Skocz do zawartości

Charakterystyka SBD


Bolek303

Rekomendowane odpowiedzi

Adam, to w Aso subaru zmieniają olej za frajer? Mogę podjechać z własnym olejem i mi go zmienia za friko wbijajac pieczęć do książki?

 

Co do tego przykładu z programem, ta sytuacja miała miejsce kilkadziesiad lat temu. Poszukam jak będę przy komputerze. Sprzęgło jak sprzęgło, wadliwe może nie jest, jest slabawe na masę forka i tyle, jak się jeździ na pół sprzęgła to łatwo je zabić.

 

@xperia

Wymiana oleju jest wliczona w cenę przeglądu a olej możesz przywieźć swój. Ja tak robiłem ale już po gwarancji.

 

A propo sprzęgieł. Byłem na darmowym szkoleniu SJS min. z obsługi sprzęgła. Był tam Pan który spalił sprzęgło ścigając się z kolegą. Mówił bez zażenowania że to wielki wstyd bo po kilkunastu ostrych startach jego samochód stanął a kolegi nie. SIP wymienił mu sprzęgło w ramach gwarancji(po to przyjechał na kurs). Dopiero wtedy zrozumiałem co to znaczy że użytkownik jest "niekompatybilny z samochodem" i dlaczego każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czy warto zainwestować od razu w wymiane korbowodu w celu zabezpieczenia przed jego pęknięciem?

 

podłączam się pod to pytanie, bardzo bede wdzięczny za odpowiedź

Warto ,ale w nowy silnik :-) same korby to mało wał i panewki jeszcze + uszczelki - jakies 7500 bez robocizny

 

Witam

Planuję zakup http://otomoto.pl/su...-C31614241.html . Kilka dni temu osobiście oglądałem auto. Po odpaleniu silnika przez około 2 minuty falowały wolne obroty. Jak powiedział pan z salonu w którym stoi samochód jest to spowodowane dostrajaniem wtrysków bo auto nie było odpalane przez dłuższy czas tzn około miesiąca(przy codziennej jeździe podobno nie występuje to zjawisko). Podczas jazdy próbnej przy jeszcze zimnym silniku na obrotach 1000-1300 słychać było charakterystyczny klekot, który podobno jest normalny dla tego silnika. Padło też sformułowaie "krótki wtrysk" jako powód tego typu dźwięków na zimnym silniku. Dodam, że po zakończonej jeździe silnik pracował równo i bez niepokojących odgłosów. Ile jest prawdy w tym co usłyszałem od pana z salonu i czy powinienem sobie odpuścić mój plan zakupu Subaru z silnikiem diesla?

 

Pozdrawiam, Paweł

jak szukasz legacy 2008/2009 to uważaj na tego

http://otomoto.pl/subaru-legacy-serwisowany-bezwypadkowy-C31961197.html

sam z ciekawości pytałem ,ale nie maja żadnych papierów ,że silnik nowy po rozmowie tel. gość powiedział ,że oni regenerowali :-) ściema jakich mało i 0 GW.

A co do tej pracy silnika to ja nic takiego nie mam a wtryski to się programuje po podpięciu subarowskiego softu :-) nic samo się nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo tez się robi... Poczytaj o kalibracji wtryskow w silnikach sbd. Oczywiście nie robi się to w warunkach jakie opisał autor posta, tj. zimny silnik zaraz po odpaleniu ale taka procedura podczas której obroty skaczą ma miejsce.

 

@xperia

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bolek303 miałem podobne rozterki. Czytanie forum w tym temacie bardziej zniechęca do zakupu i potęguje wątpliwości niż pomaga. Kupiłem OBK z 2008 z 2.0D.Klekot na zimnym silniku-tak, trochę pomogło czyszczenie wtrysków w ASO. Przejechałem ok 40.000km (w 8 miesięcy), głównie autostrady 120-160kmh, średnie spalanie 6,9.Podejrzewam,że usterkowość zbliżona do diesli innych producentów. Nie żałuję zakupu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bolek303 miałem podobne rozterki. Czytanie forum w tym temacie bardziej zniechęca do zakupu i potęguje wątpliwości niż pomaga. Kupiłem OBK z 2008 z 2.0D.Klekot na zimnym silniku-tak, trochę pomogło czyszczenie wtrysków w ASO. Przejechałem ok 40.000km (w 8 miesięcy), głównie autostrady 120-160kmh, średnie spalanie 6,9.Podejrzewam,że usterkowość zbliżona do diesli innych producentów. Nie żałuję zakupu. Pozdrawiam.

 

Ja pierdziu normalny koles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...