Skocz do zawartości

Kryterium Toru Kielce SuperOES 2014 (markowa klasa SUBARU!!)


Kwapcio23

Rekomendowane odpowiedzi

Na drogowych, albo na takich samych oponach :) Jakby ten extreeme wziął patronat nad zawodami, ufundował drogie i fajne nagrody, dla biorących udział w superoesie dał fajne zniżki na zakup opon, to i tak by na tym zarobił. A rywalizacja byłaby bardziej wyrównana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drogowych, albo na takich samych oponach :) Jakby ten extreeme wziął patronat nad zawodami, ufundował drogie i fajne nagrody, dla biorących udział w superoesie dał fajne zniżki na zakup opon, to i tak by na tym zarobił. A rywalizacja byłaby bardziej wyrównana ;)

cos w tym stylu ,ale to wiecej roboty i robienie klas dla organizatora ,,myśle ,że ludzi byłoby wiecej chętnych,ale i tak jest duzo chłopaków jezdzacych,to po co zmieniać/myśl organizatorów/ i albo jedziesz,albo narzekasz,TYLE !! zatem.....kończymy marzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni wprowadzić medale za udział dla każdego + klasa dla Alexa, pegiego i mnie. Tym sposobem zawsze wracalibyśmy do domu z pucharkiem ;) Żonie potem byłoby łatwiej tłumaczyć wydatki na samochód :P

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kto się wybiera ? http://automobilklub.kielce.pl/pl/aktualnosci/1587,superoes-10-2016-final-kryterium-na-torze-quot-kielce-quot.html

Czy ktoś już był i może mi udzielić kilku informacji ?

Ja chyba przyjadę na oglądarę. Auto jeszcze nie gotowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Odbiór administracyjny (na 1 piętrze, salka wykładowa SJS) - tam podpisujesz zgłoszenie, dostajesz mapkę i numery startowe (zaczynają się od klasy 6). Numery naklejasz na auto i jedziesz na 2. Badanie, na którym sprawdzą auto i dostaniesz naklejkę BK; po badaniu jest 3. Odprawa (w sali obok restauracji), po której jest 4. Przejazd zapoznawczy - jadą wszyscy, w kilku rundach, sznurkiem za pilotem, jak się skończy zapoznanie jest 5. Przejazd treningowy, na którym jedziesz jak na zawodach, ale bez pomiaru czasu; jak się skończy trening, rozpoczynają się 6. Przejazdy punktowane, pomiędzy którymi uprawiany jest najważniejszy punkt zawodów, czyli 7. Towarzyska szydera, ale w sobotę loża będzie skromna, o ile w ogóle jakaś będzie ... 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Odbiór administracyjny (na 1 piętrze, salka wykładowa SJS) - tam podpisujesz zgłoszenie, dostajesz mapkę i numery startowe (zaczynają się od klasy 6). Numery naklejasz na auto i jedziesz na 2. Badanie, na którym sprawdzą auto i dostaniesz naklejkę BK; po badaniu jest 3. Odprawa (w sali obok restauracji), po której jest 4. Przejazd zapoznawczy - jadą wszyscy, w kilku rundach, sznurkiem za pilotem, jak się skończy zapoznanie jest 5. Przejazd treningowy, na którym jedziesz jak na zawodach, ale bez pomiaru czasu; jak się skończy trening, rozpoczynają się 6. Przejazdy punktowane, pomiędzy którymi uprawiany jest najważniejszy punkt zawodów, czyli 7. Towarzyska szydera, ale w sobotę loża będzie skromna, o ile w ogóle jakaś będzie ... 

;)

Dzięki za info !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Wracając do naszych piątkowych rozmów.

Fajnie by było gdyby w przyszłości regulamin superoes narzucał wszystkim przynajmniej obowiązek używania seryjnych opon. Moim zdaniem poziom rywalizacji byłby na wyższym poziomie, a impreza stałaby się tańsza dla zawodników.

