Jump to content

W miarę nie drogi aparat cyfrowy - doradźcie.

Witek

Recommended Posts

Posted

Potrzebuję doradztwa. W ogóle nie znam się na aparatach fotograficznych, a przydał by mi się jakiś, w miarę tani aparat, którym da się zrobić ładne zdjęcie i nie jest wstyd pokazać się na ulicy. Ewentualnie w przyszłości, kupiłbym sobie coś lepszego i droższego. Na razie jedynym cyfrowym aparatem w domu jest Nokia i trochę to przeszkadza...

Jak mówię w ogóle się nie znam, więc powiedzcie mi jaki chcę aparat, z jakimi funkcjami, na co mam patrzeć przy zakupie itp.

Posted

Taką jaką trzeba. Nie chcę najtańszego badziewia, ale coś drogiego też mi nie jest potrzebne, bo najpierw muszę się nauczyć robić zdjęcia. Jestem kompletnym laikiem i nie wiem od jakiego progu zaczyna się coś sensownego, dlatego proszę Was o rady.

Posted

Za 800 zł można kupic kodaka ls753, z którego jestem bardzo zadowolony. Ma już dosyśc spore możliwości, a zdjęcia wychodzą z niego bardzo dobre.

Posted

Olympus SP-320/350. Aparaty dobre, tylko drogie karty. Jak szukasz zoomu to SP-500.

Canon A-620. Droższy, ale tańsze karty. I fajny składany lcd-ek.

Posted

ja polecam kodaka bo maja dobra optyke i sa na karty SD, dobre tez robi panasonic w serii LUMIX

na pewno szukaj aparatu z zoomem ok 10x i na pewno ze stabilizatorem obrazu.

zeby aparat robil dobre zdjecia to musi miec po pierwsze bardzo dobra optyke (fizyki nie oszukasz) nawet 12Mpix matryca nie pomoze gdy optyka jest sredniej jakosci.

do jakichs 1,5k mozesz znalezc bardzo dobry aparat - pozniej proponuje NIKONY D50 lub D70, ale jak juz zaczniesz nimi robic zdjecia to zaczniesz pozbywac pewnych ilosci kasy na obiektywy bo to niestety tez jest choroba taka jak Subaru :mrgreen:

najlepsze wyjscie to aparat z m/w 5MPix i zoomem 10x-12x

Posted