Jump to content

Klekot silnika podejrzenie uszkodzenia panewki


stablo

Recommended Posts

Witajcie dramat dramat i D.... Dzis nagle zaklekotalo nie mocno i krótko ale stanąłem i klapa laweta serwis i wstępna diagnoza walnięta panewki , reszta po rozebraniu silnika diesla 2010 rok 92 tys km wszystkie przeglądy w ASO nawet przed czasem i taka wtopa

Koledzy jak to ugryźć ponoć jest jakas wada , sypia sie walki , korbowody itd proszę o wszelkie wskazówki auto po gwarancji ale cos tu mi zalatuje defektem fabrycznym,????? To ponoć nie pierwszy przypadek nie 2 nie 10 jesli chodzi o diesla , nie piszcie ze diesel to G...... Bo juz wiem ale.... Potrzebuje wszelkich informacji technicznych , prawnych , rękojmia wada fabryczna cokolwiek co pozwoli wreszcie ruszyć SIP aby podjęto kroki dotyczące wadliwych produktów.

Ponadto jak ugryźć naprawę aby Subaru nie wmówilo ze trzeba wymienić wszystko short block itd , tak najprościej ale tak kosztuje

Czekam na wszelkie info od ludzi którzy mieli ten problem lub od ludzi którzy wiedza gdzie skierować kroki jak walczyć o swoje

Obiecuje ze nie odpuszcze choćbym miał trafić nawet do Strassburga .Koniec , wystarczy , dość wciskania kwitów ze nie umiemy jedzdzic , ze nie umiemy operować sprzęgłem

Dzieki za kazda pomoc

Link to comment
Share on other sites

 

 

Witajcie dramat dramat i D.... Dzis nagle zaklekotalo nie mocno i krótko ale stanąłem i klapa laweta serwis i wstępna diagnoza walnięta panewki , reszta po rozebraniu silnika diesla 2010 rok 92 tys km wszystkie przeglądy w ASO nawet przed czasem i taka wtopa

 

jeżeli auto trafiło do ASO to ja bym sie nie denerwował. :rolleyes: ... i spokojnie poczekał na rozebranie silnika (jeżeli jest taka potrzeba) a potem na informacje...

Link to comment
Share on other sites

Witam Panie Andrzeju auto jest w serwisie ponoc wymaga rozebrania silnika - nie jestem w stanie tego weryfikować mam zaufanie choc czytajac op[isy z forum mozna miec duze watpliwości . Autko zawsze eksploatowane zgodnie z regulaminem hehe przeglady jazda itd , niestety dziś zaklekotało i tak jak napisałem .....

Spuszczono Olej no i ponoć coś tam w nim jakieś fragmenty opiłki czy cos w tym stylu , mechanik jednak spokojnie nim wjechał do serwisu , klekotało jak kiedys praca na dwóch cylindrach 

pytanie nadal moje otwarte

wielbiciel kunsztu kierownicy Pana Andrzeja - nawet gdzieś kiedyś z Elmotu miałem autograf i takie tam ehh co to za czasy 

Link to comment
Share on other sites

@@stablo mała podpowiedź  ;) 

 

 

Witam
Jestem posiadaczem Forestera z 2008 r 2.0 diesel, auto kupiłem w salonie, wszystkie przeglądy w ASO, w połowie 2013 r. przy przebiegu 120100 km pękł wał (na szczęście podczas spokojnej jazdy) laweta i do warsztatu. Auto trafiło do ASO w łodzi. Napisałem pismo do importera Subaru o zaistniałej sytuacji, zaproponowałem o podzieleniu się kosztami naprawy (ASO wyceniło wszystko na 32 tyś zł), liczyłem na chociaż małe wsparcie producenta - mimo że auto było po gwarancji juz ponad 1,5 roku. Dostałem info od ASO że importer chce dokumentacji tego przypadku. Forester stał w warsztacie ponad 3 miesiące, po tym czasie został naprawiony. Wiedziałem od kierownika ASO że część kosztów pokryje importer ale nie wiedziałem ile. Podczas rozliczenia przy odbiorze auta dostałem info że importer pokrył wszystkie koszty naprawy (nowy blok itp.) Zaproponowano mi tylko czy chce dodatkowo wymienić sprzęgło na nowe w promocyjnej cenie 1100 zł - oczywiście się zgodziłem. Przegląd po 120 tyś km (na który akurat była pora) wykonano gratis. Także pełen szacun dla SUBARU POLSKA! W między czasie kupiłem Outbecka H6 z 2007r. (bo wyjazdów miałem dużo a nie wiedziałem jak się sprawy potoczą z Forkiem) i mam problemy z kontrolkami - ale to już inna bajka, opisana w innym temacie. Jakby ktoś był zainteresowany zakupem Forestera z nowym silnikiem i kompletem sprzęgła od pierwszego wł. proszę dać znać. Mimo problemów z H6 i tak mnie "zauroczył" dlatego diesla sprzedaje.

