moniss Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 (edited) Z A P R O S Z E N I E Auto Koło Centrum przy Automobilklubie Łódzkim organizując w bieżącym roku w dniu 23 marca 2014r /niedziela/: "V I R A L L Y M A Z O W S Z E" będące : I Runda Mistrzostw Okręgu Łódzkiego PZM .(MOŁ) II Runda RSMAKC II Runda PUCHARU "TEDEX WRC" II Runda PUCHARU "126p" postanowił dzięki przychylności i wsparciu miejscowych Władz w Osobach: Burmistrza Nowego Dworu Mazowieckiego Burmistrza Zakroczymia Wójta Czerwińska Wójta Załusk zorganizować "rajd" w układzie kompaktowym, z przebiegiem nowych tras na terenie Miast i Gmin: Nowy Dwór Mazowiecki, Zakroczym, Czerwińsk, Załuski, z 11-ma próbami zlokalizowanych w pięciu lokalizacjach , na nawierzchniach utwardzonych tj. asfalt, beton, bruk, płyty betonowe i częściowo tzw "kocie łby". Próby tp "OS" rozgrywane na wyłączonych z ruchu wewnętrznych odcinkach ulic, czy też placów. Dla przykładu: zarówno na terenach XIX wiecznego fortu, jak i na nowym niesamowitym futurystycznym obiekcie, wybudowanym przy wsparciu funduszów z Unii europejskiej. Start do "rajdu" nastąpi z zabytkowego Rynku Zakroczymskiego, miasta o przeszło 960-letniej historii, skąd przez Nowy Dwór Mazowiecki, okolice Czerwińska, Załusk powrócimy do Zakroczymia. "Rajd" składać się będzie z dwóch sekcji. W trakcie rajdu rozgrywane będą cztery widowiskowe : "S U P E R P R Ó B Y o P U C H A R: BURMISTRZA NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO BURMISTRZA ZAKROCZYMIA WÓJTA CZERWIŃSKA WÓJTA ZAŁUSK Jednocześnie Firma TEDEX tradycyjnie będzie wspierała finansowo uczestników rajdu, wg regulaminu zamieszczonego na naszej stronie. Przy okazji imprezy warto zaprosić Przyjaciół, którzy oprócz oglądania i kibicowania Waszej rywalizacji sportowej będą mieli możliwość poznania nowych bardzo atrakcyjnych miejsc do wypoczynku w okresie letnim w kompleksie leśnym nad wodą, czy jak w przypadku Zakroczymia, Czerska, Fortu, poznania ciekawej historii Mazowsza. Tymbardziej wiec zapraszam w imieniu Władz wymienionych miejscowości, i swoim do udziału w tak atrakcyjnie zapowiadającym się "rajdzie", rozgrywanym tradycyjnie przy udziale wspierającej nas Firmie TEDEX . Mając na uwadze zbliżający się sezon rajdowy , z myślą o naszych Zawodnikach jak z innych Klubów, olbrzymim staraniem tak opracowaliśmy trasę, która spełniać będzie doskonałe warunki treningowe. Zapraszamy więc serdecznie Zawodowców do udziału w klasie "Gość". Kierujemy również zaproszenie do utytułowanych "Dinozaurów" , którzy w ostatnim okresie uwidaczniają się na forach i nie tylko. Pokażcie się w końcu Młodzieży i Kibicom na rajdowej trasie. Warunkiem uczestnictwa w "rajdzie" jest posiadanie ważnego prawa jazdy, samochodu z ważnym przeglądem technicznym, aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW , Pilota, który ukończył 18 lat, 2 kasków, oraz chęć spędzenia wolnego czasu w miłej, towarzyskiej sportowej atmosferze . Zapewniamy jak zawsze doskonałą towarzyską atmosferę, wspaniałe wiosenne plenery Mazowsza, niespodzianki dla startujących jak i Osób towarzyszących w tym pokazy na RYNKU ZAKROCZYMSKIM: Kultowych samochodów JAGUAR Pokazy driftingu Pokazy Straży Pożarnej Konkursy dal młodzieży z przepisów prawa ruchu drogowego. Jesteśmy w toku załatwiania dodatkowych atrakcji. Dla Zwycięzców puchary. Przewidujemy również nagrody rzeczowe. Mamy również ofertę dla naszych Uczestników rajdów: Firma TEDEX tradycyjnie będzie wspierała finansowo uczestników rajdu, wg regulaminu