Intakwrx Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Pozwoliłem sobie na nowy wątek bo po dodaniu do starego nie zobaczyłem go na liście aktualnych, a opcja szukaj go nie znajduje. Zabrałem się za zmianę klocków hamulcowych i tarcz. Na zdjęciach zobaczycie zamocowany miernik zegarowy o którym wcześniej pisałem w tym wątku. Miernik zegarowy razem z ramieniem magnetycznym kosztuje ok 150 zł. Zakładasz go, a tarcze przykręcasz. Pamiętaj zblokować kierownice żeby w czasie kręcenia tarcza nie mieć przekłamań. W Subaru pomiar sie ładnie robi bo można kręcić tylną osia bez dotykania przedniej. Odchylenie przeciwległych części tarczy nie powinno być większe niż 0.05 mm. Pomiar najlepiej robić w 4 miejscach, ale również podczas obracania wychwycić punkt najbardziej wychylone. Oznaczyć sobie je i po przełożeniu tarczy o następne szpilki, znowu zmierzyć. O ile z jedna tarcza było trochę zabawy to druga był OK przy pierwszym pomiarze. Teraz pozostaje mi jeździec i sprawdzić swoją teorie. Nawet jak by wystąpiło po 3000-6000 km lekkie bicie to tym miernikiem dojdę która to tarcza. Przekładając można ją jeszcze uratować. Tu linki do miernika bicia - zegarowy oraz statywu pomiarowego. P.S. Założyłem klocki Remsa, komplet tył, przód, ok 200 zł ! Do jazdy na co dzień bardzo polecam ! Natomiast czy przeżyją jazdę po Torze Poznań dowiem się za 4 dni i o wynikach poinformuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Nie przeżyją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Nie przeżyją... Też tak myślę ale jak by przeżyły, to nie będzie sensu kupować wynalazków w cenach 3,4, a nawet 6 razy droższych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Intakwrx Grubość tak na "oko" jest poniżej 22mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Intakwrx Grubość tak na "oko" jest poniżej 22mm Na "oko" to ci ptaszek narobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Intakwrx Grubość tak na "oko" jest poniżej 22mm Na "oko" to ci ptaszek narobił A możesz zmierzyć i podać jaka jest grubość tarcz ? sprawdzę w Poznaniu bo coś klocki za 200 pln plus za cienkie tarcze ... to "malizną" mi to leci ptaszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Intakwrx Grubość tak na "oko" jest poniżej 22mm Na "oko" to ci ptaszek narobił A możesz zmierzyć i podać jaka jest grubość tarcz ? sprawdzę w Poznaniu bo coś klocki za 200 pln plus za cienkie tarcze ... to "malizną" mi to leci ptaszku Tarcze są po przetoczeniu, a klocki zabójczo tanie to fakt. Do jazdy na co dzień bardzo dobre, a czy mielizna przy katowaniu to powiem ci po niedzieli [ Dodano: Pon Lip 31, 2006 2:43 am ] Nie przeżyją... Nie zawiodły ani razu i przeżyły spokojnie Więc BARDZO polecam te klocuszki. Za tą cenę są bezkonkurencyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Rzeczywiście, wyły trochę ale nie ugotowałeś ich. Może dlatego że sesje były krótkie. W ogóle mało problemów z hamulcami było, może za wolno jeździliśmy (ja na pewno jeździłem za wolno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 gdzie to sie w Polsze kupuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Remsa? W hurtowniach Elit... to najtańsze klocki chyba ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Rzeczywiście, wyły trochę. Wyją tak bo tarcze przednie EBC TURBO GROOVE są nacinane. Klocki EBC REDSTUFF to dopiero wyją na tych tarczach podczas hamowania. jak byś już klocków niemiał i samym zaciskiem hamował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 remsy wrzucilem do porzedniego auta na brembo max-y wiec tez nacinane - dawaly rade ale wyly z powodu tarcz - tam tez ich nie zgrzalem a kilka razy mialem awaryjne zhamowania - na ulice spoko - nie wiem tylko jak sie zachowaja przy zhamowaniu z powiedzmy 200-220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja mam w Cossie nacinane tarcze i mi nie wyją aż tak. Dziwne.... Natomiast w Seiko klocki OMP zaczęły wyć gdzies po 8 kółkach bez przerwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Azrael "może za wolno jeździliśmy (ja na pewno jeździłem za wolno)." A jakie czasy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Wiem że Sejem zrobilismy coś w okolicach 2:25-2:27, dla mnie to było naście pierwszych kółek w życiu po tym torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 a sejem mocno poprawiony ? a opony for normal use czy competition only ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Sej dupowóz którym mój dziadek jeździ po Wawie, zawias Bilstein + Eibach, POwerflex i wydech Supersprint (może ze 4KM więcej niż seria, albo i nie bo 70 tys przebiegu i Motul 15W50 zalany), opony Dębica Vivo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Po przejechaniu na tych tarczach o których pisałem wyżej 30.000 km mogę powiedzieć że opanowałem technologie instalacji tarcz,. niema żadnych problemów mimo ostrej eksploatacji hamulców podczas ALT-u w Poznaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Bicie tarczy powinno się raczej mierzyć w pobliżu jej zewnętrznej krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Po przejechaniu na tych tarczach o których pisałem wyżej 30.000 km mogę powiedzieć że opanowałem technologie instalacji tarcz,. niema żadnych problemów mimo ostrej eksploatacji hamulców podczas ALT-u w Poznaniu. I warto było się w to wszystko bawić? Znaczy się czy się opłacało(opłaca)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Bicie tarczy powinno się raczej mierzyć w pobliżu jej zewnętrznej krawędzi. Zgadza sie, ale jak masz nacinana to w tym miejscu na focie szukasz skrajnych punktów odchyły bo tam niema żłobień potem robisz pomiar na skraju, nie męcząc sie na rowkach W sumie tak chodzi o to żeby poszukać układu w jakim bicie piasty jak najbardziej znosi się z biciem tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Po przejechaniu na tych tarczach o których pisałem wyżej 30.000 km mogę powiedzieć że opanowałem technologie instalacji tarcz,. niema żadnych problemów mimo ostrej eksploatacji hamulców podczas ALT-u w Poznaniu. I warto było się w to wszystko bawić? Znaczy się czy się opłacało(opłaca)? No chyba tak, bo tarcze nowe nie musiałem kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 co myslicie o tych tarczach hamulcowych :?: czy to jest dobra propozycja czy raczej nie zawracac sobie nimi glowy :?: :roll: http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-3G-PERFORM ... dZViewItem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Ja mam z przodu Taroxy nawiercane i rowkowane, ferodo w połowie zużyte starczyły na ok. 2000 km. Komplet Reemsy na przód i tył kosztują w CARIXIE 209 zł. Są miękkie ale nie tną tarcz. Na razie zrobiłem 1000 km i nic. Hamują bardzo dobrze. http://www.carix.pl/site/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 .... Reemsy na przód i tył kosztują w CARIXIE 209 zł. Są miękkie ale tną tarcz. .... To znaczy ? Ja miałem i nie było żadnych problemów, starczały na 15000 Km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się