phagen Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=6371 Subaru postanowiło w tym roku delikatnie zmodyfikować model XV. Ma być cichszy, bezpieczniejszy, a także lepiej się prowadzić m.in. dzięki zmodyfikowanemu układowi kierowniczemu. Drobne poprawki czekają na nas również we wnętrzu wraz z bogatszym wyposażeniem. Uda mu się poprawić sprzedaż? No to czekamy na modele rocznika 2014. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Krótkie podsumowanko nowości XV MY14: Debiutują dwa nowe kolory: Quartz Blue Pearl (J8U) zastępuje Marine Blue Pearl (F9H) oraz Plasma Green (J9U) (kolor XV Hybrid - pytanie do Dyrekcji czy będzie w PL?) zamiast bardzo fajnego Deep Cherry Pearl (E3U) Oprócz tego zmieniają się kody kolorów (we wszystkich modelach): Ice Silver Metallic (E1U) na (G1U) Jasmine Green Metallic (35Q) na (H5Q) Desert Khaki (36Q) na (HQ6) Tangerine Orange Pearl (E2U) na (G2U) Venetian Red Pearl (32Q) na (H2Q) Przechodząc do wnętrza. Żegnamy srebrne elementy kierownicy i witamy ciemnoszare: Pokrętła klimatyzacji takie jak w XV Hybrid i WRX (bardzo ładne w mojej opinii) Tyle zmian zauważyłem z informacji modelowej na stronie Subaru.pl. Czekamy na Specyfikację oraz fotki i informacje o działaniu TPMS. Jeśli były jeszcze jakieś zmiany to może szanowna Dyrekcja coś więcej napisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Póki nie zaturbią tego 2.0 to sprzedaż nie wystrzeli !!. Rynek aż wyje o takie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Przede wszystkim Subaru traktuje rynek UE, w tym Polski po macoszemu i nie rozumiem dlaczego w USA można zamówić np aktywny tempomat i cały system bezpieczeństwa EyeSight , a u nas nie - ba nie można zamówić nawet relingów do XV. Gdyby ten samochód sensownie skonfigurować to miałby sprzedaż, pewno za Outbackiem pojawi się wersja diesla z automatem, ale w wersji Comfort i wyżej ten samochód jest po prostu drogi - licząc nawet do innych modeli Subaru, czasem są oczywiście promocje, rabaty, ale nie można sobie skonfigurować samochodu nawet poziomie Dacii, nie mówiąc już o Skodzie. Edytowane 11 Marca 2014 przez phagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Tak to jest. USA jednak przytłacza ilością zamówień. Zobacz że tam nawet Tribeca schodzi a w EU od lat wycofana. W USAi się nie wyrabiają z foresterem i mają najwyższą sprzedaż w historii. Diesel z CVT ma być też w forku pod koniec roku ale u nas nic o tym nie słychać. Wyczytałem to tylko na subaru.org Dlatego o tym pisałem bo miałem ochotę na XV 2.0XT zamiast droższego Forestera (? być może). Forek jest naprawde dobry ale trochę za duży dla mnie. Raz bym się szarpnął na nowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Żegnamy srebrne elementy kierownicy i witamy ciemnoszare: Hmm u mnie są ciemnoszare ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Tak to jest. USA jednak przytłacza ilością zamówień. Nie mniej gdyby polityka Subaru względem UE była sensowniejsza to i tu byłaby większa sprzedaż, przecież nawet w Szwajcarii nie można zamówić relingów do XV choć model wygrał z VW Golfem i był najlepiej sprzedawanym samochodem przez pewien czas. Skoro i tak produkują w Japonii to można by podciągnąć ofertę dla Europy. Nie wiem czy byłoby wielu chętnych na Subaru XV w wersji silnika XT czyli te 240 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SX4ever Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 (edytowane) Przede wszystkim Subaru traktuje rynek UE, w tym Polski po macoszemu i nie rozumiem dlaczego w USA można zamówić np aktywny tempomat i cały system bezpieczeństwa EyeSight , a u nas nie - ba nie można zamówić nawet relingów do XV. Rynek EU, a tym bardziej rynek PL nie jest po prostu dla Subaru interesujacy. W 2013 roku z 724.000 nowych pojazdow sprzedanych przez Subaru 424.689 sztuk znalazlo nabywcow w USA. Jezeli to porownac z 1.436 sztuk sprzedanych w tym samym roku w Polsce, czy np. z 7.456 sztuk w Niemczech to raczej trudno sobie wyobrazic aby producent byl zainteresowany indywidualnym konfigurowaniem tych kilku procent pojazdow na rynki