wator Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 (edited) Nie posiadam zapasowego, a w niewyjaśnionych okolicznościach pozbyłem się (żona) kluczyka z pilotem do Forka 99. Mam drugiego identycznego którym jeżdżę, więc mogę podpatrzeć jak idą cięgna itp, i walczyć z otwarciem, i wycięciem kolumny kierowniczej. Posiadam jeszcze z innego forestera którym kiedyś miałem wypadek kolumnę kierowniczą + komputer + immobilizer przy stacyjce. Z tego co wstępnie patrzyłem to kolumna kierownicza trzyma się na dwóch śrubach przy regulacji kierownicy + wieloklin. Mogę to spróbować rzeźbić samodzielnie i przekładać, albo za 500zł gość przyjdzie i zrobi wszystko w 2-3h i da mi kluczyk, lub za 700zł dwa klucze.Co doradzacie ? W jakim czasie sam jestem w stanie to ogarnąć ? Do gratów które mi leżą są 2 kluczyki i nikt nie będzie posiadał kodu. Edited March 17, 2014 by wator Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 kozystalem z uslugi "otwieraczy" we wroclawiu przy corsie B z imobilajzerem cala zabawa trawala ~1.5h i kosztowała 250zł (nowe imo i kluczyk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
randall Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Z pilotem będzie problem, sam szukam już od dłuższego czasu do swojego Forka i nikt nie ma, albo nie chce sprzedać. A jak już się trafi, to z podziurawionymi klawiszami, a po co mi drugi w takim samym stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wator Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Dzięki za uwagi. Czy ktoś ćwiczył procedurę wymiany kolumny kierowniczej ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now