marhof Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No ja u siebie wymienilem ten wlasnie korek. Wymiana odbyla sie przy zmianie chlodnicy, ktora sie rozszczelnuila i termostatu przy okazji. Po wszystkim zaobserwowalem jednak, ze plynu podczas jazdy ubywa... i musze dolewac srednio co okolo 300 km jakies 2-3 setki. czy to normalne? Coś tam może ubywać przez jakiś czas po wymianie chłodnicy i zalaniu całego układu od nowa, całość powinna się odpowietrzyć, ale na dłuższą metę płynu nie powinno ubywać, nie w takich ilościach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No ja u siebie wymienilem ten wlasnie korek. Wymiana odbyla sie przy zmianie chlodnicy, ktora sie rozszczelnuila i termostatu przy okazji. Po wszystkim zaobserwowalem jednak, ze plynu podczas jazdy ubywa... i musze dolewac srednio co okolo 300 km jakies 2-3 setki. czy to normalne? Coś tam może ubywać przez jakiś czas po wymianie chłodnicy i zalaniu całego układu od nowa, całość powinna się odpowietrzyć, ale na dłuższą metę płynu nie powinno ubywać, nie w takich ilościach... No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac Irytacja nie pomoże . Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac Irytacja nie pomoże . Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym. Pozdrawiam, no dzieki bede dolewal. tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania. p.s. napisz wolna chwila jak mozem na pw ile wynioslo Cie upg i co jeszcze tam ronbiles przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania.Ja do pracy mam podobną odległość (ok.3km) i płynu mi nie ubywa. Wg mnie podjedź jednak do doktora, który ogarnia subaru, bo układ chłodzenia musi być w pełni sprawny, a w 2.5XT szczególnie trzeba tego pilnować. Ja swojego zagazowałem i od ok. 50 tysięcy km ciesze się bezawaryjną i tańszą jazdą. Edytowane 9 Marca 2014 przez karol76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ciekawa sprawa, bo u mnie jest tylko ten korek ze skrzydełkami 108KPA, nie mam korka na chłodnicy Forek 2.5XT 2005/6 przed lift PzDr U mnie też jest tylko korek za skrzydełkami, brak korka na samej chłodnicy przy grillu - Forek XT 2005 rok, ale modelowo już polift. Miałem wymianianą chłodnicę, ale nie wiem jaka była wcześniej... Auto jeździ całkiem żwawo i nie mam żadnych problemów, a Ty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 @@marhof, odpisałem ci już na PW PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Koledzy a jak jest z odpowietrzeniem układu (po zmianie dolałem tylko raz do wyrównawczego i trzyma) ale chłodnica dość późno zaskakuje. Więc może być to wina zapowietrzenia. Zatem jak poprawnie odpowietrzyć układ ????? Bo jedni mówią że sam się odpowietrzy inni że na otwartych korkach i sam już nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57687-uklad-chlodzenia-odpowietrzanie/?hl=%2Bodpowietrzenie+%2Buk%C5%82adu+%2Bch%C5%82odzenia#entry1658480 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 ale wstyd..nie znalazłem ale DZIĘKI !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 ale wstyd.. Nie ma się co wstydzić,szukajka czasem zawodzi.Pytać to nic złego czy wstydliwego,robić głupoty,to już inna historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 ...a może inaczej co wskazuje na to że układ jest prawidłowo odpowietrzony i wszystko O.K. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) Działające płynnie ogrzewanie wnętrza,brak skoków wskazówki temperatury na tablicy,wentylatory chłodnicy włączające się na postoju i wyłączające się po krótkim czasie,powiedzmy ok.1 minuty. Edytowane 12 Marca 2014 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 OK Dzięki ! Zwrócę uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 No wlasnie... liczylem sie z tym, ze zanim sie unormuje troche bede musial na dniach dolewac. Kurde coraz bardziej irytuje mnie to XT, nie sadzilem, ze to tak delikatne stworzenie i trzeba na nie ciagle dmuchac Irytacja nie pomoże . Obserwuj i dolewaj, może rzeczywiście się odpowietrza. U mnie objawem, który skutkował powodem do zmartwienia (UPG) było przybywanie a nie ubywanie płynu w wyrównawczym. Pozdrawiam, no dzieki bede dolewal. tak sobie teraz mysle, ze przyczyna ubywania moga byc krotkie trasy, ktore pokonuje do pracy (3,5 km w jedna strone). myslalem nad tym zeby sprzedac XT i kupic NA do zagazowania. p.s. napisz wolna chwila jak mozem na pw ile wynioslo Cie upg i co jeszcze tam ronbiles przy okazji Oj, mój przez 3,5km to nawet się dobrze nie rozgrzeje... a wiadomo, że na zimnym nie można dynamicznie pojechać , no może można, ale to jest to niezdrowe dla auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się