Jump to content

Koło dojazdowe Outback MY10 >


raju

Recommended Posts

Witam,

 

w swojej ofercie mamy koło dojazdowe do Outbacka MY 10. Zestaw składa się oryginalnej felgi dojazdowej, opony Continental, wkładki styropianowej na narzędzia, śruby mocujące i podkładki pod nią. Cena: 1800,00 zł brutto.

Jednocześnie pozwolę sobie zauważyć, że nad koło dojazdowe jest miejsce na fabryczną, dużą wkłądkę styropianową a podłoga elegancko się domyka :)

Chętnych zapraszam do kontaktu:

 

piotr.rajski@koper.subaru.pl
507 152 406

 

jqhc.jpg

p299.jpg

Edited by raju
Link to comment
Share on other sites

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze. Dwa razy już mi uratowała powrót do domu jak złapałem kapcia w trasie.

 

 

*- rozmiar piszę z pamięci. Jak kogos interesuje jutro sprawdzę i potwierdzę.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja zapłaciłem u dealera Subaru w Nowym Sączu dokładnie 342 zł za sztukę

 

też pamiętam cenę poniżej 500pln.

 

 

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą?

 

ale wtedy trzeba wywalić styropianowe wypełniacze i gdzieś poupychać "akcesoria".

Link to comment
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(


ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17). Nie muszę mówić o konsekwencjach?

Link to comment
Share on other sites

Adam,

Wszystkie akcesoria mieszczą mi się we wnętrzu koła i jest jeszcze trochę miejsca.

 

Raju,

Wiem o tym, ale takie koło to i tak to zdrowsze dla auta niż ta dojazdówka. No i na pewno nie kosztowało 1800... ;-)

Edited by ESP
Link to comment
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

 

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze.

Edited by subleo
Link to comment
Share on other sites

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

Parametry opony to trzeba sprawdzić na aucie bo jeszcze nie odebrałem ;)

Spisałem cenę z faktury.

Jak coś to wystarczy zadzwonić do Auto-Complex w Wielogłowach. Znacie się więc powiedzą co i jak.

Edited by rzemanki
Link to comment
Share on other sites

 

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

Nie wspominając już o oporach toczenia i komforcie dojazdu do warsztatu. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tak czy siak, cena za tą dojazdówkę jest zaporowa. Dla porównania cena z wczoraj za pełnowymiarowe koło:

- felga Sparco Tarmac 17" + śruby = 750 PLN

- opona Continental 225/60 R17 = 620 PLN

- styropian w koło koszt około 100-200 PLN ?

 

Zestaw raczej mało budżetowy a ciągle do 1800 brakuje kilka PLN. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...