Mont Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Może na Forum znajde speca od odzyskiwania kasy od linii lotniczych Zrezygnowałem z rezerwacji lotu KIEV-KTM liniami Fly-Dubai 18.04.2014Chciałem zamienić rezerwację ale nie mają ciekawej alternatywy.Odlot był z Kijowa, a Wizzair tak pozmieniał rozkład lotów, że plan wziął w łeb Potrącili 220USD ale z tym się liczyłem. Na resztę kasy otrzymałem jakieś pieprz... VOUCHERY !Your flydubai voucherYou can use it to pay towards flying with flydubai when you book through our call centre, at flydubai.com or through a flydubai travel agent.You can only use your voucher for travel - you can't use it to pay for anything from our on-board menu or duty free magazine.Jak mogę odzyskać te pieniądze !? Nie ukrywam, że zależy mi na czasie bo kupiłem już bilety na inne linie za kolejne 4patole Vouchery są imienne, nie można ich odsprzedać i są ważne 12m-cy. W niezłe g... wdepnąłem to mogą być moje ostatnie wakacje tfu ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Sprawdź czy nie możesz wymienić ich na kasę. Ja tak miałem tyle ze z lufthansa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
QbaqBA Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Sprawdź w warunkach umowy i wszystko od tego zależy. Moim zdaniem nie masz co na nich psioczyć, bo teoretycznie mogliby Ci nic nie zwrócić (no, chyba że właśnie z umowy wynika co innego). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 trochę panikuję bo sytuacja mnie zaskoczyła a i kasa nie mała Moim zdaniem nie masz co na nich psioczyć, bo teoretycznie mogliby Ci nic nie zwrócić teoretycznie to miałem klasę "Economy" w której " Free to Change" rozumiem jako możliwość zwrotu :/ You can cancel your booking. A fee of AED 200 (per person, per flight) will be charged for cancellations made more than 24 hours before departure. A fee of AED 365 (per person, per flight) will be charged for cancellations made less than 24 hours before departure. o żadnych voucherach nie pisze ! w dodatku : Article 10 - Refunds (a) We will refund the fare paid for your Booking Confirmation, or any unused part of it, together with applicable taxes, fees, charges and exceptional circumstances surcharges in accordance with these Conditions of Carriage and our Rules and Tariffs. ( Unless we say otherwise, we will make a refund only to the person who has paid for the Booking Confirmation, provided we are given proof of identification and payment. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
QbaqBA Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 No to faktycznie inna sytuacja. A jak zareagowali na informacje, że nie chcesz voucherów tylko kasę? Dzwoniłeś na infolinie, czy mailowo?Lipa torchę, bo nie dość że to Low Cost, to jeszcze spoza UE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amor Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 ale złodzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
TYLKOV8 Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Rozwiązałeś temat? Ja miałem kiedyś anulowany lot do USA, a bilety kupowałem w Travelplanet 3 stawy Kat. Załatwili zwrot kasy b. szybko bez problemu, spróbuj może do nich zadzwonić "grzecznościowo" może mieli podobną sytuację z Fly-Dubai i wiedzą jak to załatwić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted March 30, 2014 Author Share Posted March 30, 2014 Niestety, są niezłomni w swojej decyzji :-( Dzięki za podpowiedź, zadzwonię do nich w tygodniu. Problem z FlyDubai wynika z tego że ich nie obowiązują normy UE Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek007 Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Jak płaciłeś kredytówką to może w ten sposób można by zareklamować, tak jak to się robi gdy biuro podróży zbankrutuje. Po drugie nie musisz tych voucherów przyjmować. Powiedź że płaciłeś pieniędzmi a nie voucherami i chcesz kasę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted May 5, 2014 Author Share Posted May 5, 2014 (edited) Vouchery przesłali emailem więć chcąc, nie chcąc je przyjąłem . Nie wiem czy cokowliek jeszcze poskutkuje. Użyliśmy wszystkiej możlwiej argumentacji w warunkach jest zapis o Voucherach, niestety. Do głowy by mi to nie przyszło Edited May 5, 2014 by Mont Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted May 5, 2014 Share Posted May 5, 2014 Chyba najlepszym rozwiązaniem jest reklamacja w banku (jeżeli płaciłeś kartą). Dlatego wszystkich namawiam aby droższe zakupy płacili kartą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted May 8, 2014 Author Share Posted May 8, 2014 To nie ma nic do rzeczy :/ to nie plajta, wydali voucher stanowiący refundację kosztów Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaveli23 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 NołFway nie wierze ze takie rzeczy sie dzieja. Zart-nic mnie na tym swiecie juz nie zdziwi... Rece opadaja poprostu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacenty_ Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Normalnie Klient powinien mieć prawo wyboru między voucherami albo kasą. Jak widać, rzeczywistość jest taka, że linie rządzą sie swoimi prawami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mont Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 Wielu, czytając ten wątek, może mieć ze mnie niezłą polewkę Ale sam bym w to nie uwierzył, gdyby mi ktoś opowiedział Traktujcie ten wątek jako przestrogę i ostrzegajcie znajomych przed takimi warunkami zakupu bilteów lotniczych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now