Gość gorzel Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam, pojawił się kolejny niepokojący odgłos w Legacy Turbo. Przy szybkiej zmianie biegów z dużych obrotów i potem szybkim dodaniu gazu, czyli powiedzmy po prostu przy dynamicznej zmianie biegów, daje się słyszeć głośne dupnięcie. Niby gdzieś z tyłu, ale tak pewności nie mam. Odgłos jest taki, jakby wjechać jendnym kołem z wylanym amortyzatorem w dziurę. Z dziurami jednak nie ma nic wspólnego, daje się słyszeć bez wzdlędu na nawierzchnię. A więc - co to może być? Gdzie to w Warszawie zdiagnozować i ewentualnie naprawiać za rozsądne pieniądze? A przy okazji - poprzedni właściciel twierdził, że uszkodzony jest czujnik ABSu i stąd też pali się kontrolka hamulców na desce. Zanim jednak wymienię czujnik, warto by chyba było sprawdzić, czy to na pewno on - a to już chyba jedynie przez podpięcie auta do komputera? Gdzie w Warszawie się to robi, ile taka przyjemność kosztuje? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Sprawdź krzyżaki na wale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczak Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ] najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorzel Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ] najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru Dzięki, brzmi niegroźnie, bo już się obawiałem, że to coś z przeniesieniem napędu, co mnie będzie kosztować ogromne pieniądze. Zobaczymy, jutro zmieniamy olej, to zobaczymy co mechanik o tym powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam, pojawił się kolejny niepokojący odgłos w Legacy Turbo. Przy szybkiej zmianie biegów z dużych obrotów i potem szybkim dodaniu gazu, czyli powiedzmy po prostu przy dynamicznej zmianie biegów, daje się słyszeć głośne dupnięcie. Niby gdzieś z tyłu, ale tak pewności nie mam. Odgłos jest taki, jakby wjechać jendnym kołem z wylanym amortyzatorem w dziurę. Z dziurami jednak nie ma nic wspólnego, daje się słyszeć bez wzdlędu na nawierzchnię. A więc - co to może być? Gdzie to w Warszawie zdiagnozować i ewentualnie naprawiać za rozsądne pieniądze? A przy okazji - poprzedni właściciel twierdził, że uszkodzony jest czujnik ABSu i stąd też pali się kontrolka hamulców na desce. Zanim jednak wymienię czujnik, warto by chyba było sprawdzić, czy to na pewno on - a to już chyba jedynie przez podpięcie auta do komputera? Gdzie w Warszawie się to robi, ile taka przyjemność kosztuje? Pozdrawiam! u mnei tak lupie konczaca sie poduszka pod skrzynia a podlaczyc pod kompa i zdiagnozowac mozesz u Janka Korneckiego (Azrael ma jego strone w swoim podpisie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 wymien (sinnerbbloki) nie wiem jak to sie pisze w tylnej belce trzymające dyfer bo przy zmianie biegu ten dyfer sie cofa i jest taki dzwiek [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 10:22 pm ] najlepiej jak bys dostał orginalne bo te z jc są słabe kazdy mechanik ci je wymieni nie musi sie znać na subaru aby sie tylko znał na wyciskaniu w prasie albo kup sobie te fioletowe power flexy czy cos takiego nie wiem nie znam sie na tych rzeczach tuningowych do subaru wymiana "silentblockow" pomaga, to samo przerabialismy w legacy turbo jakis czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Jak piszą forumowicze mocowania tylnego dyfra. To bardzo typowa usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 a podlaczyc pod kompa i zdiagnozowac mozesz u Janka Korneckiego (Azrael ma jego strone w swoim podpisie) No nie wiem. Antyk to chyba tylko z SSM gada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gorzel Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Mój mechanik podał tę samą diagnozę - konkretnie powiedział chyba luz tylnego dyfra. Ale twierdzi, żeby tego nie ruszać, bo niczemu to nie grozi, a można tylko pogorszyć sprawę. Ma rację? Ile w przybliżeniu może to kosztować i gdzie ewentulanie z tym jeszcze pojechać? Jak piszą forumowicze mocowania tylnego dyfra. To bardzo typowa usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Nie luz dyfra tylko jego mocowania. Ruszać, warsztaty Subaru w Wawie były wielokrotne wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi