pedro Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Oj pewien jesteś? Na stronie subaru jasno napisali, że do modeli turbo i H6 nie montują... Cytuję: Aus technischen Gründen nicht möglich ist der Einbau der ecomatic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Niemcy nie montują bo taka polityka, u nas zrobią bez problemu Warto tylko uwzględnić nieco większy zbiornik paliwa, niż tradycyjny w miejsce koła zapasowego, bo daleko możesz nie zajechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 aflinta robię rocznie jakieś 15.000km, głównie po mieście... Mały bak i brak zapasu w ogóle by mi nie przeszkadzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 15 tys km rocznie? Dużo to nie jest, ale przy apetycie H6 może i by się opłaciło, trzeba przeliczyć, ale do tego celu mamy osobny wątek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 15 tys km rocznie? Dużo to nie jest, ale przy apetycie H6 może i by się opłaciło, trzeba przeliczyć, ale do tego celu mamy osobny wątek: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284 Do nowego OBK wchodzi zbiornik 60l, to którego efektywnie wlewa się 48-52l LPG. Aflinta ma rację, że trzeba przeliczyć, czy się opłaca. Die o/a technische Gruende sollen normaleweise keine Rolle spielen. Auch in diesem Motor Przepraszam za turecki niemiecki W czasie upałów w aucie z LPG motorek ma łatwiej bo "musi" pobierać ciepło aby odparować gaz. Prawda, na temat LPG rozmawiamy w innym dziale, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Ale mnie stać, co nie zmienia faktu, że jak się da o 50% taniej to po co przepłacać! Po prostu dżentelmenom pewnych rzeczy robić nie wypada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jak bedzie mial zrobione min 10 tys to dopeiro mozna cokolwiek powiedziec o jego przyspieszeniu. Wez go pare razy na autoban ,ja bylem 3 razy i "pomoglo" mu bardzo. Po 3 tys moj silnik mocno sie jescze bujal i byl totalnie nieulozony.Teraz ma 11300 i to zupelnie inny,lepszy i szybszy silnik.Wazne zeby go nie zamulac (...) Potwierdzam. Z czasem nabiera wigoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorgal Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Dla mnie auto od początku było szybkie, a teraz po 30 000 kilometrów dochodzi jeszcze większa "znajomość" auta, także teraz wykorzystanie możliwości auto wzrosło z "50% do 60%". Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Pytanie z innej beczki,czy w waszych Foresterach tez piszcza opony na zakretach? W moim zdarza sie to zawsze,99% skrętow,nawet przy spokojnej jezdzie.Czy to kwestia mekkich Goleandarow czy moze braku zbieznosci??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 opony na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 opony na 100% Na pewno opony. Przydałoby się je zmienić. Na mokrym są tragiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Tak tez myslalem.Zauwazylem ze nowe RAV 4 tez jezdzi na Geolandarach,czyzby jakis japonski trend? Na swojej stronie Yokohama chwali sie ze od lat cieszy sie zaufaniem Subaru ....dobry zart:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Tak tez myslalem.Zauwazylem ze nowe RAV 4 tez jezdzi na Geolandarach,czyzby jakis japonski trend? Na swojej stronie Yokohama chwali sie ze od lat cieszy sie zaufaniem Subaru ....dobry zart:) Podobno Yokohama robi bardzo dobre opony* * zdecydowanie nie dotyczy to modelu Geolander Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 piszczą okrutnie..... strach kogoś z rodziny przewieźć bo to tylko utwierdza ich w przekonaniu ze jeżdżę jak wariat - co nie jest prawdą. Nawet na zimówkach (w kwietniu) bylo o wiele lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Ciekawe... W sumie czteronapędówka ma wrodzną skłonność do jazdy na wprost - łuki jej nie służą, bo skoro wszystkie koła są napędzane, to kórymi skręcać?!? Testowałem ostatnio rozkład momentu w Legacy robiąc okrążenia naokoło ciasnego ronda. Piszczało jak głupie, a na koniec zabawy tunel środkowy w okolicy skrzyni biegów nagrzał się od całego momentu, którego sprzęgło nie dało rady spożytkować i musiał się w ciepło zmienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Ciekawe... W sumie czteronapędówka ma wrodzną skłonność do jazdy na wprost - łuki jej nie służą, bo skoro wszystkie koła są napędzane, to kórymi skręcać?!? Właśnie dlatego wynaleźli dyfry. W Subaru są trzy: przedni, środkowy i tylny Testowałem ostatnio rozkład momentu w Legacy robiąc okrążenia naokoło ciasnego ronda. Piszczało jak głupie, a na koniec zabawy tunel środkowy w okolicy skrzyni biegów nagrzał się od całego momentu, którego sprzęgło nie dało rady spożytkować i musiał się w ciepło zmienić... W Subaru masz skrzynię pod lewarkiem (tunelem środkowym), a nie jak w większości innych samochodów w komorze silnika. Jest tam też centralny dyfer z wiskozą. Nie ma się co dziwić, że się nagrzał tunel środkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Toż i się nie dziwię Co nie zmienia faktu, że dyfry są po to, żeby samochód w ogóle chciał skręcać. Inaczej połączenie przodu z tyłem skutecznie by to utrudniało (zresztą - wsiądź to prawdziwej terenówki i na zblokowanych dyfrach przejedź się trochę po asfalcie ) Idalnie byłoby mieć dwa silniki, po jednym na oś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jak sie ma wasze docieranie na maksa do docierania tutaj chyba nawet przez Dyrekcje opisywanego? Chodzi mi o te dynamiczna jazde, ale ponizej 3500rpm przez zdaje sie pierwsze 2kkm, potem ponizej 4000rpm do pierwszych 10,czy 30kkm, a potem 200-300km po autobahnie z maks predkoscia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 O Boże! 30kkm poniżej 4000rpm - mi by to zajęło jakieś dwa lata!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Ja bylem swoim 3 razy na A4 bo akurat mialem trase.Silnik bardzo lubi wysokie obroty,5 wrzucalem przy ok 160 choc ciezko wchodzi.Przez pierwsze 2000 jezdzilem spokojnie ale bez zamulania.Na poczatku palil jak smok,teraz 11 min:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Pozdrowienia ze Stanow Carfit, szkoda tylko ze znowu srebny.. , tak czy inaczej gratuluje Forysia. ( napewno bardziej docenisz go zima ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Pozdrowienia ze Stanow Carfit, szkoda tylko ze znowu srebny.. , tak czy inaczej gratuluje Forysia. ( napewno bardziej docenisz go zima ) Tylko chciałem srebrnego, odbierałem go w Wa-wie bo nigdzie tego koloru nie było. Wiesz że gdyby mieli go u Emila w Krakowie to bym tam odbierał a nie wlókł się po Warszawce. Do Warszawy nic nie mam jak by się kto pytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się