michal Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Zafundowalem sobie takie cos w Nismo i musze wam powiedziec, ze przepasc w stosunku do seryjnej dzwigni. Drogi prowadzenia poszczegolnych biegow wydaja mi sie nawet krotsze niz te z STi. Co prawda do skrzynie z S2000 jeszcze daleko, choc znacznie blizej niz w przypadku STi. Polecam to rozwiazanie wszystkim posiadaczom WRXow, ktorzy pozbawieni sa tego patenu. Bez dwoch zdan warto.
Azrael Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Poobserwuj jak będzie w czasie eksploatacji. Taki patent B&M do Forda dostaje luzów już po 2-3 tys.km.
michal Posted July 28, 2006 Author Posted July 28, 2006 Poobserwuj jak będzie w czasie eksploatacji. Taki patent B&M do Forda dostaje luzów już po 2-3 tys.km. Problem, ze ten samochod nie jest "normalnie" eksloatowany ...
Azrael Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Tym bardziej jest dobry do testów. Dziwne jest to ze te B&My do Forda są takie kijowe a mają ogóllnie taką dobra opinię, przedziwne...
michal Posted July 28, 2006 Author Posted July 28, 2006 Trzeba zmienic samochod, a wtedy znow beda dobre
Azrael Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Jest tu njeden na forum co kupje auta żeby mu do felg pasowały ale ja nie będę żeby mi do short-shiftera pasowały ;-) Wolę takie z short-shifterem od razu :-) Jak kiedyś będe bogaty... (ale się rozmarzyłem....)
Polini Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 No nareszcie jakaś fotka Nyski. Myślałem, że zapomniałeś o niej. Jeszcze na niemieckich blachach? :shock:
komancz Posted July 28, 2006 Posted July 28, 2006 Michal, fajny SS, B&M w Hondzie tez dobrze sie sprawdzaly P.S.Co to za radio? CD + MD?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.