guni1 Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Witam, Szykuje sie do zmiany swiec. Tyle co wiem to to, ze powinny byc platynowe (ponoc starczaja na ok 75tys km). Czy jakis konkretny producent jest polecany? Gdzie mozna kupic takie swiece w dobrej cenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurczak Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Mozesz kupić swiece w jc na szyszkowej ngk laser platinum premium sa dobre i nie drogie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 do jakiego subaru ? jesli gt/wrx to ngk pfr6b a jesli jakis starszy gt to pfr6g11 to sa laser platinum, kupisz w jc auto, elit, intercars i nie tylko Link to comment Share on other sites More sharing options...
guni1 Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 dzieki za info. potrzebuje je do forestera turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 w takim razie potrzebujesz pfr6b Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 moge ci takie swiece zalatwic za 265zl(w subaru 400zl), oczywiscie oryginalne NGK i z rachunkiem, jakby co to pytaj biuro@samochodzik.net [ Dodano: Sro Sie 02, 2006 7:39 pm ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Trzeba troche sprostowac Legacy Turbo i SI GT do 97r maja PFR6G(w Legacy T mozna wlozyc BR6EVX) mozna zalozyc PFR6G11 ale wtedy nalezy zmniejszyc przerwe na elektrodach z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek12 Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Trzeba troche sprostowac Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia A czemu trzeba zmieejszyć przerwę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Trzeba troche sprostowac Podobnie jest w przypadku GT97- i WRX gdzie powinny byc swiece PFR6B lub PFR6B11 i rowniez trzeba zmniejszyc przerwe z fabrycznych 1,1mm na 0,7-0,8mm Pozdrowienia A czemu trzeba zmieejszyć przerwę? dlatego, ze swiece z koncowka 11 maja fabrycznie ustawiona przerwe na 1,1mm i pasuja jeszcze do kilkunastu modeli.Mozna oczywiscie kupic 6B lub 6G i one fabrycznie maja ustawione na 0,7-0,8mm(taka przerwa powinna byc w GT) wieksza przerwa nie sprzyja prawidlowej zapalaniu mieszanki w silniku turbo i np na wiekszej przerwie czyli slabszejiskrze u mnie strzelalo w wydech Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek12 Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Dobrze że mam PFR6B i nie muszę piłować :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Do silnikow turbo lepiej jednak stosowac swiece miedziane, bo daja lepsza iskre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts