guni1 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam, Szykuje sie do zmiany swiec. Tyle co wiem to to, ze powinny byc platynowe (ponoc starczaja na ok 75tys km). Czy jakis konkretny producent jest polecany? Gdzie mozna kupic takie swiece w dobrej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Mozesz kupić swiece w jc na szyszkowej ngk laser platinum premium sa dobre i nie drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 do jakiego subaru ? jesli gt/wrx to ngk pfr6b a jesli jakis starszy gt to pfr6g11 to sa laser platinum, kupisz w jc auto, elit, intercars i nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dzieki za info. potrzebuje je do forestera turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 w takim razie potrzebujesz pfr6b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 moge ci takie swiece zalatwic za 265zl(w subaru 400zl), oczywiscie oryginalne NGK i z rachunkiem, jakby co to pytaj biuro@samochodzik.net [ Dodano: Sro Sie 02, 2006 7:39 pm ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Trzeba troche sprostowac Legacy Turbo i SI GT do 97r maja PFR6G(w Legacy T mozna wlozyc BR6EVX) mozna zalozyc PFR6G11 ale wtedy nalezy zmniejszyc przerwe na elektrodach z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Trzeba troche sprostowac Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia A czemu trzeba zmieejszyć przerwę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Trzeba troche sprostowac Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia A czemu trzeba zmieejszyć przerwę? dlatego, ze swiece z koncowka 11 maja fabrycznie ustawiona przerwe na 1,1mm i pasuja jeszcze do kilkunastu modeli.Mozna oczywiscie kupic 6B lub 6G i one fabrycznie maja ustawione na 0,7-0,8mm(taka przerwa powinna byc w GT) wieksza przerwa nie sprzyja prawidlowej zapalaniu mieszanki w silniku turbo i np na wiekszej przerwie czyli slabszejiskrze u mnie strzelalo w wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Dobrze że mam PFR6B i nie muszę piłować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Do silnikow turbo lepiej jednak stosowac swiece miedziane, bo daja lepsza iskre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi