Skocz do zawartości

Korek chłodnicy a korek zbiornika...


pawel_koszalin

Rekomendowane odpowiedzi

No ja u siebie wymienilem ten wlasnie korek.  Wymiana odbyla sie przy  zmianie chlodnicy, ktora sie rozszczelnuila i termostatu przy okazji. Po wszystkim zaobserwowalem jednak, ze plynu podczas jazdy ubywa... i musze dolewac srednio co okolo 300 km jakies 2-3 setki. czy to normalne?

 

Coś tam może ubywać przez jakiś czas po wymianie chłodnicy i zalaniu całego układu od nowa, całość powinna się odpowietrzyć, ale na dłuższą metę płynu nie powinno ubywać, nie w takich ilościach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No ja u siebie wymienilem ten wlasnie korek.  Wymiana odbyla sie przy  zmianie chlodnicy, ktora sie rozszczelnuila i termostatu przy okazji. Po wszystkim zaobserwowalem jednak, ze plynu podczas jazdy ubywa... i musze dolewac srednio co okolo 300 km jakies 2-3 setki. czy to normalne?

 

Coś tam może ubywać przez jakiś czas po wymianie chłodnicy i zalaniu całego układu od nowa, całość powinna się odpowietrzyć, ale na dłuższą metę płynu nie powinno ubywać, nie w takich ilościach...

 

 

No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac :huh:  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac

 

Irytacja nie pomoże :). Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac

 

Irytacja nie pomoże :). Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym.

 

Pozdrawiam,

 

no dzieki :) bede dolewal. tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania.

 

p.s. napisz wolna chwila jak mozem na pw ile wynioslo Cie upg i co jeszcze tam ronbiles przy okazji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania.

Ja do pracy mam podobną odległość (ok.3km) i płynu mi nie ubywa. Wg mnie podjedź jednak do doktora, który ogarnia subaru,

bo układ chłodzenia musi być w pełni sprawny, a w 2.5XT szczególnie trzeba tego pilnować.

Ja swojego zagazowałem i od ok. 50 tysięcy km ciesze się bezawaryjną i tańszą jazdą.

Edytowane przez karol76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa, bo u mnie jest tylko ten korek ze skrzydełkami 108KPA, nie mam korka na chłodnicy Forek 2.5XT 2005/6 przed lift

 

 

PzDr

 

U mnie też jest tylko korek za skrzydełkami, brak korka na samej chłodnicy przy grillu - Forek XT 2005 rok, ale modelowo już polift. Miałem wymianianą chłodnicę, ale nie wiem jaka była wcześniej... Auto jeździ całkiem żwawo i nie mam żadnych problemów, a Ty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak jest z odpowietrzeniem układu (po zmianie dolałem tylko raz do wyrównawczego i trzyma) ale chłodnica dość późno zaskakuje. Więc może być to wina zapowietrzenia. Zatem jak poprawnie odpowietrzyć układ ????? Bo jedni mówią że sam się odpowietrzy inni że na otwartych korkach i sam już nie wiem :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działające płynnie ogrzewanie wnętrza,brak skoków wskazówki temperatury na tablicy,wentylatory chłodnicy włączające się na postoju i wyłączające się po krótkim czasie,powiedzmy ok.1 minuty.

Edytowane przez cybel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac

 

Irytacja nie pomoże :). Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym.

 

Pozdrawiam,

 

no dzieki :) bede dolewal. tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania.

 

p.s. napisz wolna chwila jak mozem na pw ile wynioslo Cie upg i co jeszcze tam ronbiles przy okazji :)

 

Oj,  mój przez 3,5km to nawet się dobrze nie rozgrzeje... a wiadomo, że na zimnym nie można dynamicznie pojechać , no może można, ale to jest to niezdrowe dla auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...