zamieszczonego na naszej stronie.. TEDEX oraz AK Centrum zapraszają wszystkich zawodników do zapisywania się do dodatkowych Pucharów: TEDEX WRC TEDEX 126p. Na podkreślenie zasługuje fakt, że TEDEX od początku powstania w 1999r, zaangażowana jest w rozwój i wspieranie sportów motorowych. To dzięki wsparciu Firmy mogli odnosić sukcesy na rajdowych trasach Zawodnicy tej miary: - Robert Herba z Arturem Skorupa - Piotr Świeboda z Andrzejem Górskim czy w ostatnim okresie: Bryan Bouffier z Xavier Panseri. Jest więc niepowtarzalna szansa dla Was młodych, rozpoczynających karierę zawodniczą, zostać zauważonym, mieć już na początku wsparcie sprzętowe i finansowe, ponieważ walczycie podobnie jak w ubiegłym sezonie o atrakcyjne nagrody pieniężne... Puchary Tedex będą prowadzone na zasadach podobnych do regulaminów obowiązujących w 2012 roku. Regulaminy Pucharów powinny się pojawić na stronie AK Centrum jeszcze przed sobotnim BK. Zapisy do Pucharów Tedex, oklejenie samochodów oraz sprzedaż pakietów startowych będzie prowadzona podczas sobotniego Badania Kontrolnego w firmie EMTI Samochody dopuszczone do udziału w KJS zostaną podzielone na klasy wg. pojemności skokowej silnika: Klasa 1 - do 1150cm3 Klasa 2 - od 1151cm3 do 1400cm3 Klasa 3 - od 1401cm3 do 1600cm3 Klasa 4 - od 1601cm3 do 2000cm3 Klasa OPEN - od 2001cm3 Samochody posiadajce silniki z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone do startu w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika (zgodnie z Zał. J): z zapłonem ZI x współczynnik 1,7, z zapłonem ZS x współczynnik 1,5 (diesel). Przy zgłoszeniu się minimum 5 samochodów 126p bez modyfikacji mechanicznej silnika, stworzona zostanie klasa markowa "126p" Klasa Gość - Zawodnicy z licencją, samochody bez podziału na poj. silnika. Klasa Gość klasyfikowana jest jedynie tylko w swojej klasie - W klasie Gość dopuszcza się start na oponach przeznaczonych do sportu. Zawodnicy Automobilklubu Centrum z ważną licencją sportową kierowcy i opłaconą składką członkowską za 2014r. wpisowe na daną rundę - 100.00 zł. Dodatkowe podziały: "Puchar Mistrzów" min. 3 załogi. Dla utytułowanych Zawodników tzw. "Dinozaurów", którzy zakończyli karierę zawodniczą i w ostatnim okresie uwidaczniają się na forach internetowych. "Puchar Pań" min. 3 załogi - kobieta kierowcą (Pilot może być płci odmiennej) "Puchar Dziennikarzy" - min 3 załogi - za kierownicą dziennikarz z wyłączeniem klasy Gość (Pilot może być osobą postronną) Klasę, Grupę stanowi min. 5 samochodów. W przypadku braku klasy samochody zostają włączone do klasy bezpośrednio wyższej. Jeżeli brak jest klasy Open, klasy te liczone są tylko w klasyfikacji generalnej imprezy, ale punkty do klasyfikacji sezonu są zaliczane wg frekwencji klasy Open. Wpisowe standardowe: 160zł/Załoga Kierowcy samochodów Fiat 126 z oryginalnymi silnikami 600, 650, 652 ccm i Fiat 126 Bis z oryginalnym silnikiem o pojemności 703 ccm - Wpisowe: 110 zł/Załoga Wpisowe Puchar Tedex WRC: 110zł/Załoga Wpisowe Puchar Tedex 126p: 60zł/Załoga Dla załóg które się zgłoszą do Pucharów Tedex i zapłacili wpisowe w pełnej wartości przelewem zostanie zwrócona nadpłacona gotówka . Wpisowe dla wszystkich uczestników w dniu imprezy przed startem: 250zł/Załoga Dla załóg spoza Warszawy proponujemy wysłanie zgłoszenia poprzez formularz na Naszej stronie, wpłatę wpisowego przelewem na nasze konto (nr. konta dostępny jest w formularzu zgłoszeniowym), zarezerwowanie numeru startowego na forum i załatwienie wszystkich formalności związanych ze startem w dniu imprezy. Lista priorytetowa... Regulamin RSMAKC 2014... Regulamin uzupełniający... Zgłoszenia przyjmowane są: www.ak-centrum.pl - Wyślij zgłoszenie (numer konta)... lub: Biuro AK Centrum: ul. Chmielna 73B/53. 