Skocz do zawartości

3tys. km. Foresterem 2.0 N/A


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

15 tys km rocznie? Dużo to nie jest, ale przy apetycie H6 może i by się opłaciło, trzeba przeliczyć, ale do tego celu mamy osobny wątek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284

 

Do nowego OBK wchodzi zbiornik 60l, to którego efektywnie wlewa się 48-52l LPG.

Aflinta ma rację, że trzeba przeliczyć, czy się opłaca.

Die o/a technische Gruende sollen normaleweise keine Rolle spielen. Auch in diesem Motor ;) Przepraszam za turecki niemiecki ;)

 

W czasie upałów w aucie z LPG motorek ma łatwiej bo "musi" pobierać ciepło aby odparować gaz.

 

Prawda, na temat LPG rozmawiamy w innym dziale,

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie mial zrobione min 10 tys to dopeiro mozna cokolwiek powiedziec o jego przyspieszeniu. Wez go pare razy na autoban ,ja bylem 3 razy i "pomoglo" mu bardzo. Po 3 tys moj silnik mocno sie jescze bujal i byl totalnie nieulozony.Teraz ma 11300 i to zupelnie inny,lepszy i szybszy silnik.Wazne zeby go nie zamulac (...)

Potwierdzam. Z czasem nabiera wigoru :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myslalem.Zauwazylem ze nowe RAV 4 tez jezdzi na Geolandarach,czyzby jakis japonski trend?:) Na swojej stronie Yokohama chwali sie ze od lat cieszy sie zaufaniem Subaru ....dobry zart:)

Podobno Yokohama robi bardzo dobre opony*

 

 

* zdecydowanie nie dotyczy to modelu Geolander

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe... W sumie czteronapędówka ma wrodzną skłonność do jazdy na wprost - łuki jej nie służą, bo skoro wszystkie koła są napędzane, to kórymi skręcać?!? :D Testowałem ostatnio rozkład momentu w Legacy robiąc okrążenia naokoło ciasnego ronda. Piszczało jak głupie, a na koniec zabawy tunel środkowy w okolicy skrzyni biegów nagrzał się od całego momentu, którego sprzęgło nie dało rady spożytkować i musiał się w ciepło zmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe... W sumie czteronapędówka ma wrodzną skłonność do jazdy na wprost - łuki jej nie służą, bo skoro wszystkie koła są napędzane, to kórymi skręcać?!? :D

Właśnie dlatego wynaleźli dyfry. W Subaru są trzy: przedni, środkowy i tylny :D

 

Testowałem ostatnio rozkład momentu w Legacy robiąc okrążenia naokoło ciasnego ronda. Piszczało jak głupie, a na koniec zabawy tunel środkowy w okolicy skrzyni biegów nagrzał się od całego momentu, którego sprzęgło nie dało rady spożytkować i musiał się w ciepło zmienić...

W Subaru masz skrzynię pod lewarkiem (tunelem środkowym), a nie jak w większości innych samochodów w komorze silnika. Jest tam też centralny dyfer z wiskozą. Nie ma się co dziwić, że się nagrzał tunel środkowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toż i się nie dziwię :) Co nie zmienia faktu, że dyfry są po to, żeby samochód w ogóle chciał skręcać. Inaczej połączenie przodu z tyłem skutecznie by to utrudniało (zresztą - wsiądź to prawdziwej terenówki i na zblokowanych dyfrach przejedź się trochę po asfalcie :D) Idalnie byłoby mieć dwa silniki, po jednym na oś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie ma wasze docieranie na maksa do docierania tutaj chyba nawet przez Dyrekcje opisywanego? Chodzi mi o te dynamiczna jazde, ale ponizej 3500rpm przez zdaje sie pierwsze 2kkm, potem ponizej 4000rpm do pierwszych 10,czy 30kkm, a potem 200-300km po autobahnie z maks predkoscia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia ze Stanow Carfit, szkoda tylko ze znowu srebny.. ;), tak czy inaczej gratuluje Forysia. ( napewno bardziej docenisz go zima )

 

Tylko chciałem srebrnego, odbierałem go w Wa-wie bo nigdzie tego koloru nie było. Wiesz że gdyby mieli go u Emila w Krakowie to bym tam odbierał a nie wlókł się po Warszawce.

Do Warszawy nic nie mam jak by się kto pytał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...