Skocz do zawartości

Przygotowanie Wrx-a(GH) do remapu. Co wymienić a czego nie?


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

Mont:

 

1. Anti-lift - nie wiem, może pomoże. Słaby jestem z fizyki, ale z różnych wątków, np. tu podsumowanie: http://www.opony.com.pl/artykul/jak-korygowac-podsterownosc-i-nadsterownosc/?id=962 to rozumiem, że względne usztywnienie przodu raczej zaszkodzi w tym przypadku (wejście w zakręt).

 

2. Wydech. Mam 2 tłumiki końcowe (sedan) i na razie brak konkretnych planów, ale powoli robią się brzydkie od rdzy, więc pytam na zapas. Na pewno musi być cicho i bez problemów z silnikiem, badaniem technicznym, itp. - na razie))).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy artykuł, dzięki !

Pytałem wcześniej czy wymieniac 1 czy oba staby. Wiadomo "gdzie", proponują mi wymianę tylko tylnego na grubszy whitelina i to by wyjaśniało co chcą osiągnąć. Przez zwiększenie średnicy tylnego skorygują podsterowność .

Tylko czyto wyeliminuje bujania nadwozia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eksperymentuj i daj znać co wyszło, to ja i inni zaoszczędzimy dukaty i czas na niepotrzebnych modach :) Tylko żeby troska o podsterowność nie była przegięciem i własny tył nas kiedyś nie wyprzedził. Ja z dwojga złego zdecydowanie nie lubię jak mi przód ucieka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy tuleje poliuretanowe stabilizatora są już w kpl. z samymi stabami Eibacha ??

U mnie były. Jedyna wada poliuretanów, to że lubią skrzypieć :)

 

Co do reszty zawieszenia, to ja polecam eibachy pro-kit i kayaba ultra sr pod STI, z tym, że nie wiem jak to wygląda w lanosie. Nie jest na tym przesadnie twardo a zdecydowanie lepsze prowadzenie. Da się jeździć na co dzień, chyba, że masz jakąś super wyboistą drogę, to trochę wytrzęsie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w lanosie WRX zawieszenie z STi nie pasuje P&P.

Ale można dobrać sprężyny Eibach (cena znośna), amortyzatory Koni lub Bilstein (niestety nie ma ich z półki, a więc cena spora). Przy samych sprężynach jest fajniej, pasują od NA, od STi są za krótkie. Ja założyłem jeszcze tylny stabilizator OEM z STi, bo jest tani i trochę grubszy od seryjnej witki brzozowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Panowie modyfikowaliście w zawieszeniu swoich WRX ?

Auto w moim odczuciu za bardzo pływa i wiosną zainwestuje w grubsze stabilizatory i poliutyreny.

Zastanawiam mnie sens twardszych amorów , wydatek spory a w codziennej jeździe zmiana może być upierdliwa .

Mojego Forka SG lepiej czuję na drodze niż WRX :(

 

Jak chcesz to mam używanego Teina z EDFC po rewizji w Krakowie. Pasuje P&P i jeszcze możesz sobie nastawy na bieżąco regulować.

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45319-s-zawieszenie-tein-super-street-edfc/

 

Mam też hamulce do GH więc jak się dogadamy to sprawę zawieszenia i hamowania masz rozwiązaną.

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47569-s-zestaw-hamulcowy-k-sport/

 

Linki stare, z archiwum, ale czytając dyskusję przypomniałem sobie o tych fruktach :)

Edytowane przez lukki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temat - czy w sytuacji, gdy w aucie parę lat temu wymieniany był kompletny układ wydechowy i przy okazji robiony remap (w Mapteku) to czy przy wymianie back-box'a na inny konieczne jest ponowne strojenie auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...