Skocz do zawartości

Subaru Tribeca - rozterki przed kupnem


calibra71207

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie,

 

witam po dłuuugiej przerwie jako że mój Forek poszedł do ludzia 2,5 roku temu nie byłem obecny. Potrzebuję dużo większego auta w chwili obecnej i wybór się waha pomiędzy Mazda CX9 a Subaru Tribeca. mam kilka pytań i wątpliwości stąd moje pytania. Będę wdzięczny za pomoc:

 

1) Pytanie się przewijało ale ponowię - czy da się zmienić temperaturę i spalanie na jednostki EU? Samemu czy tylko fachowcy - jeśli taka jaka cena orientacyjnie?

 

2) Czy zarówno w wersji 5 jak i 7 osób istnieje możliwość regulacji o 20 cm poziomu ustawienia foteli w 2 rzędzie?

 

3) Jak to jest z przyspieszeniem - dane mówią 8,9 sek, widziałem też dane 8,4 sek a filmiki na youtube pokazują około 7,5 sek? Z czego to wynika? (tryb skrzyni?

 

4) Co powinienem sprawdzić przy zakupie modelu 3,6 powiedzmy 2009 rok - przebiegi rzędu 90000 km

 

5) Czy luz zaworowy to rzecz do sprawdzenia na szybko czy raczej grubsza sprawa?

 

Więcej grzechów nie pamiętam:) Będę wdzięczny jak nie wiem co za odpowiedzi i pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) z tego co wiem, to da sie to ogarnac u fachowcow, niestety ceny nie podam, nie chce wprowadzac w blad

 

2) tak, regulacja siedziska jest w obu wersjach

 

3) podobno dane producenta sa "zachowawcze", co potwierdzaja m.in. testy uzytkownikow (3,6 przyspiesza do setki w okolicy 8s, a realna Vmax to cos ok. 215-220 km/h w zaleznosci od uksztaltowania terenu i innych warunkow)

 

4) przy takim przebiegu nie powinno byc zadnych problemow, silnik jest dopiero dotarty :mrgreen:

oprocz podstawowych rzeczy szczegolne uwage zwrocilbym na odglosy z okolicy lancuchow rozrzadu, w tym silniku sa nawet 3 szt.

na pewno bedzie delikatnie stukalo przednie zawieszenie, nie trzeba sie tego bac (chyba ze tuleje staba sa swiezo po wymianie)

 

5) sprawdzenie luzu nie wymaga wyjmowania silnika, do regulacji trzeba juz go wyciagnac (ale tak jak pisalem, przy 90k km wszystko powinno byc w normie, szczegolnie jezeli autko nie widzialo LPG)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za pakiet odpowiedzi:) Zadam teraz głupie pytanie ale wynikające z moich potrzeb co do auta. Czy ktoś mający 1 min wolnego czasu:) mógłby sprawdzić jaką długość załadunkową ma bagażnik. Chodzi mi o długośc gdy fotele w 2 rzędzie są na max komforcie oraz gdy są max zbliżone do 1 rzędu:) Będę bardzo wdzięczny.

 

Czy którys z przeglądów w Tribece - wedle rozkładu jest szczególnie drogi? W Foresterze pamiętam było grubo podajże przy 90 tkm lub 105 tkm ale tam był pasek - tu jest łańcuch więc trochę inna bajka?

 

Według tej stronki USA:)

http://www.zeroto60times.com/Subaru-0-60-mph-Times.html

 

Przyspieszenie w granicach 7,5 sek - na necie są dane 7,4:) Jest zasadnicza różnica pomiędzy 8.5 a 7.4:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z praktyków mógłby podać jakie obroty ma silnik na najwyższym biegu przy prędkości 130km/h?

Przy 138 km/h jest równo 3000 obr/min.

Jednkaże jedną rzecz należy dodać, 138 km/h na blacie to również 138 km/h np. w nawigacji czy inny urządzeniu mierzącym prędkość. Tribeca nie ma przekłamania licznikowego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ciagle marudzilem ze zawieszenie w tribece jest za glosne jak na auto tej klasy i za ta cene co kosztowalo nowe ciagle jezdzilem po warsztatach i serwisach wszyscy mowili ze ten typ tak ma po jakim czasie wyminil ciale gumy tulej i sworznie du... ciagle tak samo

kiedys jedna osoba nie pamietam kto napisal ze wcale tak nie musi byc i zrobil remont calego zawieszenia i bylo cicho i sprezyscienie bardzo w to wierzylem po opniach serwisu ze tribeci sa glosnie i sztywne ale bedzac w niemczech na stacji benzynowej trafilem na arykul w gazecie i wlasnie tam wlasciel skarzyl sie na glosna prace zawieszenia i odpisali mu co ma wymnienic i wtedy uwierzylem ze moze byc cos na rzeczy przyjechalem do polski i zamowilem gumy stabilizatora łączniki stabilizatora koncowki drążkow kierowniczych wszystkie tuleje i sworznie na przod i majac w pamieci co wyczytalem poduszki amorow przod i tyl odpuscilem sobie gumowe oslony sprezyn i amory bo je ciagle sprawdzalem i sa w bardzo dobrym stanie

teraz wiem ze moglem to zrobic od poczatku jak tylko kupilem tribeke a nie sie meczyc i wkur... na zawieszenie ze tak halasuje teraz czuje sie ze jest sprezyste i ciche jak przystalo na to auto wiadomo do merca bmw i vw brakuje ale jest naprawde cicho nic nie rumocze nic nie dobija jak kupowalem auto mialo przebieg 45tys teraz wiem ze to nie byl prawdziwy przebieg dzis mam 135tys i cisze w samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...