subaru_viper Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Potrzebuję kupic outbacka. Najlepiej diesela. Który rocznik i co o nim uważacie? Chodzi mi o niezawodność no i ekonomike uzytkowania.... Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 może tak użyć "szukajki" ? No i przydało by się doprecyzować np. budżet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subaru_viper Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Cena max do 80 tysiakow Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 to przy dobrych wiatrach znajdziesz zadbany egzemplarz MY10. Odnośnie tego rocznika poniższej masz sporą dawkę informacji: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33962-outback-20d-my10-pierwsze-kilometry/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"... Biorąc pod uwagę słabą renomę SBD i ceny używanych, myślę że w zakładanym budżecie będzie można wybierać do woli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"... "podobno" to raczej powielanie niczym nie potwierdzonych plotek. Biorąc pod uwagę słabą renomę SBD i ceny używanych, myślę że w zakładanym budżecie będzie można wybierać do woli chyba zapomniałeś dopisać "podobno " W każdym razie zadbanych i "nie po przejściach" jest mało i ceny mają zdecydowanie wyższe od średniej. pierwsze z brzegu: najtańszy 59k pln http://otomoto.pl/subaru-outback-2-0-td-serwisowany-C30975318.html najdroższy 85k pln: http://otomoto.pl/subaru-outback-C32409961.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Potrzebuję kupic outbacka. Najlepiej diesela. Który rocznik i co o nim uważacie? Chodzi mi o niezawodność no i ekonomike uzytkowania.... Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Jezeli ma byc ekonomicznie i niezawodnie to tylko 2.5 z lpg , im nowszy tym lepszy. Choc i tak bardziej bym zwrocil uwage na stan. Edited March 10, 2014 by sherif Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Podobno diesle z 2 połowy 2010 już są "ulepszone"... "podobno" to raczej powielanie niczym nie potwierdzonych plotek. Hmm jeżeli znasz pewne źródło informacji w tym zakresie, to chętnie się zapoznamy inaczej pozostaje nam tylko "plotkowanie" W każdym razie zadbanych i "nie po przejściach" jest mało i ceny mają zdecydowanie wyższe od średniej. pierwsze z brzegu: najtańszy 59k pln http://otomoto.pl/subaru-outback-2-0-td-serwisowany-C30975318.html najdroższy 85k pln: http://otomoto.pl/subaru-outback-C32409961.html Nie śledzę ogłoszeń na necie, ale sądząc po ogłoszeniach na forum, ceny używanych SBD trzymają się słabiutko. Jaka jest "średnia" to chyba ciężko stwierdzić, bo rozrzut oferty jest duży. Z droższego przykładu jaki podałeś można wnioskować, że nawet utrzymane krajowe itd. auto nie trzyma specjalnie ceny, skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN a po 3 latach jest wystawione za 90k PLN, a pójdzie na pewno sporo niżej Edited March 10, 2014 by GREGG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN Mój w najbogatszej wersji Comfort Navi kosztował 130k pln netto ( lipiec 2010). W każdym razie najlepiej sprawdzić kilka egzemplarzy i wyrobić sobie własne stanowisko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) skoro jako nowe kosztowało w salonie pewnie na poziomie 180k PLN Mój w najbogatszej wersji Comfort Navi kosztował 130k pln netto ( lipiec 2010). W każdym razie najlepiej sprawdzić kilka egzemplarzy i wyrobić sobie własne stanowisko. Te wypasione wersje z NAVI widziałem jakiś czas temu u dealera po 170-180k PLN... Porównanie do 130k PLN wygląda oczywiście dużo lepiej dla sprzedającego Edited March 10, 2014 by GREGG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Porównanie do 130k PLN netto czyli 160k pln brutto. Widać podrożały miedzy czasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Porównanie do 130k PLN netto czyli 160k pln brutto. Widać podrożały miedzy czasie. No to uwzględniając, że mowa o cenach brutto i do tego mamy jeszcze różnice kursowe od 2010 (sprawdziłem, że euro teraz generalnie droższe jest), mniej więcej się zgadza i wychodzi teraz ze 170k jak nic Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz-17 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 kup 2.5 z lpg , olej diesla Link to comment Share on other sites More sharing options...
