Jump to content

Tylne amorki i sprężyny w Legacy MY04


krzysiom
 Share

Recommended Posts

Całkowicie poważny wątek.

Niestety Legas 04 ma tragiczny zwyczaj ciągnięcia dupą po ziemi.

4 osoby wystarczą żeby dobijał na każdym dołku, o wrzuceniu czegokoliwek do bagaznika nie wspomnę. Nie wiem jak SIP dostał homologację na 675 kg ładowności dla tego modelu ale jestem pełen uznania za inwencję!

Co zrobić żeby nie ciągnął tak dupą po ziemi a jednoczesnie zachował właściwości jezdne?

Wymienic amorki na gazowo-olejowe?

Może wzmocnić spręzyny?

Link to comment
Share on other sites

Sprężyny możesz mieć już do d*** i czas by było wymienić je na nowe.

Amortyzatory też juz pewnie oberwały swoje.

Gazowo olejowe są lepszym wyjściem niż olejowe. Lepiej tłumią i dają lepszy komfort jazdy. Sprężyny jeżeli chcesz wymieniać na twardsze to najpierw odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz częściej remontować zawieszenie/wymieniać elementy gumowe w zawieszeniu no i czy pogodzisz się z lepszym prowadzeniem w zakrętach kosztem komfortu jazdy po dziurach.

Podobno mam wymienione i amorki i sprężyny chyba przy ok 30k?

Teraz mam 60k i jest beznadziejnie, na pewno cos trzeba z tym zrobić.

Najśmieszniejsze jest to że 99,9% przebiegu robię sam i z pustym bagaznikiem, po prostu wstyd mi kogokolwiek wozić ze względu na napierd..jące zawieszenie.

Pytanie do forumowiczów specjalistów od części.

Są jakieś gazowo olejowe amorki dające się włożyć w Legacy MY04?

Link to comment
Share on other sites

www.kayaba.pl - katalog on-line

Niestety nie znam oznaczeń modeli Subaru tzn nie wiem co to jest BG BD itd...

BD, BG, BH itp to rodzaj nadwozia (odpowiednia generacja z rozdziałem na sedan/kombi), jest podany wprost w numerze VIN.

Link to comment
Share on other sites

Ja taki naiwny jestem że wierzę ludzim więc ASO też.

Nie jestem przesądny ale nigdy więcej nie zarejestrują autka 13 grudnia.

Fatum jakieś! Tfu!

Jakąś babkę do odczyniania trzeba zamówić!

Może SIP zasponsoruje w ramach gwarancji odczynianie?

Link to comment
Share on other sites

Na rachunku Ci nie pisza jakie czesci wymienili i jakie uslugi zrobili?

Tylko to za co płacę.

Moim zdaniem w książce gwarancyjnej powinno byc wpisane wszystko co robiono w ramach gwarancji, niestety w SIP tak nie jest.

Toyota wpisuje, Skoda też a SIP nie-szkoda..

Link to comment
Share on other sites

Najbardziej śmieszne jest to, że każdy legacy ma dupę na innym poziomie. Tego fenomenu nie jest w stanie wyjaśnić nikt. Mój 2004 nosi dupę wysoko mimo, że dość często przewożę w nim dużo bagażu. Dla przypomnienia słynna fotka z porównania legasia krzysioma i mojego rok temu... Ten czarny z przodu miał wtedy dupę jeszcze niżej, mimo, że był najnowszy...

 

album_pic.php?pic_id=521

Link to comment
Share on other sites

Witam,

na allegro można nabyć zestaw gum usztywniających nakładanych na sprężyny ( 1 sztuka / 5 zł ), polecam - mi pomogło.

 

jest to srodek chwilowy bo na naszydrogach takie gumy pieknie wylaza ze sprezyn

 

ja bym proponowal sprawdzic sprezyny bo na naszych cudnych drogach sprezynki bardzo dostaja po ......zwojach :mrgreen:

sprezyny to nie jest duzy koszt a moze rzeczywisce pecnela byla ktoras tylna i teraz jest problem

Link to comment
Share on other sites

Całkowicie poważny wątek.

 

krzysiom, ponawiam prośbę. To Dział Techniczny - jego obowiązują bardziej rygorystyczne zasady.

 

Prosiłbym, dla zapewnienia jego odpowiedniej powagi, o lekką modyfikację tytułu wątku.
Link to comment
Share on other sites

Całkowicie poważny wątek.

 

krzysiom, ponawiam prośbę. To Dział Techniczny - jego obowiązują bardziej rygorystyczne zasady.

 

Prosiłbym, dla zapewnienia jego odpowiedniej powagi, o lekką modyfikację tytułu wątku.

 

Heheh Przemeq wyluzuj. Dupa jest dupą jakkolwiek inaczej byś ją nazwał ;-)

Link to comment
Share on other sites

Całkowicie poważny wątek.

 

krzysiom, ponawiam prośbę. To Dział Techniczny - jego obowiązują bardziej rygorystyczne zasady.

 

Prosiłbym, dla zapewnienia jego odpowiedniej powagi, o lekką modyfikację tytułu wątku.

Proszę bardzo.

 

[ Dodano: Czw Sie 03, 2006 8:38 am ]

Wracając do tematu.

Myślałem ,że może ktoś coś z tym robił i ma juz jakieś rozwiązanie.

Uszkodzone to raczej nic nie jest, po prosu ten typ tak ma.

Link to comment
Share on other sites

a jak wyjechales z salonu to tez tak mial?

 

Ten czarny na zdjęciu tak miał w momencie wyjazdu z salonu. Przejdź się kiedyś do dealera, który ma kilka legasiów na placu. Bardzo się zdziwisz, że niemal każdy ma tył na innym poziomie...

Link to comment
Share on other sites

krzysiom - dzięki.

 

Fido__ - zgadza się. Ale podczas nieobecności Azraela muszę być "plus saint, que le pape"... :twisted: I jeszcze zwróć uwagę na pewną rzecz:

 

Dupa jest dupą jakkolwiek inaczej byś ją nazwał ;-)

 

Da się ją inaczej nazwać. Oto dowód:

 

każdy ma tył na innym poziomie

 

:twisted:

Link to comment
Share on other sites

a jak wyjechales z salonu to tez tak mial?

Zawsze ma nisko. W końcu miał tak nisko że serwis miał co robić.

Teraz ponownie stan jest "jak z salonu" tym sposobem wrzucenie 4x 50KG do bagaznika powoduje pałny przysiad tyłka.

Link to comment
Share on other sites

Najbardziej śmieszne jest to, że każdy legacy ma dupę na innym poziomie. Tego fenomenu nie jest w stanie wyjaśnić nikt. Mój 2004 nosi dupę wysoko mimo, że dość często przewożę w nim dużo bagażu. Dla przypomnienia słynna fotka z porównania legasia krzysioma i mojego rok temu... Ten czarny z przodu miał wtedy dupę jeszcze niżej, mimo, że był najnowszy...

 

Obrazek

 

Nie kazdy, moje autko ma zawieszenie pneumatyczne, jest zawsze poziomo, niezaleznie od obciazenia. Tak jak wszystkie inne Legacy z pneumatyka. Krzysiom ma pecha majac tyle problemow, ale mam dla niego rozwiazanie: chetnie sie zamienie autkami, nie chce zadnej doplaty :-)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...