Jump to content

Przekładnia kierownicza Forester


inzynier_mamon
 Share

Recommended Posts

Witam

Po wizycie u Jana Korneckiego zapadła diagnoza - stuka prawdopodobnie przekładnia kierownicza. No i trzeba będzie coś z tym zrobić. Jedną propozycją była regeneracja. I właściwie jestem zdecydowany na to, ale przyszedł mi do głowy pewien pomysł - a może można kupić coś używanego w dobrym stanie? Ale nie wiem ile to może kosztować. Próbowałem również znaleźć coś nowego na internetowych stronach, ale prawdę mówiąc nie wiem jak w języku Szekspira jest przekładnia kierownicza. Czy ktoś mógłby pomóc? I gdzie szukać?

 

Dziekuję

Link to comment
Share on other sites

Witam

Po wizycie u Jana Korneckiego zapadła diagnoza - stuka prawdopodobnie przekładnia kierownicza. No i trzeba będzie coś z tym zrobić. Jedną propozycją była regeneracja. I właściwie jestem zdecydowany na to, ale przyszedł mi do głowy pewien pomysł - a może można kupić coś używanego w dobrym stanie? Ale nie wiem ile to może kosztować. Próbowałem również znaleźć coś nowego na internetowych stronach, ale prawdę mówiąc nie wiem jak w języku Szekspira jest przekładnia kierownicza. Czy ktoś mógłby pomóc? I gdzie szukać?

 

Dziekuję

 

a jestes pewien, ze ta w dobrym stanie nie zacznie za 2k km stukac?

mysle, ze najlepszym wyjsciem bedzie regeneracja, chyba ze chcesz kupic szybka przekladnie u Marcina :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Wiesz, chciałbym porównać ceny przekładni, ale w sklepach internetowych w Polsce to znalazłem przekładnie sportowe do Imprez. A jak pisałem nie wiem czego szukać w anglojęzycznych stronach, żeby porównać

 

 

 

Zadzwoń do serwisu i się spytaj ile kosztuje. Nie mam nawet wyobrażenia rzędu wielkości.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Do zrobienia takiej ze skróconymi potrzebujesz dwie oryginalne i jeszcze coś tam, one są produkowane metodą manufaktury.

majac przekladnie z gt'ka oraz druga z sti, co trzeba przerobic/dorobic,

zeby moglo dzialac w klasycznej budzie :?:

Link to comment
Share on other sites

a może można kupić coś używanego w dobrym stanie?

trąci oksymoronem ;]

 

Ale nie wiem ile to może kosztować. Próbowałem również znaleźć coś nowego na internetowych stronach,

ja znalazlem jakas maglownice (i to niejedna) za (w przeliczeniu) ok. 1400 PLN - sam bylem zdziwiony. Ale moze to regenerowane cosik, nie doczytalem, bo w miedzyczasie sie okazalo ze to tylko krzyzaki :-D A szukalem "subaru steering rack" w guglarce.

Link to comment
Share on other sites

przydaloby sie zrobic jakas paszteciarska skladanke

 

Oj tak :roll:

 

A czy kots wie co proponuje nie-ASO.Czy oni siagaja gotowce czy sami porzerabiaja?

Link to comment
Share on other sites

nie sadze zeby byla modyfikowana hydraulika bo co tam zmieniac? zaworki i szybkosc przeplywu plynu? To raczej mailo by wplyw na latwiejsze/trudniejsze krecenie kiera.Modyfikacja strikte mechaniczna-slimak i listwa.

Link to comment
Share on other sites

Czy to opcja ok. -30%

 

Nio 5 klockow by mozna przemyslec jeli by mial to diametralnie zienic drewniany uklad w GTeku.

 

 

 

Modyfikacja strikte mechaniczna-slimak i listwa.

 

Jesli tylko to to wydaje mi sie ze na pewno by sie znalazl jakis spec kto by w tym podlubal.Trzeba by bylo kupic uzywke i zaryzykowac tylko do kogo sie z tym zglosic?

Link to comment
Share on other sites

W rajdowych wersjach Fiata 126p poradzono sobie zmieniając zamocowanie drążka kierowniczego środkowego z zewnętrznymi ( zmieniło się ramie przekładni ) więc najprostrzym sposobem w Subaru było by wywiercenie nowego otworu bliżej środka osi obrotu w zwrotnicy i zamocowanie tam końcówki drążka kierowniczego

Jeśli chodzi o tzw szybkie przekładnie to zapewne zmieniona jest liczba zębów na listwie lub wałku, hydrałlika nic do tego nie ma bo koła się skręcaja z taką samą liczbą obrotów kierownicy na włączonym i zgaszonym silniku

PzdrE12

Link to comment
Share on other sites

W rajdowych wersjach Fiata 126p poradzono sobie zmieniając zamocowanie drążka kierowniczego środkowego z zewnętrznymi ( zmieniło się ramie przekładnie ) więc najprostrzym sposobem w Subaru było by wywiercenie nowego otworu(bliżej środka obrotu) w zwrotnicy i zamocowanie tam końcówki drążka kierowniczego

Jeśli chodzi o tzw szybkie przekładnie to zapewne zmieniona jest liczba zębów na listwie lub wałku, hydrałlika nic do tego nie ma bo koła się skręcaja z taką samą liczbą obrotów koła kierownicy na włączonym i zgaszonym silniku

PzdrE12

126p mial chyba innej konstrukcji przkladnie kierownicza niz obecnie stosowane

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...