Jump to content

Kluczyk z osobnym pilotem (Impreza 2005 r)


George Zip

Recommended Posts

Witam,

czy istnieje możliwość dorobienia kluczyka (niekoniecznie w ASO) tak by pilot do centralnego i alarmu był zintegrowany z kluczykiem ?

Obecnie mam osobno kluczyk osobno pilot.

 

 


wg ASO dorobienie kluczyka i pilota to koszt i w dodatku nie ma możliwości integracji:

 

kosz kluczyka 133

transmiter centralnego zamka 1183

kodowanie 300

 

trochę drogo co ?

naprawdę nikt nie dorabiał kluczy ? już rozszerzam moje zapytanie i nie chodzi mi już o integrację tego pilota z kluczykiem może być osobno, możecie polecić jakąś firmę w wielkopolsce?

Edited by George Zip
Link to comment
Share on other sites

Kluczyk dorobisz bez problemu w kazdym zakladzie ktory sie tym zajmuje. Dorobienie pilota chyba tez jest mozliwe i mnie tez to czeka gdyz mam tylko jeden. 

Link to comment
Share on other sites

tak kluczyk to zwykły kawał metalu, i fakt dorobię go gdziekolwiek. Co do pilota to w ASO jedynie gruszki osobne za 1183 zł + 300 kodowanie, więc kicha.

czekam na info od euroklucze czy dorobią pilot, ale niestety o zintegrowaniu go z kluczykiem nie ma mowy.

Ciekawostka, że w wersji z US prawdopodobnie nie ma immobilaisera, a ten pilocik jedynie otwiera/zamyka/uzbraja alarm.

 

Tym bardziej bym chciał go zintegrować.

Strasznie wkurzające jest jak ta grucha stuka podczas jazdy.

 

maximus - patrząc na twojego avatara widzę, że mamy identyczne świnki :)

Edited by George Zip
Link to comment
Share on other sites

Tak jak u mnie. Nie mam immo w kluczyku tylko sam kluczyk i pilot osobno ktory jak u Ciebie zamyka i otwiera drzwi i uzbraja alarm czyli amerykance tak maja :D

 

Jest jeszcze opcja kupna osobnego sterownika wraz z pilotami i podlaczenie to pod silowniki zamka centralnego. Wychodzi to duzo taniej i wiadomo co za alarm sie ma.

 

Nie maximus tylko ADK90 ew Adek ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej, mam też Buga US i ten sam problem co Wy. Mój spec od kluczy i pilotów powiedział, że trzeba kupić nową centralkę alarmu z pilotami bo nie ma możliwości dorobienia drugiego pilota pod już istniejący alarm w aucie.

Edited by ROTARYBROTHER
Link to comment
Share on other sites

Ja slyszalem ze w KRK jest taki magik ktory dorabia piloty. Musze do niego sie udac i dowiedziec sie czy jest to mozliwe. A jak nie to kupie nowy sterownik i wywale to co mam.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dorobiłem wczoraj kluczyk - 30 zł, na allegro za 150 zł zakupiłem pilot, a więc całość zamknie się w 200 zł czyli nienajgorzej w porównaniu z ASO gdzie łącznie wychodziło około 1500 zł:)

kluczyk programuje się tak:

 

http://www.ehow.com/how_5426181_reprogram-keys-subaru-impreza-cars.html

 

lub

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1579914

 

Ważne by kupić pilot o takim samym ID. (widoczne 2 numery na pilocie na obudowie)

Link to comment
Share on other sites

Mam dobre wieści, u mnie akcja zakończyła się pełnym sukcesem

 

Efekt taki, ze mam dodatkowy komplet, kluczyk i pilot.

U mnie zadziałał sposób łatwiejszy czyli:

10 razy kręcimy kluczykiem w pozycji 2-3(ON)-2 (do usłyszenia beep) musimy wyrobić sie w 15 sekundach

Otwieramy drzwi kierowcy i zamykamy ( usłyszymy beep,beep)

Klikamy na pilocie, lock i unlock

Otwieramy drzwi kierowcy i zamykamy.

Usłyszymy 3 razy beep

 

Gotowe

 

Cieszymy się dodatkowym pilotem.

 

Ten sposób działa dla pilotów kwadratowych i tych teardrop z 2 guzikami.

 

Pozdrawiam :)

Edited by George Zip
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pozwole sobie odkopac temat.

 

Posiadam impreza wrx gd z usa. Przy zakupie dostałem jeden kluczyk i jeden ori pilot do centralnego zamka i prostego fabrycznego alarmu ktory tylko wyje (Alpine).

Kupilem ostatni dodatkowy pilot na jednym z portali aukcyjnych w usa. Pilot ma oryginalny srodek jedynie załozono nowa obudowe.

Chcialem go ostatni zaprogramowac jak napisał kolega wyżej, ale cos poszło nie tak. Alarm zaczal wyc a pierwszy pilot przestał działac (ten ktory chcialem zaprogramowac tez nie dziala).

Alarm i CZ nie reagowal na zdanego z pilotów.

Skonczylo sie na tym, ze zdenontowalem cała centralke od alarmu (bo wycia nie dało sie wylaczyc). Auto odpala bez problemu a drzwi otwieram kluczykiem.

Chciałbym powrócic do orginału czyli działajacego CZ i alarmu i obu pilotow, ale nie wiem jak to zrobic. Szukalem kilka dni po zagranicznych forach ale nie znalazlem zadnej odpowiedzi.

Czy elektronik od alarmow ogarnie temat, czy tez jechac do ASO ?

Czytalem gdzies ze spina sie kostki w kick panelu po stronie kierowcy, czytalem tez o wprowadzaniu jakis kodów z numerów na pilocie, ale teraz juz sam nie wiem co robic.

Piloty oba mam te kwardatowe z pomaranczowym i niebieskim przyciskiem.

 

Edited by mulec
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...