 

Dzisiaj większość zawodów w Polsce do wyścig zbrojeń, a co się z tym wiąże, ogromne koszty tej zabawy. :(

Nie tyle seryjnych, co wystarczy homologowanych. Dobrej klasy używki slicka rajdowego z E4 można kupić naprawdę za rozsądne pieniądze i cenowo niewiele odstają od nowych opon seryjnych.

Kolejna zasada - jeden komplet na cały event z możliwością zamiany pomiędzy osiami i będzie OK ;).

Wracając do tematu opon na chwilę, Power Stage Bednary wprowadziło zakaz grzania opon. Od nowego sezonu mają mierzyć temperaturę na starcie i dawać kary czasowe, cofać w kolejce do startu albo całkowicie wykluczać zawodnika.

 

Na początku pomysł wydawał mi się dobry, ale im dłużej o tym myślę tym więcej mam wątpliwości.

 

Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wracając do naszych piątkowych rozmów.

Fajnie by było gdyby w przyszłości regulamin superoes narzucał wszystkim przynajmniej obowiązek używania seryjnych opon. Moim zdaniem poziom rywalizacji byłby na wyższym poziomie, a impreza stałaby się tańsza dla zawodników.

 

Dzisiaj większość zawodów w Polsce do wyścig zbrojeń, a co się z tym wiąże, ogromne koszty tej zabawy. :(

Nie tyle seryjnych, co wystarczy homologowanych. Dobrej klasy używki slicka rajdowego z E4 można kupić naprawdę za rozsądne pieniądze i cenowo niewiele odstają od nowych opon seryjnych.

Kolejna zasada - jeden komplet na cały event z możliwością zamiany pomiędzy osiami i będzie OK ;).

Wracając do tematu opon na chwilę, Power Stage Bednary wprowadziło zakaz grzania opon. Od nowego sezonu mają mierzyć temperaturę na starcie i dawać kary czasowe, cofać w kolejce do startu albo całkowicie wykluczać zawodnika.

 

Na początku pomysł wydawał mi się dobry, ale im dłużej o tym myślę tym więcej mam wątpliwości.

 

Co Wy na to?

Muszę szybko dać ogłoszenie:

"Sprzedam rolki do grzania opon"

 

 

A tak poważnie - uważam, że zakaz grzania i kontrola na starcie to dobry pomysł!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I grzać. Bo wypuścić się na slicku bez dogrzania na krótką próbę to nie wiem, czy nie lepiej zrezygnować ze slicka. 

Na Kielcach na szczęście Pancin pilnuje, żeby jakichś głupich rewolucji nie było. Można na slicku, można go dogrzać i jeszcze wjechać na start bez kolejki, żeby nie wystygł ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

I grzać. Bo wypuścić się na slicku bez dogrzania na krótką próbę to nie wiem, czy nie lepiej zrezygnować ze slicka.

 

I stąd moje wątpliwości czy ten pomysł jest tak do końca przemyślany i dobry.

Na pierwszy rzut oka wydawał mi się genialny w swojej prostocie ale im dłużej nad nim myślę tym więcej mam wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I grzać. Bo wypuścić się na slicku bez dogrzania na krótką próbę to nie wiem, czy nie lepiej zrezygnować ze slicka.

Na Kielcach na szczęście Pancin pilnuje, żeby jakichś głupich rewolucji nie było. Można na slicku, można go dogrzać i jeszcze wjechać na start bez kolejki, żeby nie wystygł ;)

Pegi, kiedyś już i tym rozmawialiśmy z Panzinem. Pamiętasz?

 

Jestem za bezwzględnym reżimem startowania wg. numerów startowych.

Często jest tak, że w kolejce aut z dogrzanymi oponami stoją auta. ...a przed nie wbija się jakiś as bez kolejki.

 

Niestety, żeby zmiany w regulaminie miały sens, muszą być egzekwowane, a to wiąże się dodatkowymi czynnościami i problemami dla Organizatora. Pewnie skutkiem tego będzie również obniżenie płynności startów, a co za tym idzie, zmniejszenie ilości przejazdów.

 

Tak więc zmiany te wiążą się również z pewnymi utrudnieniami. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...