Jump to content

turbo dziadek łupie przy szybkiej zmianie biegów...


Guest gorzel
 Share

Recommended Posts

Guest gorzel

Witam,

 

pojawił się kolejny niepokojący odgłos w Legacy Turbo. Przy szybkiej zmianie biegów z dużych obrotów i potem szybkim dodaniu gazu, czyli powiedzmy po prostu przy dynamicznej zmianie biegów, daje się słyszeć głośne dupnięcie. Niby gdzieś z tyłu, ale tak pewności nie mam. Odgłos jest taki, jakby wjechać jendnym kołem z wylanym amortyzatorem w dziurę. Z dziurami jednak nie ma nic wspólnego, daje się słyszeć bez wzdlędu na nawierzchnię.

 

A więc - co to może być? Gdzie to w Warszawie zdiagnozować i ewentualnie naprawiać za rozsądne pieniądze?

 

A przy okazji - poprzedni właściciel twierdził, że uszkodzony jest czujnik ABSu i stąd też pali się kontrolka hamulców na desce. Zanim jednak wymienię czujnik, warto by chyba było sprawdzić, czy to na pewno on - a to już chyba jedynie przez podpięcie auta do komputera? Gdzie w Warszawie się to robi, ile taka przyjemność kosztuje?

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze ;) w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek

 

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ]

najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest gorzel
wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze ;) w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek

 

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ]

najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru ;)

 

Dzięki, brzmi niegroźnie, bo już się obawiałem, że to coś z przeniesieniem napędu, co mnie będzie kosztować ogromne pieniądze. Zobaczymy, jutro zmieniamy olej, to zobaczymy co mechanik o tym powie.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

pojawił się kolejny niepokojący odgłos w Legacy Turbo. Przy szybkiej zmianie biegów z dużych obrotów i potem szybkim dodaniu gazu, czyli powiedzmy po prostu przy dynamicznej zmianie biegów, daje się słyszeć głośne dupnięcie. Niby gdzieś z tyłu, ale tak pewności nie mam. Odgłos jest taki, jakby wjechać jendnym kołem z wylanym amortyzatorem w dziurę. Z dziurami jednak nie ma nic wspólnego, daje się słyszeć bez wzdlędu na nawierzchnię.

 

A więc - co to może być? Gdzie to w Warszawie zdiagnozować i ewentualnie naprawiać za rozsądne pieniądze?

 

A przy okazji - poprzedni właściciel twierdził, że uszkodzony jest czujnik ABSu i stąd też pali się kontrolka hamulców na desce. Zanim jednak wymienię czujnik, warto by chyba było sprawdzić, czy to na pewno on - a to już chyba jedynie przez podpięcie auta do komputera? Gdzie w Warszawie się to robi, ile taka przyjemność kosztuje?

 

Pozdrawiam!

 

u mnei tak lupie konczaca sie poduszka pod skrzynia :)

 

a podlaczyc pod kompa i zdiagnozowac mozesz u Janka Korneckiego (Azrael ma jego strone w swoim podpisie)

Link to comment
Share on other sites

wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze ;) w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek

 

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ]

najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru ;)

 

wymiana "silentblockow" pomaga, to samo przerabialismy w legacy turbo jakis czas temu

Link to comment
Share on other sites

Guest gorzel

Mój mechanik podał tę samą diagnozę - konkretnie powiedział chyba luz tylnego dyfra. Ale twierdzi, żeby tego nie ruszać, bo niczemu to nie grozi, a można tylko pogorszyć sprawę. Ma rację? Ile w przybliżeniu może to kosztować i gdzie ewentulanie z tym jeszcze pojechać?

 

Jak piszą forumowicze mocowania tylnego dyfra. To bardzo typowa usterka.
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...