Skocz do zawartości

Koło dojazdowe Outback MY10 >


raju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

w swojej ofercie mamy koło dojazdowe do Outbacka MY 10. Zestaw składa się oryginalnej felgi dojazdowej, opony Continental, wkładki styropianowej na narzędzia, śruby mocujące i podkładki pod nią. Cena: 1800,00 zł brutto.

Jednocześnie pozwolę sobie zauważyć, że nad koło dojazdowe jest miejsce na fabryczną, dużą wkłądkę styropianową a podłoga elegancko się domyka :)

Chętnych zapraszam do kontaktu:

 

piotr.rajski@koper.subaru.pl
507 152 406

 

jqhc.jpg

p299.jpg

Edytowane przez raju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze. Dwa razy już mi uratowała powrót do domu jak złapałem kapcia w trasie.

 

 

*- rozmiar piszę z pamięci. Jak kogos interesuje jutro sprawdzę i potwierdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ja zapłaciłem u dealera Subaru w Nowym Sączu dokładnie 342 zł za sztukę

 

też pamiętam cenę poniżej 500pln.

 

 

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą?

 

ale wtedy trzeba wywalić styropianowe wypełniacze i gdzieś poupychać "akcesoria".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(


ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17). Nie muszę mówić o konsekwencjach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam,

Wszystkie akcesoria mieszczą mi się we wnętrzu koła i jest jeszcze trochę miejsca.

 

Raju,

Wiem o tym, ale takie koło to i tak to zdrowsze dla auta niż ta dojazdówka. No i na pewno nie kosztowało 1800... ;-)

Edytowane przez ESP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

 

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

 

Po co dojazdówka skoro we wnęce na zapas mieści się prawie pełnoprawne koło zapasowe z felgą? Z lekkim oporem siedzi u mnie od nowości 225/55r17* na jakiejś taniej alufeldze.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

Parametry opony to trzeba sprawdzić na aucie bo jeszcze nie odebrałem ;)

Spisałem cenę z faktury.

Jak coś to wystarczy zadzwonić do Auto-Complex w Wielogłowach. Znacie się więc powiedzą co i jak.

Edytowane przez rzemanki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niestety, ale na cenę wpływa kilka składowych. Felgi, styropian, śruby i podkładki w oryginale ściągam z Japonii. Opony z Niemiec. I jeszcze minimalna marża. Nie jestem w stanie skalkulować niżej tej ceny. Chciałbym poznać parametry opony za te 354 zł (aż nie wierzę), sorry, ale mam przed sobą faktury za zakup poszczególnych elementów :(

 

ESP - rozmiar 225/55/17 jest kołem o innej średnicy jak pozostałe koła modelu Outback (225/60/17).

Skoro nominalnie w Outbacku jest rozmiar 225/60/17 to proponowana przez Ciebie dojazdówka (odczytane ze zdjęcia 145/80/17) ma obwód mniejszy o 5.41%. To już propozycja @ESP jest dużo lepsza, obwód mniejszy o 3.21% od oryginału.

Nie wspominając już o oporach toczenia i komforcie dojazdu do warsztatu. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak, cena za tą dojazdówkę jest zaporowa. Dla porównania cena z wczoraj za pełnowymiarowe koło:

- felga Sparco Tarmac 17" + śruby = 750 PLN

- opona Continental 225/60 R17 = 620 PLN

- styropian w koło koszt około 100-200 PLN ?

 

Zestaw raczej mało budżetowy a ciągle do 1800 brakuje kilka PLN. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...