, zapasowych (potencjalnie) dystansów i cierpliwości żeby po wymianie szpery tak skręcić całość aby nic w nim później nie huczało, wyło albo całkowicie się nie rozpadło... Na pewno da się to zrobić, ale warto wiedzieć że to nie jest tylko i wyłącznie kwestia odkręcenia i przykręcenia tych samych śrubek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.