stablo Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Witajcie dramat dramat i D.... Dzis nagle zaklekotalo nie mocno i krótko ale stanąłem i klapa laweta serwis i wstępna diagnoza walnięta panewki , reszta po rozebraniu silnika diesla 2010 rok 92 tys km wszystkie przeglądy w ASO nawet przed czasem i taka wtopa Koledzy jak to ugryźć ponoć jest jakas wada , sypia sie walki , korbowody itd proszę o wszelkie wskazówki auto po gwarancji ale cos tu mi zalatuje defektem fabrycznym,????? To ponoć nie pierwszy przypadek nie 2 nie 10 jesli chodzi o diesla , nie piszcie ze diesel to G...... Bo juz wiem ale.... Potrzebuje wszelkich informacji technicznych , prawnych , rękojmia wada fabryczna cokolwiek co pozwoli wreszcie ruszyć SIP aby podjęto kroki dotyczące wadliwych produktów. Ponadto jak ugryźć naprawę aby Subaru nie wmówilo ze trzeba wymienić wszystko short block itd , tak najprościej ale tak kosztuje Czekam na wszelkie info od ludzi którzy mieli ten problem lub od ludzi którzy wiedza gdzie skierować kroki jak walczyć o swoje Obiecuje ze nie odpuszcze choćbym miał trafić nawet do Strassburga .Koniec , wystarczy , dość wciskania kwitów ze nie umiemy jedzdzic , ze nie umiemy operować sprzęgłem Dzieki za kazda pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Witajcie dramat dramat i D.... Dzis nagle zaklekotalo nie mocno i krótko ale stanąłem i klapa laweta serwis i wstępna diagnoza walnięta panewki , reszta po rozebraniu silnika diesla 2010 rok 92 tys km wszystkie przeglądy w ASO nawet przed czasem i taka wtopa jeżeli auto trafiło do ASO to ja bym sie nie denerwował. ... i spokojnie poczekał na rozebranie silnika (jeżeli jest taka potrzeba) a potem na informacje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stablo Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Witam Panie Andrzeju auto jest w serwisie ponoc wymaga rozebrania silnika - nie jestem w stanie tego weryfikować mam zaufanie choc czytajac op[isy z forum mozna miec duze watpliwości . Autko zawsze eksploatowane zgodnie z regulaminem hehe przeglady jazda itd , niestety dziś zaklekotało i tak jak napisałem ..... Spuszczono Olej no i ponoć coś tam w nim jakieś fragmenty opiłki czy cos w tym stylu , mechanik jednak spokojnie nim wjechał do serwisu , klekotało jak kiedys praca na dwóch cylindrach pytanie nadal moje otwarte wielbiciel kunsztu kierownicy Pana Andrzeja - nawet gdzieś kiedyś z Elmotu miałem autograf i takie tam ehh co to za czasy Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 @@stablo mała podpowiedź WitamJestem posiadaczem Forestera z 2008 r 2.0 diesel, auto kupiłem w salonie, wszystkie przeglądy w ASO, w połowie 2013 r. przy przebiegu 120100 km pękł wał (na szczęście podczas spokojnej jazdy) laweta i do warsztatu. Auto trafiło do ASO w łodzi. Napisałem pismo do importera Subaru o zaistniałej sytuacji, zaproponowałem o podzieleniu się kosztami naprawy (ASO wyceniło wszystko na 32 tyś zł), liczyłem na chociaż małe wsparcie producenta - mimo że auto było po gwarancji juz ponad 1,5 roku. Dostałem info od ASO że importer chce dokumentacji tego przypadku. Forester stał w warsztacie ponad 3 miesiące, po tym czasie został naprawiony. Wiedziałem od kierownika ASO że część kosztów pokryje importer ale nie wiedziałem ile. Podczas rozliczenia przy odbiorze auta dostałem info że importer pokrył wszystkie koszty naprawy (nowy blok itp.) Zaproponowano mi tylko czy chce dodatkowo wymienić sprzęgło na nowe w promocyjnej cenie 1100 zł - oczywiście się zgodziłem. Przegląd po 120 tyś km (na który akurat była pora) wykonano gratis. Także pełen szacun dla SUBARU POLSKA! W między czasie kupiłem Outbecka H6 z 2007r. (bo wyjazdów miałem dużo a nie wiedziałem jak się sprawy potoczą z Forkiem) i mam problemy z kontrolkami - ale to już inna bajka, opisana w innym temacie. Jakby ktoś był zainteresowany zakupem Forestera z nowym silnikiem i kompletem sprzęgła od pierwszego wł. proszę dać znać. Mimo problemów z H6 i tak mnie "zauroczył" dlatego diesla sprzedaje.Dodam jeszcze że po tych naprawach mam odczucie że auto ma dużo więcej mocy niż wcześniej - rakieta, jakby przybyło mu 30-40KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stablo Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Jezu chyba byłes w kościele dałeś na budowę Świątyni ludziska piszą ze majątek zostawiają a Ty trzask prask i po krzyku , proszę o wskazówki co było i jak to załatwiłes Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 @@stablo tu jeszcze masz podpowiedź http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/61043-wymiana-shortblocku-po-gwarancji/ Zasady proste,przeglądy w ASO,auto po awarii odstawione do ASO,pismo do SIP-u z opisem i dokumentacją. Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Nie dziwi już mnie, że na allegro są forestery disel już poniżej 40 tys. Masakra z tymi silnikami... Nie chodzi oczywiście o przebieg ale o cenę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Nie dziwi już mnie, że na allegro są forestery disel już poniżej 40 tys. Masakra z tymi silnikami... Nie chodzi oczywiście o przebieg ale o cenę a ja szukam takiego z uszkodzonym silnikiem i...nie moge znaleść...... wielbiciel kunsztu kierownicy Pana Andrzeja - nawet gdzieś kiedyś z Elmotu miałem autograf i takie tam ehh co to za czasy miło mi ..i prosze sie nie denerwować .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ale do wady się nie przyznają. To ja już wolę swoje 2.5xt z 200 kkm i bez awarii. LPG i śmiga taniej niż sbd. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaca10 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Nie dziwi już mnie, że na allegro są forestery disel już poniżej 40 tys. Masakra z tymi silnikami... Nie chodzi oczywiście o przebieg ale o cenę a ja szukam takiego z uszkodzonym silnikiem i...nie moge znaleść...... Coś słabo Pan szuka http://otomoto.pl/subaru-forester-salon-diesel-silnik-nie-pali-C32367029.html za granicą tez kilka sztuk widziałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
stablo Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Powiało choć troszkę optymizmem po wpisie kolegi cybel........i tu pytanie do Pana Andrzeja jak z jego praktyki jak sądzi czy prawie rok po gwarancji po wymianie wtrysków na gwarancji , po wymianie dwumasy na gwarancji chyba tez turbiny pełnym i terminowym serwisie w ASO , samochodzie w stanie niemalże idealnym dbanym , jeżdżonym naprawdę w sposób regulaminowy jak w wojsku :-) Panie Andrzeju Szanowni forumowicze jakie szansę na finansowanie kosztów naprawy przez SIP ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 @@stablo szanse na naprawę w ramach "gwarancji" omów z ASO i SIP-em. Raczej tak bez rozgłosu i zbędnych dyskusji na Forum.Wobec informacji z wpisu powyżej,szanse raczej duże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Coś słabo Pan szuka http://otomoto.pl/su...-C32367029.html szukam takiego w którym... silnik sie nie kręci ale o tego też zapytam.. po wymianie wtrysków na gwarancji , od lat czekam , żeby jakies wtryski na gwaracji wymienić.....i nic.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stablo Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Panie Andrzeju wymieniono mi wtryski po testach gdzies w Warszawie diler wysyłał do Denso chyba taka nazwa , taką informację otrzymałem i wymieniono -szacun dla dilera , serwisu itd , nie zostawili tematu bez odpowiedzi a wracając do meritum problemu czekam na dalsze uwagi .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 a wracając do meritum problemu czekam na dalsze uwagi ... dalsze sprawy to już z aso , po ewentualnym sprawdzeniu silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stablo Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 a tak w szczegółach Panie Andrzeju co się dzieje , że te dieselki słabawe jakieś i cherlawe zdrowotnie ???? 92 tys km prawie wwszystko wymienione brrrr to mój 17 samochód i poza wtryskami w feralnym Passacie 2.0 TDI nic się nie działo reszta aut nawet tych na których zdobywałem szlify kierowcy amatora , podbijałem europę ;-) itd nic a nic a tutaj napraw za.... dziesiąt tyś zł na gwarancji . Co się dzieje ?? feralny egzemplarz hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 a tak w szczegółach Panie Andrzeju co się dzieje , że te dieselki słabawe jakieś i cherlawe zdrowotnie ??? trudno mi powiedzieć co jest w tym konkretnym przypadku , zgraja program , rozbiora to pewnie powiedzą....co do wtryskow juz sie wypowiedzialem , .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now