tata Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ja mam diesla, a syn od niedawna benzyne z LPG i też sie przekomarzamy, który lepszy .Diesel dziś zawiódł po raz pierwszy - rozładował się akumulator po (zaledwie) 5 dniowym podstoju. Dobrze ze w garażu miałem ładowareczkę...Ten z LPG ma akumulator nówkę... tak więc 1:0 dla LPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
subaru_viper Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Ja swoim subarakiem diselem impreza zrobiłem 200 tys. Km ..... Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Kumpel widzac jak sobie smigam nabrał ochoty na outbacka w dieslu..... mazdy ma już dość. ... Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem. Elastyczność, spalanie, itd. 2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem. Elastyczność, spalanie, itd. 2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie. Najlepszym i uniwersalnym rozwiązaniem na wszystkie okazje jest H6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Oczywiście. Jeżeli kogoś stać Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 wszystko zależy do czego ten OBK ma służyć. Jak miasto to tylko 2.5N/A CVT lub AT. W trasie SBD jest znacznie lepszy pod każdym względem. Elastyczność, spalanie, itd. 2.5N/A poprzedniej generacji zrobiłem 150k km i mam jako takie porównanie. Co do trasy i komfortu jazdy. przyspeiszania to się zgodże diesel znacznie lepiej się sprawdza, natomaist kwestia spalania jest dyskusyjna. Mój 2.5 żuzywał na trasie 8-10l lpg, więc w pln chyba to mniej wychodzi niż diesel. Pptencjalna droga naprawa też przy lpg raczej nie istnieje, w przeciwieństwie do diesla. H6 tak to chyba idealne rozwiązanie, może deko droższe niż diesel (póki co mam średnią ok 14l lpg/100km), za to komfort jazdy zdecydowanie wiekszy niż w dieslu i to niezależnie od warunków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Mój 2.5 żuzywał na trasie 8-10l lpg przy tych samych prędkościach SBD bierze 6.5l ON. Pptencjalna droga naprawa też przy lpg raczej nie istnieje, w przeciwieństwie do diesla. pełna zgoda z tym, że za dobrą instalację LPG trzeba "trochę" zapłacić. No i od czasu do czasu "zajrzeć w zaworki":) deko droższe niż diesel łagodne określenie 12l PB vs. 7l ON Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 łagodne określenie 12l PB vs. 7l ON Czy ja wiem, mi pali w trasie na poziomie 10l/100, więc aż tak wielka ta oszczędność na paliwie nie jest, a różnica w osiągach, kulturze pracy itd. jest kolosalna. Na pewno w jeździe miejskiej byłaby duża różnica w spalaniu, ale OBK generalnie i tak się na miasto słabo nadaje. Ogólnie szkoda że H6 wyszło z oferty bo na poziomie 200k PLN to wcale nie wychodziło wiele drożej w zakupie niż diesel, który w topowej wersji z CVT wychodzi teraz pod 170-180k PLN więc nie aż tak wiele taniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Czy ja wiem, mi pali w trasie na poziomie 10l/100, pewnie przy prędkości 120 -130 km/h ( licznikowe ) wtedy SBD pali 6.0-6.5l. a różnica w osiągach, kulturze pracy itd. jest kolosalna. bez dwóch zdań. Ogólnie szkoda że H6 wyszło z oferty bo na poziomie 200k PLN cennikowo zawsze były 52-53k euro a to jest ponad 220k pln. 200k pln brutto to były na tzw. "wyprzedażach". Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Przy stałej prędkości 120 km/h spalanie wychodzi około 8-8,5l/100 także rewelacja Tajemnica ograniczonego spalania w takich warunkach tkwi w niskim poziomie obrotów, dzięki pojemności silnika i zapasowi mocy. Tak naprawdę duża różnica do diesla wyjdzie tylko w mieście albo przy ostrym deptaniu na gaz. Co do cen to pewnie była kwestia wynegocjowania, za ile dealer by takie auto sprowadził. Na pewno nie było tanio, ale dla mnie obecne 170-180k PLN za dwulitrowego diesla z CVT to dużo większe przegięcie cenowe No ale niestety dyskusja jest i tak akademicka bo kupić nowego H6 już się nie da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szamot Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Musi być w nowej budzie ? Za taką kwotę można kupić piękniusiego H6 z 2008r i jeszcze na instalację LPG wystarczy No trochę jest ciaśniej w środku ale ramek nie ma.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Właśnie jest wystawiony trochę starszy H6 (ale od raja więc należy przyjąć, że pewniak ) za niecałe 40k... http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/69386-s-my-06-subaru-legacy-kombi-30-h6/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now