00-801 Warszawa w godz. 18.00 - 21.00, tel. 602 25 95 90 Rezerwacja numerów startowych na: Forum - początek rezerwacji numerów w niedzielę 16 marca około godz. 20:00 (Kto pierwszy ten lepszy )... Lista zarezerwowanych numerów : http://ak-centrum.pl/rsmppc/2014/02/listanumerow.htm W tym roku nowe próby: Fort w Zakroczymiu, Cegielnia i podobno targowisko w stylu lotniska :-) Edited March 17, 2014 by moniss Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajcev Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 to kto się wybiera? My jedziemy, kawałek drogi przed nami, ale mam nadzieję, że dotrzemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniss Posted March 20, 2014 Author Share Posted March 20, 2014 Super jakbyś potrzebował jakiejkolwiek pomocy to ja będę na 100 % bo sędziuję na drugiej próbie ewentualne pytania na pw to podam nr tel i pomoge jak potrafię :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rghos Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 Wiadomo może o której wypadało by być, żeby wystąpić w roli widza ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plaski Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 (edited) O 9 zapowiadają start, jest 10 prób w 5 lokalizacjach przy 60 zalogach to do 18 raczej coś sie będzie działo Edited March 21, 2014 by Plaski Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajcev Posted March 20, 2014 Share Posted March 20, 2014 To zapowiada się ładna przygoda, wyjazd pewnie o 3 nad ranem w niedziele, przy tylu załogach pewnie do domu wrócę już w poniedziałek a mam pytanie co do prób, czy są to już znane wcześniej odcinki? Bardziej "placowo" czy coś drogowego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniss Posted March 21, 2014 Author Share Posted March 21, 2014 Z odcinkami jest o tyle trudniej że są nowe ze starych odcinków zostaje Targowisko w Nowym Dworze oraz Fort w Zakroczymiu ktory byl rok temu mozesz sobie popatrzec na Youtube na onboardy zawodnikow... start o 9 z rynku w Zakroczymiu :-) Z tego co wiem SL4 będzie typowo próba pod Subaraki przygotowana :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Było naprawdę rewelacyjnie. Odcinki super! Szczególnie Fort i Targowisko w Przebojewie! MEGA zabawa, a jeszcze udało zrobić się całkiem niezły wynik Subaru górą Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Gdzieś są wyniki ? Bo te na stronie są ciut nieaktualne Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Mam w telefonie zdjęcie zrobione wynikom prowizorycznym. Tyle tylko że mam pierwszą stronę do 28 miejsca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 http://www.ak-centrum.pl/rsmppc/2014/02/wyniki/wyngen.pdf @@krzysiekk gratulacje. Apacz też widzę nieźle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajcev Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Jestem w szoku, nie byliśmy ostatni Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniss Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Dobrze było gratki dla Krzyśka bo zgarnął prawie wszystkie puchary wieczorem wrzucę zdjęcia jak się uda :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Tutaj jest inna wersja wyników w klasach http://www.ak-centrum.pl/rsmppc/2014/02/wyniki/wynklasy.