Jump to content
raju

Koło dojazdowe Outback MY10 >

Recommended Posts

Witam,

 

w swojej ofercie mamy koło dojazdowe do Outbacka MY 10. Zestaw składa się oryginalnej felgi dojazdowej, opony Continental, wkładki styropianowej na narzędzia, śruby mocujące i podkładki pod nią. Cena: 1800,00 zł brutto.

Jednocześnie pozwolę sobie zauważyć, że nad koło dojazdowe jest miejsce na fabryczną, dużą wkłądkę styropianową a podłoga elegancko się domyka :)

Chętnych zapraszam do kontaktu:

 

piotr.rajski@koper.subaru.pl
507 152 406

 

jqhc.jpg

p299.jpg

Edited by raju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł fajny, na pewno wolałbym dojazdówkę niż zestaw naprawczy, ale niestety cena powala  :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

może to cena za te wszystkie koła co na zdjęciu????

 

ja zapłaciłem u dealera Subaru w Nowym Sączu dokładnie 342 zł za sztukę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze. Dwa razy już mi uratowała powrót do domu jak złapałem kapcia w trasie.

 

 

*- rozmiar piszę z pamięci. Jak kogos interesuje jutro sprawdzę i potwierdzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ja zapłaciłem u dealera Subaru w Nowym Sączu dokładnie 342 zł za sztukę

 

też pamiętam cenę poniżej 500pln.

 

 

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą?

 

ale wtedy trzeba wywalić styropianowe wypełniacze i gdzieś poupychać "akcesoria".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(


ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17). Nie muszę mówić o konsekwencjach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adam,

Wszystkie akcesoria mieszczą mi się we wnętrzu koła i jest jeszcze trochę miejsca.

 

Raju,

Wiem o tym, ale takie koło to i tak to zdrowsze dla auta niż ta dojazdówka. No i na pewno nie kosztowało 1800... ;-)

Edited by ESP

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wiem o tym, ale takie koło to i tak to zdrowsze dla auta niż ta dojazdówka. No i na pewno nie kosztowało 1800... ;-)

 

 

 

- rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy

 

zdrowsze na pewno nie... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

 

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze.

Edited by subleo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

Parametry opony to trzeba sprawdzić na aucie bo jeszcze nie odebrałem ;)

Spisałem cenę z faktury.

Jak coś to wystarczy zadzwonić do Auto-Complex w Wielogłowach. Znacie się więc powiedzą co i jak.

Edited by rzemanki

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

Nie wspominając już o oporach toczenia i komforcie dojazdu do warsztatu. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak czy siak, cena za tą dojazdówkę jest zaporowa. Dla porównania cena z wczoraj za pełnowymiarowe koło:

- felga Sparco Tarmac 17" + śruby = 750 PLN

- opona Continental 225/60 R17 = 620 PLN

- styropian w koło koszt około 100-200 PLN ?

 

Zestaw raczej mało budżetowy a ciągle do 1800 brakuje kilka PLN. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...