Dodam jeszcze że po tych naprawach mam odczucie że auto ma dużo więcej mocy niż wcześniej - rakieta, jakby przybyło mu 30-40KM.

Link to comment
Share on other sites

Jezu chyba byłes w kościele dałeś na budowę Świątyni ludziska piszą ze majątek zostawiają a Ty trzask prask i po krzyku , proszę o wskazówki co było i jak to załatwiłes

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nie dziwi już mnie, że na allegro są forestery disel już poniżej 40 tys. Masakra z tymi silnikami... Nie chodzi oczywiście o przebieg ale o cenę

 

a ja szukam takiego z uszkodzonym silnikiem i...nie moge znaleść...... :)  


 

 

wielbiciel kunsztu kierownicy Pana Andrzeja - nawet gdzieś kiedyś z Elmotu miałem autograf i takie tam ehh co to za czasy 

 

miło mi :) ..i prosze sie nie denerwować ....

Link to comment
Share on other sites

Ale do wady się nie przyznają. To ja już wolę swoje 2.5xt z 200 kkm i bez awarii. LPG i śmiga taniej niż sbd.

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

 

Nie dziwi już mnie, że na allegro są forestery disel już poniżej 40 tys. Masakra z tymi silnikami... Nie chodzi oczywiście o przebieg ale o cenę

 

a ja szukam takiego z uszkodzonym silnikiem i...nie moge znaleść...... :)  

 

 

 

Coś słabo Pan szuka

 

http://otomoto.pl/subaru-forester-salon-diesel-silnik-nie-pali-C32367029.html

 

za granicą tez kilka sztuk widziałem

Link to comment
Share on other sites

Powiało choć troszkę optymizmem  po wpisie kolegi cybel........i tu pytanie do Pana Andrzeja jak z jego praktyki jak sądzi czy prawie rok po gwarancji po wymianie wtrysków na gwarancji , po wymianie dwumasy na gwarancji chyba tez turbiny pełnym i terminowym serwisie w ASO , samochodzie w stanie niemalże idealnym dbanym , jeżdżonym naprawdę w sposób regulaminowy jak w wojsku :-)  Panie Andrzeju Szanowni forumowicze jakie szansę na finansowanie kosztów naprawy przez SIP ????

Link to comment
Share on other sites

Panie Andrzeju wymieniono mi wtryski po testach gdzies w Warszawie diler wysyłał do Denso chyba taka nazwa , taką informację otrzymałem i wymieniono 

-szacun dla dilera , serwisu itd , nie zostawili tematu bez odpowiedzi 

a wracając do meritum problemu czekam na dalsze uwagi ....

Link to comment
Share on other sites

a tak w szczegółach Panie Andrzeju co się dzieje , że te dieselki słabawe jakieś i cherlawe zdrowotnie ????

92 tys km prawie wwszystko wymienione  brrrr  to mój 17 samochód i poza wtryskami w feralnym Passacie 2.0 TDI nic się nie działo reszta aut  nawet tych na których zdobywałem szlify kierowcy amatora , podbijałem europę ;-) itd nic a nic 

a tutaj napraw za.... dziesiąt tyś zł na gwarancji . Co się dzieje ?? feralny egzemplarz hmmm

Link to comment
Share on other sites

 

 

a tak w szczegółach Panie Andrzeju co się dzieje , że te dieselki słabawe jakieś i cherlawe zdrowotnie ???

 

trudno mi powiedzieć co jest w tym konkretnym przypadku  , zgraja program , rozbiora to pewnie powiedzą....co do wtryskow juz sie wypowiedzialem , .... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...