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apacz Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Było naprawdę rewelacyjnie. Odcinki super! Szczególnie Fort i Targowisko w Przebojewie! MEGA zabawa, a jeszcze udało zrobić się całkiem niezły wynik Subaru górą Czyli to Ty wygrałeś ? Gratulacje Cieszę się, że Impreza górą Co do zabawy i odcinków to mam zupełnie odmienne zdanie. Wyryp taki, że momentami musiałem bardziej skupić się na omijaniu dziur niż pilnowaniu trasy, a już SL2 to bardziej dla czołgów chyba. Generalnie szkoda auta trochę, przynajmniej takiego cywilnego. Jedyna fajna próba to SL4 (chyba właśnie Targowisko), szybko i równo . Jak w połowie dnia usłyszałem, że drugi raz będziemy jechać te same odcinki (jakoś myślałem, że będzie 10 różnych pró to trochę mi zapał siadł. Ale przynajmniej jestem mądrzejszy jak takie "rajdy" wyglądają. Może za bardzo narzekam bo po prostu nie tego się spodziewałem... P.S. Grunt, że Lancer daleko za Subarakami Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 (edited) Dzięki dzięki. Dawno mi się nigdzie tak dobrze i płynnie nie jechało A co do wyrypu, to tak już wyglądają w Polsce KJSy... Jak ma być równo, tylko SuperOES i lotniska Edited March 24, 2014 by krzysiekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniss Posted March 25, 2014 Author Share Posted March 25, 2014 Dobrze powiedziane polskie drogi nie różnią się zbytnio od tych wyrypów... dobrze ze sa jeszcze ludzie którzy udostepniaja te tereny ... nikomu nie dogodzi...albo narzekanie na jazde wokol trzepaka, pacholkolandia to teraz dziury...ponarzekac najlatwiej a ja widze wszystko od drugiej strony ile pracy kosztuje zorganizowanie takiego KJSu... Pozdrowienia dla marudek :-) fotki: https://plus.google.com/u/0/photos/110845923649948059416/albums/5994811604527507857 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebekian Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 No ładne zdjęcia, nawet na kilku się odnalazłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Ładne zdjęcia szkoda tylko, że nie mogłaś ruszyć się nigdzie głębiej w trasę, żeby trochę więcej dynamiki było Link to comment Share on other sites More sharing options...
dabrus Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 (edited) GTek na EL to ktoś z forum? EDIT: krzysiekk to Twoj? twin scroll? jakoś tak ,,inaczej" brzmi Edited March 27, 2014 by dabrus Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 GTek na EL to ktoś z forum? EDIT: krzysiekk to Twoj? twin scroll? jakoś tak ,,inaczej" brzmi Trafiłeś dobrze z właścicielem. Z tego co wiem to vf28 ze strokerem 2,2.@@krzysiekk sprostuje gdybym się mylił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Cybel, jak zawsze dobrze prawi 2,2 od Carfita z VF 28. A inaczej brzmi bo kolektor jest rurowy równoodległościowy. Trochę przygotowanie pod twinscrolla właśnie, ale zobaczymy jak to będzie Póki co ten setup mi wystarcza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Cybel, jak zawsze dobrze prawi 2,2 od Carfita z VF 28. A inaczej brzmi bo kolektor jest rurowy równoodległościowy. Trochę przygotowanie pod twinscrolla właśnie, ale zobaczymy jak to będzie Póki co ten setup mi wystarcza No i odejście ma. Prawie bym nadążył na Broniewskiego, ale mi żona kazała zwolnić ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 A to fakt. Ja jechałem bez ogranicznika prędkości Ps. Zastanawiałem się czy to ktoś z forum, bo świnie widziałem, ale to jeszcze nic czasami nie znaczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now