rafal73 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Szanowni, Czy ma ktos z Was porowanie swiecenia xenonów w Subaru Legacy (w szczególności MY10) do innych aut? Mialem kiedys Honde Acord z xenonami i pamietam jak w nocy na trasie Lodz-Miedzyzdroje chyba ze 2x wlaczylem drogowe, bo xenon oswietlal droge idealnie... Honda niestety odjechala bez mojej zgody, no i tak to sie stalo, ze mam Legacy... Nestety swiatla xenonowe moim zdaniem swieca kiepsko... A ostatnio jak wsiadlem w outlandera znow zobaczylem jak moga swiecic xenony... Mam pytanie : 1. Czy Wy tez macie takie oddczucie? 2. Czy moze xenony sie po prostu wypalaja i z czasem gorzej swieca? Auto ma 150kkm po Polandii, gdzie trzeba jeżdzić na światlach i moze po prostu trzeba je wymienic??? Mozecie sie podzielic Waszymi obserwacjami? Gdyby nie cena, a jeszcze gorzej wymiana, to by czlowiek po prostu sprawdzil, a tak, to pisze po forach ;-) Pozdr Wysłane z mojego GT-P7500 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Skoro mają 150 kkm, to chyba czas na zmianę. Mam OBK MY 2012 z przebiegiem 45 kkm, z tego nieduża część przejechana na światłach mijania (bo mam dzienne) i nie mogę powiedzieć złego słowa. Porównując do Skody Yeti z symbolicznym przebiegiem, która ma skrętny bixenon, nie widzę różnicy. W legacy 2009 też było ok. Z jedną uwagą - w jednym i drugim subaru podnosiłem światła, bo fabrycznie były ustawione zdecydowanie za nisko. I jeszcze jedno - po takim przebiegu, non stop na światłach, możesz mieć już odbłyśniki w reflektorach w słabej kondycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 A ja mam takie pytanie jedno, może trochę głupie, ale co tam . Xenony jak zawsze myślałem to były takie okrągłe soczewki w lampach, a tym czasem mam forestera my 12 i tam jest po prostu zwykła żarówka, a mimo to są to reflektory xenonowe. Możecie mi powiedzieć o co tu chodzi?.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Wymieniałam ostatnio żarniki, bo jeden się spalił przy 168 tys km. Jest zdecydowana poprawa jasności. Stare jak i nowe Philipsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof0430 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 @@ammisiek, jak masz żarówkę halogenową (H4, H7) to mogą one posiadać zamiast odbłyśnika soczewkę. Zwykła żarówka to była bańkowa R2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jak odebrałem z salonu to krótkie światła świeciły na 30m. Fabryczne ustawienie jest za nisko. Nie pamiętam dokładnie ale fabrycznie było pochylenie ok 1,4 % a przepisowo jest chyba 1%. Zauważyłem też że jadąc po nierównej drodze układ samopoziomowania dość mocno obniża światła. Najpierw spróbuj podnieść oczywiście w granicach przepisów a potem szukaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simpson Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Bo Xenon od początku istnienia i dziejjów zarania wymyślony był... ? By skupiać, żeby rozpraszać (fizyka). mam forestera my 12 i tam jest po prostu zwykła żarówka D2R ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 A ja mam takie pytanie jedno, może trochę głupie, ale co tam . Xenony jak zawsze myślałem to były takie okrągłe soczewki w lampach, a tym czasem mam forestera my 12 i tam jest po prostu zwykła żarówka, a mimo to są to reflektory xenonowe. Możecie mi powiedzieć o co tu chodzi?.Pozdrawiam. Lampy xenonowe mogą mieć zarówno budowę soczewkową, jak i klasyczną (jak tradycyjny reflektor halogenowy). W jednym i drugim przypadku źródłem światła jest palnik, który wyglądem przypomina trochę żarówkę halogenową. Z tym, że w soczewce palnik jest niewidoczny a w reflektorze bez soczewki (jak w Twoim foresterze) go widać. Dlatego pewnie napisałeś, że masz "zwykłą żarówkę". Fakt, że to rozwiązanie z forestera (wszystkie generacje takie miały), jest trochę pase. Nie wiem, jak jest w nowym forku, ale np. w foresterze SG xenony świeciły wyraźnie słabiej (mimo nowych palników), od soczewkowych xenonów w OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się