EU. USA, Australia, Chiny, a ostatnio Kanada i Rosja to rynki na ktorych Subaru ekspanduje, a Europa moze sie cieszyc ze, przynajmniej na razie, nie planuje sie z jej rynkow wycofac. Polecam lekture tej publikacji, szczegolnie jej 17-tej strony: Subaru Żegnamy srebrne elementy kierownicy i witamy ciemnoszare: Hmm u mnie są ciemnoszare ... To tak samo jak i w moim... Edytowane 11 Marca 2014 przez SX4ever Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Żegnamy srebrne elementy kierownicy i witamy ciemnoszare: Hmm u mnie są ciemnoszare ... To tak samo jak i w moim... Aj, przepraszam, zakładki mi się pomyliły. Żegnamy ciemnoszare i witamy srebrne. Postaram się poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Tak myślałem, że srebrne będą - jak pokrętła od klimy :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Falkowski Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ciekawe czy możliwy będzie upgrade XV 2013 do 2014 :-) ? Chodzi konkretnie o " Model z 2-litrowym silnikiem benzynowym zyskuje zmodyfikowane zawieszenie, które ma poprawić jego prowadzenie i zagwarantować kierowcy więcej przyjemności z jazdy. Wszystkie wersje wyposażone są teraz w dodatkową dźwiękoszczelną grodź, która ma jeszcze lepiej izolować kabinę od dźwięku silnika. Elektryczne wspomaganie kierownicy zostaje przeprogramowane tak, by kierowca ma lepsze czucie tego, co się dzieje z kołami " Troszkę mogło by być ciszej :-) Praca przedniego zawieszenia i układu hamulcowego też jest czasem zbyt głośna. CVT mogli by troszkę przeprogramować na szybszą zmianę biegów w trybie D Takie miałbym uwagi po 20tyś. Po za tym jeździ i działa świetnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remano Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Upgrade wydaje się możliwy, szczególnie ten dot. softu. Może Dyrekcja będzie wstanie potwierdzić teraz lub w przyszłości taką możliwość :-) Wysłane z telefonu przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Rynek EU, a tym bardziej rynek PL nie jest po prostu dla Subaru interesujacy. Tu mamy kwadraturę koła, skoro rynek nie jest interesujący to nie mamy ciekawej oferty, a skoro nie mamy ciekawej oferty to i sprzedaż jest słaba - w efekcie rynek nie jest interesujący. Nawet jeśli USA jest priorytetem, to nie rozumiem dlaczego nie można ujednolicić oferty, czy jej jakoś poprawić skoro i tak Subaru produkuje w Japonii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@rol Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Cześć phagen. Mam do Ciebie pytanie, swego czasu na jednym z tematów zacząłeś drążyć temat napędu w XV ze skrzynią CVT. Czy udało Ci się coś dowiedzieć jak ten napęd rzeczywiście działa. Chodzi mi oczywiście o zwykłe użytkowanie (xv 2.0 CVT) tzn jaki rozkład jest przy jeździe na wprost, jak to wygląda przy poślizgu na łuku a jak przy ruszaniu na grząskiej nawierzchni. Czy następuje tu dołącznie napędu czy jest on stały, jeśli tak to w jakich proporcjach. Pozdrawiam Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phagen Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) Pamiętam taki wątek, ale nie ja go zacząłem i nie ja też pisałem w temacie. Z tego co pamiętam, to osoby piszące podnosiły problem, że z automatem CVT nie ma takiej swobody w rozdzielaniu napędu i nie można dostać np 100 procent mocy na tył, dotyczy to chyba też wszystkich modeli Subaru nie tylko XV - pamiętam taki wątek przy Outbacku 2.0D CVT na forum Autogaleria, gdzie przeglądałem dyskusję pod testem i chyba kilka razy mignęło mi coś podobnego tu na forum przy okazji dwóch dyskusji. Edytowane 19 Marca 2014 przez phagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Po przejechaniu (jak na razie tylko) 1500 km stwierdzam, że izolacja akustyczna silnika jest bardzo skuteczna (może aż za bardzo ? ). Także praca układu kierowniczego jest wzorowa i pozwala na dobre czucie pojazdu. Skrzypień, wszelkich świerszczy - brak. A te chromowane pokrętła sterowania klimatyzacją z naszych XV MR 2014 zostaną ponoć wprowadzone do Forestera MR 2015. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się