Jump to content

Outback jaki kupic


subaru_viper

Recommended Posts

Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"...

 

Biorąc pod uwagę słabą renomę SBD i ceny używanych, myślę że w zakładanym budżecie będzie można wybierać do woli

Link to comment
Share on other sites

 

 

Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"...

 

"podobno" to raczej powielanie niczym nie potwierdzonych plotek.

 

 

 

Biorąc pod uwagę słabą renomę SBD i ceny używanych, myślę że w zakładanym budżecie będzie można wybierać do woli

 

chyba zapomniałeś dopisać "podobno " :)

W każdym razie zadbanych i "nie po przejściach" jest mało i ceny mają zdecydowanie wyższe od średniej.

pierwsze z brzegu:

najtańszy 59k pln

http://otomoto.pl/subaru-outback-2-0-td-serwisowany-C30975318.html

najdroższy 85k pln:

http://otomoto.pl/subaru-outback-C32409961.html

Link to comment
Share on other sites

Potrzebuję kupic outbacka. Najlepiej diesela. Który rocznik i co o nim uważacie? Chodzi mi o niezawodność no i ekonomike uzytkowania.... Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

 

Jezeli ma byc ekonomicznie i niezawodnie to tylko 2.5 z lpg :), im nowszy tym lepszy. Choc i tak bardziej bym zwrocil uwage na stan.

Edited by sherif
Link to comment
Share on other sites

 

Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"...

 

"podobno" to raczej powielanie niczym nie potwierdzonych plotek.

 

 

Hmm jeżeli znasz pewne źródło informacji w tym zakresie, to chętnie się zapoznamy :)  inaczej pozostaje nam tylko "plotkowanie"  :rolleyes:

 

 

 

 

W każdym razie zadbanych i "nie po przejściach" jest mało i ceny mają zdecydowanie wyższe od średniej.

pierwsze z brzegu:

najtańszy 59k pln

http://otomoto.pl/subaru-outback-2-0-td-serwisowany-C30975318.html

najdroższy 85k pln:

http://otomoto.pl/subaru-outback-C32409961.html

 

Nie śledzę ogłoszeń na necie, ale sądząc po ogłoszeniach na forum, ceny używanych SBD trzymają się słabiutko. Jaka jest "średnia" to chyba ciężko stwierdzić, bo rozrzut oferty jest duży. Z droższego przykładu jaki podałeś można wnioskować, że nawet utrzymane krajowe itd. auto nie trzyma specjalnie ceny, skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN a po 3 latach jest wystawione za 90k PLN, a pójdzie na pewno sporo niżej

Edited by GREGG
Link to comment
Share on other sites

 

 

skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN

 

 

Mój w najbogatszej wersji Comfort Navi kosztował 130k pln netto ( lipiec 2010).

W każdym razie najlepiej sprawdzić kilka egzemplarzy i wyrobić sobie własne stanowisko.

Link to comment
Share on other sites

 

skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN

 

 

Mój w najbogatszej wersji Comfort Navi kosztował 130k pln netto ( lipiec 2010).

W każdym razie najlepiej sprawdzić kilka egzemplarzy i wyrobić sobie własne stanowisko.

 

Te wypasione wersje z NAVI widziałem jakiś czas temu u dealera po 170-180k PLN...  Porównanie do 130k PLN wygląda oczywiście dużo lepiej dla sprzedającego  :)

Edited by GREGG
Link to comment
Share on other sites

 

Porównanie do 130k PLN

 

netto czyli 160k pln brutto.

Widać podrożały miedzy czasie. :(

 

No to uwzględniając, że mowa o cenach brutto i do tego mamy jeszcze różnice kursowe od 2010 (sprawdziłem, że euro teraz generalnie droższe jest), mniej więcej się zgadza i wychodzi teraz ze 170k jak nic 

Link to comment
Share on other sites

Ja mam diesla, a syn od niedawna benzyne z LPG i też sie przekomarzamy, który lepszy :).
Diesel dziś zawiódł po raz pierwszy - rozładował się akumulator po (zaledwie) 5 dniowym podstoju. Dobrze ze w garażu miałem ładowareczkę...
Ten z LPG ma akumulator nówkę... tak więc 1:0 dla LPG  :P

Link to comment
Share on other sites

Ja swoim subarakiem diselem impreza zrobiłem 200 tys. Km .....

 

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Kumpel widzac jak sobie smigam nabrał ochoty na outbacka w dieslu..... mazdy ma już dość. ...

 

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem.  Elastyczność, spalanie, itd.

2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie.

Link to comment
Share on other sites

wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem.  Elastyczność, spalanie, itd.

2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie.

 

Najlepszym i uniwersalnym rozwiązaniem na wszystkie okazje jest H6  ;)

Link to comment
Share on other sites

wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem.  Elastyczność, spalanie, itd.

2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie.

Co do trasy i komfortu jazdy. przyspeiszania to się zgodże diesel znacznie lepiej się sprawdza, natomaist kwestia spalania jest dyskusyjna. Mój 2.5 żuzywał na trasie 8-10l lpg, więc w pln chyba to mniej wychodzi niż diesel. Pptencjalna droga naprawa też przy lpg raczej nie istnieje, w przeciwieństwie do diesla.

 

H6 tak to chyba idealne rozwiązanie, może deko droższe niż diesel (póki co mam średnią ok 14l lpg/100km), za to komfort jazdy zdecydowanie wiekszy niż w dieslu i to niezależnie od warunków.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mój 2.5 żuzywał na trasie 8-10l lpg

 

przy tych samych prędkościach SBD bierze 6.5l ON.

 

 

 

Pptencjalna droga naprawa też przy lpg raczej nie istnieje, w przeciwieństwie do diesla.

 

pełna zgoda z tym, że za dobrą instalację LPG trzeba "trochę" zapłacić. No i od czasu do czasu "zajrzeć w zaworki":)


 

 

deko droższe niż diesel

 

łagodne określenie 12l PB vs. 7l ON   :)

Link to comment
Share on other sites

 

łagodne określenie 12l PB vs. 7l ON   :)

 

Czy ja wiem, mi pali w trasie na poziomie 10l/100, więc aż tak wielka ta oszczędność na paliwie nie jest, a różnica w osiągach, kulturze pracy itd. jest kolosalna. Na pewno w jeździe miejskiej byłaby duża różnica w spalaniu, ale OBK generalnie i tak się na miasto słabo nadaje. Ogólnie szkoda że H6 wyszło z oferty bo na poziomie 200k PLN to wcale nie wychodziło wiele drożej w zakupie niż diesel, który w topowej wersji z CVT wychodzi teraz pod 170-180k PLN więc nie aż tak wiele taniej. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Czy ja wiem, mi pali w trasie na poziomie 10l/100,

 

pewnie przy prędkości 120 -130 km/h ( licznikowe ) wtedy SBD pali 6.0-6.5l.

 

 

 

a różnica w osiągach, kulturze pracy itd. jest kolosalna.

 

bez dwóch zdań.

 

 

 

Ogólnie szkoda że H6 wyszło z oferty bo na poziomie 200k PLN

 

cennikowo zawsze były 52-53k euro a to jest ponad 220k pln. 

200k pln brutto to były na tzw. "wyprzedażach".

Link to comment
Share on other sites

Przy stałej prędkości 120 km/h spalanie wychodzi około 8-8,5l/100 także rewelacja  :) Tajemnica ograniczonego spalania w takich warunkach tkwi w niskim poziomie obrotów, dzięki pojemności silnika i zapasowi mocy. Tak naprawdę duża różnica do diesla wyjdzie tylko w mieście albo przy ostrym deptaniu na gaz.

 

Co do cen to pewnie była kwestia wynegocjowania, za ile dealer by takie auto sprowadził. Na pewno nie było tanio, ale dla mnie obecne 170-180k PLN za dwulitrowego diesla z CVT to dużo większe przegięcie cenowe :o No ale niestety dyskusja jest i tak akademicka bo kupić nowego H6 już się nie da...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...